Tuikku

Paikka pelaajaesittelyille. Kerro itsestäsi mitä lystäät, mutta pakko ei ole. Kuitenkin, onhan se aina hauska nähdä, minkälaisia ihmisiä tänne on eksynyt!

Valvojat: Crimson, Ivy

Porvari
Porvari

Viesti Ke Heinä 20, 2011 6:06

Tuikku

HUOM! Tuikku eli entiseltä nickiltään Dakum

Heii heipä hei!

Olen: 94-vuonna syntynyt muija ja kyllä, Tuikku on oikea nimeni. En ole ainakaan toistaiseksi keksinyt mitään kivaa nikkiä. Dakum oli käytössä ylä-asteelta asti, mutta se ei oikeastaan edes tarkoita mitään (ainakaan itselle), se vaan kuulosti siistiltä :'D

Asun: Joensuussa.

Opiskelen: Ammattikorkeakoulussa matkailun restonomiksi pitäisi joskus valmistua.

Harrastan: Ropettamisen lisäksi piirtämistä, valokuvaamista, musiikin kuuntelua ja kissan kanssa perseilyä.

Musiikkimakuni: Musa on tosiaankin itelle aika tärkee asia, vaikken siis osaa/harrasta minkään instrumentin soittoa. Kuhan hellin korviani ja käyn keikoilla. Miun musiikkimaku on hyvin laaja eli ulottuu sieltä klassisesta sinne hevimpään heviin. Riippuu omasta moodista, mitä milloinkin kuuntelen. Periaatteena on kuitenkin se, että mikä vaan kuulostaa hyvältä, se voi olla pelkkä pianon pimputuskappale, trancea tai vaikkapa Rammsteinia.
Lempiartistit/bändit: Apocalyptica, Sonata Arctica, Nightwish, Kotiteollisuus, Stratovarius, Rammstein, Muse, Poets of the Fall, Five Finger Death Punch, Battle Beast, Disburted, Flogging Molly, Volbeat, System of a Down, Avenged Sevenhold, Anal Thunder, Hans Zimmer, Lisa Gerard, Mr. Suicide Sheepin soittolistat, Modern Talking, Disciples jne.

Elokuvat: Katselen pääasiassa fantasialeffoja ja komedioita, sota-aiheiset kiinnostaa myös. Kaikki muu käy, paitsi hyvin romanttiset, lälly leffat. Listani olisi hyyyvin pitkä, mutta mainitsen muutaman viiden tähden ansainnutta: Taru Sormusten Herrasta leffat, Hannibal Lecter leffat, Valkyrie, Hanna, Terminator leffat, Kill Bill leffat, Silent Hill, Underworld, V for Vendetta, Wonderful Days, Kamikaze Girls, Liikkuva Linna, Henkien kätkemä, Helmiä ja sikoja, Pirates of the Garibbean leffat, Battle Royale leffat, Final Fantasy VII Advent Children Complete, Resident Evil leffat.

Muuta:

Minua on kuvailtu aikamoisilla sanoilla, lähinnä kuitenkin positiivisilla. Meneväksi persoonaksi voisi kutsua ja mielestäni olen ainakin oman elämäni narri - en jaksa kaikkea ottaa niin vakavasti. Viihdyn silloin tällöin totaalisessa yksinäisyydessä, kuten varmasti jokainen meistä. Enemmän minua näkee kyllä jossain porukassa.

Oon kasvissyöjä ja sen myötä myönnän olevani jossain määrin hippi. Wicca-hommat on myös lähellä sydäntä, vaikka kuulun siis edelleen kirkkoon. Lähinnä se boheemi tyyli, meditointi kivien kanssa sekä kynttilät on jotain niin ihanaa. "Luonnolapsi" oon ollu aina, mut vasta nyt se on jotenkin noussut paremmin esiin. Lisäksi kallistun kelttiseen ja skandinaaviseen tyyliin, se näkyy kämppäni sisustuksessa.

Avatar: Iki-ihana Muumien filosofi Piisamirotta. Miksi? Hän ottaa elämänsä kovin rennosti ja ansaitsisi "Vuoden pessimisti"- palkinnon. Nauran hänelle aina, enkä tule siihen ikinä kyllästymään. Fanitan suorastaan tuota hahmoa! Opiskelijahaalareissani taitaa olla ainakin 2 hänestä tehtyä merkkiä <3

-Ropettanut 12- vuotiaasta asti (vuosien taukoineen).
-Devisivuiltani löytyy arttia ja valokuvaamisia.
-Tumblr
-Skypessä miut voi lisäillä

s-postilla: villa_sukka@windowslive.com tai
live nimellä: villa_sukka
Viimeksi muokannut Tuikku päivämäärä La Maalis 10, 2018 2:08, muokattu yhteensä 29 kertaa

Viesti Ke Syys 28, 2011 9:56

Aww, Pohjois-Karjala \o/. Minulla on siellä mökki. Missähän päin siellä asustelet?

Ainiin.. Elä pure! =D

Porvari
Porvari

Viesti To Loka 22, 2015 12:50

Re: Dakum

Päivityksiä tehty! Just let you know~

Porvari
Porvari

Viesti La Maalis 10, 2018 2:10

Re: Tuikku

Päivityksiä tehty

Paluu Esittele itsesi