Me, myself, and I. Eli siis Pandanna.

Paikka pelaajaesittelyille. Kerro itsestäsi mitä lystäät, mutta pakko ei ole. Kuitenkin, onhan se aina hauska nähdä, minkälaisia ihmisiä tänne on eksynyt!

Valvojat: Crimson, Ivy

Porvari
Porvari

Viesti La Heinä 14, 2012 8:53

Me, myself, and I. Eli siis Pandanna.

Päivitetty 25.12.2015

Kuva

Nimi: Maria Taika Lamia on koko nimi, jota en häpeile esitellä netissäkään koska siton tultu jo esiteltyä ympäriinsä ja tykkään mun nimestä ihan sikana <3 Mut kutsumanimi on Taika. Ja nimimerkki on Pandanna jos joku ei oo sitä vielä tajunnu
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 18 (Synttärit 29.9.)
Siv.sääty: Kihloissa
Ammatti: Opiskelija (Nivalan ammattiopisto, vaatetusartesaani, kaksoistutkinto, 3. vuosi)

Youtube
Tumblr
Lisäillä saa ja Facebookia saa kysyä (.

Luonteesta: Perskutan elämään kyllästynyt. Eikun. Ei kun oikeesti. Tykkään kaikista ja kaikesta mut joistaki vaan vähemmän. Oon kova puhumaan kuhan pääsen vauhtiin mut aina ei onnistu. Irl oon aika varautunut ihmisiä kohtaan aluks ja mulla kestää muutenki aikaa alkaa sietää ihmisiä kunnolla mut url ei oo moista ongelmaa ku en oo naamatusten ihmisten kans. Ressaan tosi helposti kaikesta ja otan liikaa paineita vielä helpommin. Oon myös kova pitkittämään asioita ja jättämään kaiken viime tinkaan. Ahistun tosi helposti kaikesta enkä oikein osaa tai halua päättää mistään joten mun kans asioitaessa on vaan helpompi tehä päätökset ite koska oon vähän tämmönen "Kaikki käy"-henkilö.
Danna on oikeesti tosi seurallinen henkilö mut isot ihmisjoukot ei oo kivaa ja siks koulu on tuskaa koska vaikka meidän koko linjalla on niinku viistoista ihmistä ni son jo liikaa kestettävää viis päivää viikossa. Plus siihen päälle vielä kaksoistutkinnon tunnit ja YO-kirjotukset ahistaa.
Tykkään kaikesta makeesta ja suolasesta ja ruuasta varsinki jos siinon mausteita. Lisäks videopelit on ihanin asia ikinä (FF,KH, DA, Undertale, kaikki tämmönen on elämä), ja se on myös animelapsi (tykkää etenki Sailor Moonista ja Madokasta, Freestä ja Haikyuusta. FMABrotherhood on parhautta ja Love Live myös. Aka vähän kaikesta) Tykkään myös ihan himona leffoista ja TV-sarjoista (Supernatural on elämä, Sherlok on kivaa, Fringe, Haven, Teen Wolf, Hemlock Grove, South Park, kaikki tällanen). Sit ofc ihan eri luokkaan kuuluu Steven Universe ja Gravity Falls yms. Danna harrastaa intohimoisesti cosplayta ja coverilaulamista omilla suomalaisilla sanoituksilla, kuten myös itseoppinutta pianoa. Myös piirtämistä ja kirjoittamista. Ja lukemista ja pelaamista Se rakastaa musiikkia, suosikkiartistit on varmaankin NateWantsToBattle ja mothy (tekee pirun hyvää Vocaloid-musaa, trust me). Suosikkibändi on ehdottomasti Kalafina.
Danna ei myöskään häpeä myöntää olevansa feministi. Sillä terveellä tavalla.

Ulkonäöstä: Ääääää vähän sekalainen. Vihreet silmät, tällä hetkellä violetit suorat hiukset, suunnilleen rintaan asti. 158cm Pitkä, painaa vajaat 60 kiloa. Vaatemakuun kuuluu ensisijaisesti hameet ja mekot, mutta talvipakkasilla varsinkin on rakkaus hupparit ja kaikki fandompaidat. Eli tässäkin melkolailla kaikkea. Housuista en niin hirveesti tykkää mutta kyllähän niitäkin pitää siinä missä muutakin.

Muuta: Dannalla on puolitoistavuotias naaraskissa, Ripley. Ripley on nimetty Alienin päähenkilön, Ellen Ripleyn, mukaan. Tämä koska Ripley on "badass survivor woman" joka pelastettiin pentuna naapurin ladosta ja oli niin huonossa kunnossa ettei sen uskottu selviävän enää yön yli. Toisin kävi ja oon tosi onnellinen siitä <3
Dannalla on myös kolme pikkusisarusta (kaks siskoa ja yks veli) kotona äidin ja tämän aviomiehen kanssa, ja sitten vielä kaksi pikkuveljeä isän puolelta. Dannahan ei katso ketään heistä "puolisisaruksiksi" vaikka kenelläkään ei ole sekä sama isä että äiti kuin hänellä.
Danna asuu vielä kotona, ja siellä on Ripleyn lisäksi neljä muuta kissaa: Texas-Pete-Hämis-Liverpool aka Pete, Arska, Alzheimer ja Chop-Chop aka Autismi (joskaan ei niin yleisesti käytetty nimi mikä on hyvä). Sitten on kolme koiraa (mopsi, Karpo, dalmatialainen, Riepu ja venäjäntoyterrieri, Gloywi, lausutaan niinkuin Chloe.) ja kaksi lämppäriheppaa (Nössö ja Spiidi) ja vielä kolme kanaa (Chocobo, Ryygeri ja Kana-Persikka)
Danna on väsynyt koska kello on puoli kolme aamulla ja herätys on kuudelta.
Viimeksi muokannut Pandanna päivämäärä Pe Joulu 25, 2015 1:36, muokattu yhteensä 5 kertaa
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Azure ◇◆◇ Haulokki ◇◆◇ Aella ◇◆◇ Marielle ◇◆◇ Cecil

Monarkki

Viesti Su Heinä 15, 2012 12:16

Teretulemasta vaan foorumille:) Toivottavasti viihdyt

Porvari
Porvari

Viesti Su Heinä 15, 2012 12:19

Kiitos, kiitos. Samaa toivon itsekin (.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Porvari
Porvari

Viesti Ma Marras 23, 2015 3:22

Re: Me, myself, and I. Eli siis Pandanna.

Päivitin uwu Hei taas kaikille
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Hovinarri
Hovinarri

Viesti To Marras 26, 2015 11:12

Re: Me, myself, and I. Eli siis Pandanna.

Sun elukoiden nimet on niin parhautta! Kana-Persikka-niminen kana. Aivan best. Seuraavaks sun pitää nimetä joku Teriyakiks. Tykkään myös Texas-Pete-Hämis-Liverpoolista. ♥
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Paluu Esittele itsesi