Viesti Ke Huhti 05, 2017 10:59

Jay Tee Pee (updated: 19.07)

Hei! Ja tervetuloa! Olen JTP ja mikäli tahdotte tietää lisää, niin:

Nimi: Minttu
Tunnetaan myös: JukkaThePalm, JTP, Timppu, Pena... TNF:n puolella mennään myös lempinimellä Jukkis, että jos näät tämän jossain, silloin kyseessä mä.
Ikä: mallia '97

Minusta: Roolipelien kanssa olen aloitellut täällä aiemmin, joskus vuonna nakki-muussi, siitä sitten lähin vähän sinne sun tänne sinkoilemaan, mutta oon nyt pari vuotta olla pelittä pidemmän jakson ajan, kunnes tulin tänne takas! (olin sillon toki liikkeellä eri nimellä... ehkä jo tiedät kuka olin, ehkä et! let's see ;) Ammatiltani en ole mikään, mutta minulla on valko-musta lakki, jossa on kultanen lyyra. (ei se oikeesti oo kultaa, ku jotain muovia ku olin niin pihi) Eri työaloja on tullut kokeiltua, yksikään niistä ei vielä se mun juttu.

Tykkään:
Leffat: Kaikki Marvel-leffat ja LOTR
Sarjat: Supernatural, Mr. Robot, The Vampire Diaries, The Originals, Doctor Who, Elementary, Mentalist, Person of Interest, Daredevil, Jessica Jones, Agents of S.H.I.E.L.D, BBC Sherlock.. unohtu varmaan pari, mut anyway
Kirjat: The Song of Ice and Fire (Tulen ja jään laulu, mutta luen englanniksi), Harry Potter, Veljeni Leijonamieli
Pelit: Fallout 3, 4 ja New Vegas, Call of Duty -sarjat, GTA V, Red Dead Redemption, Dead Island... (konsoleina PS3 ja PS4), sekä alltime favourite, Monopoly!
Musiikki: Hurts, 30 Seconds to Mars ja kaikki vähän sieltä täältä.
Urheilu: Rullaluistelu, ratsastus, tanssi, uiminen
Muut: Piirtäminen, ruoka, eläimet, kaverit

En tykkää:
Perunapuurosta, spoilereista, itikoista/mäkäräisistä, ampiaisista (mut mehiläiset/kimalaiset yms. on ok), hämähäkeistä, kuumista öistä, myöhäisistä aamuista (vaikka herääminen myöhään meneekin. tykkään nukkumisesta, mutta onko sen pakko väsyttää?), kiusaamisesta tai muuten ilkeilystä

Muuta: Täällä TNF:ssä saa tulla rupattelemaan viestillä millon vaan ja vaikka nyt ei ollakaan pelien mainontapuolella, niin kerron vielä, että peliä saa ehdottaa millon vaan! Löydyn monesta paikkaa nimellä JukkaThePalm, että jos kyseinen nimimerkki löytyy jostain, se olen ma. Ja yhteyttä saa ottaa, mikäli jostain muualta löytää.

Skype-nimeeni en ees tiiä, mutta jos kerrot omasi niin voin sinut lisäillä, mikäli haluat!
In the ruins they stand, a guardian without anyone left to guard.
Like a broken vessel or a dull sword, useless.
But they know that life can be cruel, it can be hard.
So if someone can rise, it's they, even when the fight is endless.