Viesti Ti Tammi 23, 2018 8:27

AC Minäminäminä -esittely

Heis!

Olen lähes kolmikymppinen aikuispelaaja. Välillä vähän villi ja pirteä, joskus ihan lahnakala ja kärttykin vielä. Siirryin fropejen ihmeelliseen maailmaan, kun larppaus ei enää onnistunut ja pöytäropeihin ei löytynyt porukkaa. Tällä linjalla olenkin sitten ollut ainakin kuusi vuotta (aika menee niin nopeesti). Tykkään niin lyhyemmästä kuin pidemmästäkin pelityylistä, oma luontevin tapa on se "keskipitkä". Minua uskaltaa hyvin houkutella erilaisiin peleihin, vieraammatkin, yritän aina olla omalta osaltani reilu pelaaja ja joustaa tilanteen mukaan. Arvostan kuitenkin, että vastapelaajakin toimii hyvällä maulla, eikä peppuile. (Minulla on taipumus kiroilla paljon ja räikeästi, mutta yritän täällä pysytellä näteissä sanoissa parhaani mukaan xD )

Tykkää kesästä ja talvesta, oranssista ja sinisestä, teestä ja kaakaosta, ja lähes kaikista eläimistä. Omaan karvaiseen perheeseen kuuluu yhteensä neljä otusta. Tällä hetkellä lempiruoka taitaa olla mifu-wokki, mutta myös pasta + pesto on aika tavallinen ateria minulle. Olen pääsääntöisesti kasvissyöjä (en siis vegaani), lähinnä siksi, että en tykkää punaisesta lihasta tai kanasta, joten on helpompi sanoa itseään kasvissyöjäksi, eikä tarvi kohteliaisuuttaan syödä jotain hemmetin pihviä xD

Eipä tässä kai muuta o.o koitan vähitellen tutustua teihin!