Kirjoittaja Onzki » 12 Kesä 2011, 17:12
Eve
"Välttämättä haluan!" neito sanoi, ja polkaisi jalkaa, ja mytristi suutaan kakaramaisesti, mutta naurahti. "Osaan minä varoa! Enhän minä nyt ihan kokematon ole..." tyttö sanoi ja valehteli, että osaisi varoa, hänän ei siis todellakaan, osannut varoa, joten harppoi melkein tuon selässä nenä kiinni. "No jos et ole parasta seuraa, saat kelvata, koska minä en tuonne jää yksin!" neito sanoi päättäväisesti tuon perässä.
Kun tuo nopentaa tahtiaan, neito tarraa tuon olkapäistä kiinni "Odotas. En pysy perässä..." neiti valitti, ja piti edelleen tuon olkapäistä. Kun neiti näki oravan ansassa alkoi heti tulvia kysymyksiä:"Kauankohan se on ollut siinä, arvioi? Löytääköhän se kotiin? Jos sillä on poikasia, ja ne on jossain nälissään, ja emo ei löydä niitä..." kysymykset olivat turhanpäiväisiä, mutta tyttö halusi tietää. Kun orava lähti kiipeämään puuhun, jonkunlainen lintu lensi näiden pään yli, joka aiheutti vain rasahduksen. Tyttö kierähti tuon etupuolelle ja painautui tuon mahaan "Eihän se ole karhu?" tyttö kuiskasi, ja hengitti tuon mahaan, mutta katsoi tuota hieman kulmienalta. "Ja jään tähän istumaan, jos en pääse reppuselkään!" neito sanoi, eikä todellakaan pilaillut!