Kirjoittaja Ylva » 25 Marras 2011, 16:53
Teatteriesitys kuulostaa kyllä hienolta, olisi hieno nähdä XD Ylipäätänsä jotain teatteria, en ole käyny missään moneen vuoteen. Olen nähnyt Lahdessa Hamletin, Narnian, Yön Sisaren, 7 veljestä jaaaa Catz. Ainakin. Ja iihan pienenä olin katsomassa jotain esitystä, joka liittyi jotenkin vampyyreihin kun sieltä sai sellaset vampyyritekohampaat ja väliajalla miimikko nappasi mut lavalle sen kanssa "esiintymään" ja jos oikein muistan sen esityksen nimi oli Varjo, mutta muuta siitä en sitten muistakaan. Kaikista jotka olen nähnyt niin olen pitänyt. Sitten on muutamia harrastelijateatteriesityksiä, joita olen katsellut aika nuorienkin tuotoksia, mutta ihan hyviä ne silti on olleet. Pääsi ilmatteeksi oman teatteriyhdistyksen esityksiin kun harrastin siis teatteria. Kaipaan sitäkin aika ajoin. Nii ja sitten olen käynyt katsomassa improklubia, sekin oli ihan hauska. Hamlet on ehkä ehdoton suosikkini, en kyllä tiedä oikein edes miksi. Pääroolin esittäjä teki hienon suorituksen.
Itse olen näytellyt ööö seitsemässä tai kahdeksassa esityksessä miten sen nyt laskee. Kai. No hauskaa sitä oli tehdä ja suhtautuminen esityksiin ja elokuviin kyllä pakostakin muuttui vähän (teatterissa vaikka yritän keskittyä juoneen ja nauttimaan itsestäni huomaan aina ajattelevani teknisiä seikkoja ja mitä näyttelijät tekevät verhoissa). Tietysti se oli myös raskasta varsinkin kun kävi koulua samaan aikaan. Muistan kun yhtenä vuonna ennen ensi-iltaa oli harjoituksen kolme kertaa arkipäivänä ja yksi vielä viikonloppuna ja koulussa olin klo 08.00-16.00 ja harjotukset oli klo 17.00-21.00 XD Sitä oli kyllä aika kuitti kun kotiin pääsi ja olisi läksyjäkin pitänyt vielä tehdä.
No joo eiköhän tää näistä muistelmista, jotka ei ketään varmasti edes kiinnosta. Odottelen tässä kyytiä saapuvaksi, että päästään reissaamaan Tampereen suuntaan ja palaillaan joskus sunnuntai illalla, jos mitään muutoksia ei tule.
p.s. Sain pelattua nyt Dragon Age Awakeninginkin, joten ensi viikolla paneudun rope juttuihin ja piirrustuksiin (ja sen jälkeen pitää jatkaa Assasin Creediä tai/ja WoWia XD)