ei sen uimahallin yöllä täydy olla; riittää että laittaa kaikki muut valot kuin allasvalot päälle. Kilpauimarina on hallilla sen verran tunteja tullut vietettyä, että on tuotakin tullut kokeiltua.
Vau, mää niin kadun etten alkanu harrastamaan uintia kersana. Mistä olenkaan jäänyt paitsi.
Hiihtolomasta puhuen lähden hiihtolomatiistaina(onkos se täällä Tampereella jo viikon päästä?) taas mummolaan, saa nähdä pääsenkö nettiin siellä ollessani(ja pääsenkö ollenkaan perille, junalla kun olen menossa). Olenkin varmaan jo pariin otteeseen valittanut siellä vallitsevasta netistä.
Mun vastausten laatu vähän vaihtelee. Riippuu vähän miten peli etenee. Aika lyhyitä ne on kyllä ollut, mutta eipä voi mitään. Kirjoittamisinspiraatio on hukassa ja mikäli viikon takaiseen uneeni voin luottaa, se tulee takaisin vasta 20.8.20
11.
Ps. Löysinpä hauskan kirjoituskilpailun. Aattelin osallistua yhellä vanhalla tekstilläni. Jos ketään kiinnostaa osallistua, niin:
http://suomenmessutdm.rwcmp.com/1513/dk ... _default=1 (Miten mä en enää osaa tehdä url:llää? Pitää lukea ne ohjeet uudestaan jostain)