Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Helmi 2010, 20:41

Ai Akselmo olet yökukkuja? Tekis munkin mieli mennä yöllä hiihteleen tai tekeen jotain kun ei ole ruuhkaa. Uimahalli olis varmaan tunnelmallinen yöllä.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Anyki » 18 Helmi 2010, 22:15

ZZW, ihan samoissa paikoissa ollaan oltu! Me oltiin Playa del Carmenissa ja tehtiin pikavisiitti Cancuniin. Se oli kyllä aika turistirysä, pidin enemmän PlC:stä : )

Onko porukka lähdössä mihinkään hiihtolomaksi? Me lähdetään laskettelemaan kuudetta kertaa Alpeille ja innostus on kun viime vuonna meksiko korvasi alpit. Varmasti kiinnostavia yksityiskohtia ;P

Zaubares, ei sen uimahallin yöllä täydy olla; riittää että laittaa kaikki muut valot kuin allasvalot päälle. Kilpauimarina on hallilla sen verran tunteja tullut vietettyä, että on tuotakin tullut kokeiltua.

Pikkumuistutuksena, että seuraavan kerran (aktiivisesti) palaan koneelle vasta hiihtoloman jälkeen, huomenna saatan ehtiä vastailemaan peleihin.
Anyki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 18 Helmi 2010, 22:23

Jep, yökukkuja olen. :D

Itse olen menossa hiihtolomaksi kavereille lanittamaan, jos niille nyt passaa.
Akselmo

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 20 Helmi 2010, 22:48

Mmm, minä pidän hiihdosta. MP3, omaan tahtiin liikkuminen, oma rauha. Jyrkät mäet on sitten asia erikseen.
Luistelu, se taas on helvetistä. Niillä terillä ei jarruta erkkikään, kääntyminenkin on naurettavan vaikeaa ja jalkapohjia alkaa sattua melkein saman tien. -.-

Ja minä olen hiihtoloman kotona ja koneella, omassa rauhassani. En oikeastana muuta haluaisikaan. Erakko ihminen mikä erakko ihminen.~
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 20 Helmi 2010, 23:22

Tässä nähdään päiväunien vaikutus... meikäläinen haluaa valvoa yön läpi >w<

Ei ehkä kannattaisin, mutta minkäs sille voi. Kotiinhan minä jään (myöskin) jumittamaan koneella ^^' Toivoisin vain että saan telkkarin takaisin pian... pääsisi tekemään jotain muutakin <.<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja cardea » 22 Helmi 2010, 19:10

Miun lomani alkaa ensiviikolla, jos pääsen koululenikin niin olisin iloinen. Näiden VR:n ongelmien takia en ole päässyt koululleni ja olen tosi ärsyyntynyt. Kun VR maksaa takaisinkin niin hitaasti ja viime perjantaina hilluin sitten siellä asemalla 38 asteen kuumeessa niin jesh.

Mulla menee hiihtoloma pitkälti dataamalla ja lenkkeilemällä. Kaikila kaverreillani on jo tällä viikolla loma. :/ Sinänsä sääli kun näen heitä niin harvoin, mutta asuntolan jälkeen viikko hiljaisuudessa tuntuu taivaalta.

Pakko kommentoida tohon peleihin vastaamiseen. xD Mulla on yleensä vastaukset melko lyhyitä ja ytimekkäitä, jos vertaan nyt muutamiin ropeihin joissa vastaukset voi olla wordin sivun pitusia. Mä en kamalasti perustu jaarittelusta ja silleen. En ole koskaan kyllä ketään leimannut huonoksi pelaajaksi, paitsi kun vastaukset on vähän copy paste tyylillä tehtyjä ja vaan muutaman rivin pituisia.
cardea

ViestiKirjoittaja Zaubares » 22 Helmi 2010, 22:02

ei sen uimahallin yöllä täydy olla; riittää että laittaa kaikki muut valot kuin allasvalot päälle. Kilpauimarina on hallilla sen verran tunteja tullut vietettyä, että on tuotakin tullut kokeiltua.

Vau, mää niin kadun etten alkanu harrastamaan uintia kersana. Mistä olenkaan jäänyt paitsi.

Hiihtolomasta puhuen lähden hiihtolomatiistaina(onkos se täällä Tampereella jo viikon päästä?) taas mummolaan, saa nähdä pääsenkö nettiin siellä ollessani(ja pääsenkö ollenkaan perille, junalla kun olen menossa). Olenkin varmaan jo pariin otteeseen valittanut siellä vallitsevasta netistä.

Mun vastausten laatu vähän vaihtelee. Riippuu vähän miten peli etenee. Aika lyhyitä ne on kyllä ollut, mutta eipä voi mitään. Kirjoittamisinspiraatio on hukassa ja mikäli viikon takaiseen uneeni voin luottaa, se tulee takaisin vasta 20.8.2011.

Ps. Löysinpä hauskan kirjoituskilpailun. Aattelin osallistua yhellä vanhalla tekstilläni. Jos ketään kiinnostaa osallistua, niin: http://suomenmessutdm.rwcmp.com/1513/dk ... _default=1 (Miten mä en enää osaa tehdä url:llää? Pitää lukea ne ohjeet uudestaan jostain)
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2010, 23:02

Zaubares:
[url=osoite tähän]haluamasi teksti tähän[/url]

8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 23 Helmi 2010, 21:16

Tack så mycket!
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Helmi 2010, 19:04

Ja Agna, oot kuulemma nimenny sun nukkes Anemoneks >8DD Stalkattiin Ivyn kans hartsilapset foorumia

*hypermegasuperviheltelyä ja lattiankaivelua* KYYYLLÄÄH, TUNNUSTAN! Kaikki lähti siitä kun pikkusisko (joka on kanssani stalkkaillut teidän deviantart-gallerioita) totesi nuken saapumispäivänä että "Toi näyttää ihan Anemonelta", niin sitten sitä alettiin kutsua Anemoneksi. Yyhyyhyy! *lisää viheltelyä ja menee nurkkaan häpeämään*

Oli kyllä mullaki hauskaa kun sitä Black-kuvaa tein :D Tai no, Pinkie-kuvaa... Ja muistan senki ku linkkasin sen Aksulle... Koko mesen keskusteluikkuna oli pelkkää "LOL LOL LOL!" kuoroa! G__G

Ja mmupulle meni terkut, sekin on sillointällöin haikaillut tänne takaisin mutta on siinä tuloksessa ettei ole kertakaikkisesti aikaa. Ja niin. Lauantaina sitten lähdetään huristelemaan kohti Leviä, ja jyrkempiä laskettelurinteitä. HOHOO. Saatte tulla sitten sairaalaan katsomaan, kun olen murtanut viimeisenkin selkänikamani ja naureskelen siellä kaikille muille potilaille.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 24 Helmi 2010, 19:34

Pakaroiden kiinteytys viikko on ohi. Kunnon liikunta viikko on takana, muistot mukanani. Tulikin toinen käsi mustelmissa takaisin.
Toivottavasti muillakin oli mukava hiihtoloma?
Ehkä pitäisi liittyä, mutta on hirveästi tekemistä tämän viikko vielä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noviisi » 24 Helmi 2010, 23:02

Agna on onnekas kun pääsee leville. Siitä on niin kauan kun on viimeksi siellä käyty. Siellä on hyvät hiihtoladut ja matkanvarrella oli kota josta sai lättyjä
No katinkullassa on myös hyvät hiihtoladut ja keilaus, sekä sulkapalloa tiedossa perheen kanssa kärsiminen on kivaa.
Noviisi

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 25 Helmi 2010, 14:58

Waah. Pääasiallinen mesetysseurani on jo kolmatta päivää jossakin, eikä pääse koneelle, ja minä alan pikkuhiljaa tylsistyä ja hyvin pahasti. Ja pitäisi saada väännettyä pariin ropeen vastaukset ja novellikisan seuraavan kierroksen deadline on ensi sunnuntaina...
Taas tälläinen "en saa mitään aikaiseksi"-hiihtoloma. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Noviisi » 27 Helmi 2010, 22:36

Täällä sitä ollaan katinkullassa ja kyllä meidän mökissämme on kone. Valitettavasti en usko, että minulla on tuhottomasti aikaa tämän päivän jälkeen. Aamulla on sulkkisvuoro ja taatusti joudun hiihtämään.

Ja ZeZinincenWalomiekka: Älä ota sitä niin raskaasti, rauhoitu hengitä sisään, ulos. Hyvää ilmaa sisään pahaa ilmaa ulos.
En tiedä novellin kirjoittamisesta mitään, mutta kerran piti peruskoulussa kirjoittaa sci-fi tarina ja minun oli ainakin pisin. Se tarina oli jotain mikä oli muhinut päässäni ties kuinka kauan.
Noviisi

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 06 Maalis 2010, 19:00

Ja minä lopultakin menin rääkäisemään kouluterkkarilleni tästä masennuksesta. Ohjeina pitäisi alkaa herätä viikonloppuisin seitsemältä, raahautua tunnin lenkille 17 asteen pakkasessa ja lähteä aina kahdeksalta koneelta. Tähän asti tuloksena on ollut "mikään ei kiinnosta"-oloa ja satunnaisia itkukohtauksia, joita sitten hoidetaan kiduttamalla tärykalvoja liian kovalla musiikilla, kun ei voi enää purkaa sydäntään niille parille ihmiselle mesessä & vanhemmat ei osaa auttaa...
Miksi minusta tuntuu, että tämä ei toimi?

Mutta, ZZW päättää angstipätkänsä tähän ja kipittää seuraavaan nettiropeen varoittamaan epäaktiivisuudesta...
ZeZininenWalomiekka

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut