Kirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Maalis 2010, 21:31
Oh, mikä helpotuksen huokaus, minuakaan ei ole vielä potkaistu täältä epäaktiivisuuden takia...
Monet näyttävät häipyvän, tosiaan. :/
Meikäläinen ei ole ainakaan vapaaehtoisesti lopettamassa, mutta mieli on usein maassa siihen malliin, että se syö kaiken energian kaikesta. Ja kun otan koko ajan enemmän stressiä ja kun otan stressiä, en saa nukuttua, ja kun en saa nukuttua, nukun iltapäivällä, enkä ehdi olla koneella. Paradoksit on ihania.
No joo, viikko sitten iskettiin lähete nuorisopsykiatrille, ties vaikka ne siellä osaisivat tehdä jotain. Terkkari vain pahensi asiaa.
Ja hitsi kun mua stressaa TET, tai pikemminkin paikan hankkiminen. Lappu pitäisi palauttaa torstaina, mulla ei ole paikkaa. Ensin oli sellainen "kyllä sitä ehtii"-olo, sitten oli tarkoitus mennä kaverin äidin työpaikalle, mutta sinne ei päässytkään, ja äiti kävi mun puolesta kysymässä Suomalaisesta Kirjakaupasta, mutta siellä on jo joku. Huomenna vielä kyselemään pääkirjastosta ja jos sinnekään ei pääse, meikäläinen iskee hanskat tiskiin ja painuu kouluun niinä päivinä.
Minäkun en ihan mielelläni paikkaan mihin hyvänsä mene, pitäisi olla minua kiinnostava juttu, tai sitten ei asiakaspalvelua. Nirso olen. Muah.