Asiaa, pupunpapaanamurot on niin hyviä.. Tosin jotkut on menny kaverilleen antaman oikeita pupunpapanoita jos pupun itse omistaa, se ei ole niin hyvä asia sitten :D
kirjoittaa vastaukset wordiin ja copypastettaa sieltä. Säästää huomattavasti hermoja ja samalla tulee typotkin bongattua.
Tämähän on itsestään selvää, ja näin olen tehnytkin, mutta se on silti liian monimutkaista ku pitää kopsata ja liittää ja plääplääplää.. Sitten se on ärsyttävää jos kirjottaa hahmonsa nimen tai kutsumanimen nii se valittaa sitäki kirjotusvirheeksi, ja sitähän minä en siedä, oon niin pikkutarkka joissakin asioissa.. Ja sitähän teidän muiden on vaikea ymmärtää..
Noh kuiteskin tuossakin tavassa on tullut joskus kauan sitten, kuun en omistanut muuta tietokonehiirtä ku itse läppärissä oleva, ja sitten se aina välillä töpitti niin että kun piti painaa "kopioi" niin tietenkin se hiiri töpitti sitten kohtaan "leikkaa".. Olen seko mun selityksien takia, tiedetään..
Jaa no nyt kun olette päässeet mun selityksistä irti, toivon että selviätte myös hengissä :D
Ps. arvatkaa kuka pääs läpi viridian roomin? Vihdoinkin :3