Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Tammi 2012, 23:49

THAT'S NOT GOOD ENOUGH!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2012, 00:01

KAPTEENI ON HILJAA JA SYÖ MURONSA >:U ILMAN ROMMIA!

Tekee mieli suklaamuroja nyt... Outoja mielihaluja näin öisin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Tammi 2012, 00:04

Hetken jo säikähin, että porukat menee nukkumaan ja käskee minutkin... :> eipä mennytkään...

Aksulla hyvä jos on suklaamuroja... meillä ei ainakaan ole. >:
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 07 Tammi 2012, 00:41

Ei ole muroja! Viinirypäleitä on. Siitäpä seuraakin jatkokysymys, että missä on divaaninin ja alaston persialaispoikani joka minulle niitä syöttäisi? Missä tyynytehtaallinen tyynyjä ja toinen persialaispoika strutsinsulkaviuhkoineen? Missä lämmin ilmasto ja pröystäilevä huoneisto? Missä minun teippi jota käytin juuri äsken ja nyt ei löydy mistään teippiä?

Ja nukkuminen on nynnyille!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Tammi 2012, 00:59

En kommentoi, terveisin ihminen joka rakastaa nukkumista.

Ja mitä ihmeen remix rommilauluja POTC:sta täällä lauletaan ja höpötetään rommista? Älkää edes vastakko, minä menen nukkumaan, väsyttää -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Tammi 2012, 10:36

Täällä vaan puhutaan alkoholista, kun jotkut on absolutisteja.
Okei on sitä joskus tullut juotua yhdet kännit ja muutamat "muutenvaan"-kaljat. Ja ensimmäinen krapula riitti minulle todisteeksi siitä etten osaa alkoholin kanssa olla fiksusti joten laitoin korkin kiinni. Toistetteekseen miehelläni on kammo alkoholia kohtaan.

Tulipa tuossa yöllä katottua valaseva dokumentti koiraroduista joita on jalostettu liikaa. Youtubesta löytyy nimellä: Pedigree Dogs Exposed.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Tammi 2012, 14:48

Rikoin lupaukseni, en yksinkertaisesti vastannut kaikkiin peleihin... oikeastaan vain kahteen. :| tänään jos saisi edes joihinkin peleihin vastattua. Inspis on vain nyt taas hukassa ja tuntuu, että sekin teksti jonka johonkin peliin aloitan on jo niin tönkköä, että päätänkin pyyhkiä aikaansaannoksen ja siirtyä seuraavaan peliin, katsomaan, joskos sieltä löytyisi jotain inspistä.

Minä olen saanut ihan tarpeeksi noista ohjelmista, jotka kertovat, mitkä rodut ja kuinka ne on jalostettu liian pitkälle..
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Tammi 2012, 15:02

Pupunpapana murot on hyviä! :3 Muut murot on sellasia, jänniä..Tai siis pahoja >3
Mulla käy usein niin et koitan aotta vastaamaan johonkin, sit en keksi hetkeen mitään siihen joten aukasen uuen sivun samalle selaimelle ja rupeen sitä tutkii, kun oon aikani esim. jotain blogia tutkinu niin laitan rastista pois muistamatta, että mulla oli se vastaus kesken jolloin suutun ja laitan pois koko koneen, näin on käynyt monesti, jokasesaa ropessa mitä on ollut, se on yleisin syy siihen ku en vastaa johonki hetkeen :D Tällä hetkellä niin kävi Crimin ja minun pelissä metsän reunoilla D<
Minä tykkään koirista, mutta niistä koitetaan saaha mahollisimman hienoja nöyttelyihin ja yms. siitä en tykkää, ja siitä en rupea jauhamaan sen enempää..
Demintty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 07 Tammi 2012, 15:24

Mitkä ihmeen pupunpapanamurot...
Mutta tuosta selaimensulkemisongelmasta pääsee Deminitty sillä, että kirjoittaa vastaukset wordiin ja copypastettaa sieltä. Säästää huomattavasti hermoja ja samalla tulee typotkin bongattua.

Mie pyrin kans olemaan ottamatta minkäänlaista kantaa mihinkään lemmikkejä koskevaan, se kun tuppaa olemaan aihe joka herättää pienimuotoisia maailmansotia. Mielestäni luonne ja yleinen terveydentila ovat tärkeitä, omistajalle sitten järki päähän.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Tammi 2012, 16:41

Nesquickit tietenkin! Kieltämättä ovat vissiinkin parhaimmat maultaan, mutta olen hieman terveysintoilija ja yritän pysyä "terveellisissä" allbran-muroissa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2012, 17:47

Kaikki kaikkoavat foorumilta aina kun itte istun täällä tunti tolkulla kyttäämässä..

Omonom pupunpapanoita.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Tammi 2012, 19:00

Asiaa, pupunpapaanamurot on niin hyviä.. Tosin jotkut on menny kaverilleen antaman oikeita pupunpapanoita jos pupun itse omistaa, se ei ole niin hyvä asia sitten :D
kirjoittaa vastaukset wordiin ja copypastettaa sieltä. Säästää huomattavasti hermoja ja samalla tulee typotkin bongattua.

Tämähän on itsestään selvää, ja näin olen tehnytkin, mutta se on silti liian monimutkaista ku pitää kopsata ja liittää ja plääplääplää.. Sitten se on ärsyttävää jos kirjottaa hahmonsa nimen tai kutsumanimen nii se valittaa sitäki kirjotusvirheeksi, ja sitähän minä en siedä, oon niin pikkutarkka joissakin asioissa.. Ja sitähän teidän muiden on vaikea ymmärtää..
Noh kuiteskin tuossakin tavassa on tullut joskus kauan sitten, kuun en omistanut muuta tietokonehiirtä ku itse läppärissä oleva, ja sitten se aina välillä töpitti niin että kun piti painaa "kopioi" niin tietenkin se hiiri töpitti sitten kohtaan "leikkaa".. Olen seko mun selityksien takia, tiedetään..
Jaa no nyt kun olette päässeet mun selityksistä irti, toivon että selviätte myös hengissä :D
Ps. arvatkaa kuka pääs läpi viridian roomin? Vihdoinkin :3
Demintty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 07 Tammi 2012, 19:27

Minoo lähiaikoina syöny ku riisimuroja, opistolla ei oikein muuta ole tarjolla enkä jaksa ostaa itse kun ei kuitenkaan tule syötyä ennen kuin maito happanee. Cornflakeseihin en ole koskenut vuosikausiin, niiden pakkauksessakin on enemmän ravintoaineita kuin itse muroissa. Mutta yläasteen alkupuolella kun olin söin joidain Lidlin suklaamuroja, sellaisia lastumaisia. Hyviä, omnomnom.

Demintty kirjoitti: en omistanut muuta tietokonehiirtä ku itse läppärissä oleva, ja sitten se aina välillä töpitti niin että kun piti painaa "kopioi" niin tietenkin se hiiri töpitti sitten kohtaan "leikkaa"..

Tämä takia näppäinkomennot <3
Ja herjauksista pääsee eroon ihan vain lisäämällä nimet yms. wordin sanastoon =D Rassaa se minunkin hermojani, olen vannoutunut kielioppinatsi, mutta Wordikin on taltutettavissa! Nykyään en millään muulla tavalla osaa vastaillakaan, hoh.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Tammi 2012, 19:52

Ahaa sii silainki voi tehö? :o no opinpahan uuden asiankin ;D
Harvoin minä siltikään wordia yms. käytän, suoraan vaan vastauksen yleensä kirjotan.
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Tammi 2012, 20:38

Tekisi mieli aloittaa tarina, mutta kun on noita edellisiäkin niin monta vielä etten kehtaa. >:

Näihin papana/word keskusteluihin en sitten mukaan tule ollenkaan. ;)
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut