Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Kesä 2011, 18:02

Lol, random unet on just parhaita. Senkin dinon tappaja >8U

btw sanokaa vaan Aksu, kuten Agnakin. Jos muo kutsuu akuma nimellä niin tulee aina semmonen "kuka hemmetin akuma.. ooooh"- fiilis...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Kesä 2011, 21:14

\o Aina palveluksessa, eikun...

Mä tunnen btw itseni superaktiiviseksi siksi koska mulla on samaan aikaan kaksi peliä joista molemmat on jopa järkeviä sillä toisessa esiintyy romantiikkaa ja toisessa actionia. Ja lisää pelejä on tulossa kunhan vinkvinkvinkvinkvinkvinkvink.
Haluaisiko joku jakaa kanssani tämän ihanaisen Ristoranten tonnikalapizzan? Se on jokseenkin iso.

Aksu muuten, löin Cordelian lukkoon kun en tehny sillä mitään, hahmoesittelyn voi poistaa jahka kerkeää. Tai sitten sen voi hoitaa joku moderaattori joka sattuu tämän ilmoituksen huomaamaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2011, 21:30

Aye. Poistelen sen sitten. Ja piru sen moden periköön joka menee/meinaa poistaa hahmoesittelyjä ILMAN ilmoittamatta mulle.

JA MÄ VOIN OTTAA PIZZAA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 11:59

Thankies \o
Pizza meni jo eilen kun iskä tarjoutui syömään sen. Myöhästyit. Tuo sun avas on muutes niin antiseksikäs ja en-tajua-ketä-se-esittää että nauran sille joka kerta kun näen sen.

Mun tärkein viesti ehkä koskaan? >__>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 12:19

Se on Hans Landa kunniattomista paskiaisista >8U Awsum chara!
Vois kyl vaihtaa taas huvinvuoks avaa.

Aaaa aurinko paistaa. Vois mennä pihalle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Kesä 2011, 16:39

Olin niin lähellä, etten tehnyt jotain kahden framen pieruavataria, mitä olisin pakottanut käyttämään koska muuten olisit ihan tyhmä ja inhoaisin sua ja ja tää paikka ois tyhmä ja sanoisin kaikille ettei tänne kannata tulla ja ja ja sitte tää paikka ois ihan tyhjä! :'< Mutta sitten huomasin, että olen laiska ja en jaksanut. Säästyit.

Tositarina: Ensimmäisellä kerralla näin tuon avatarin vain sivusilmällä, kun luin jotain sen yläpuolella olevaa viestiä. Heti piti pysähtyä ihmettelemään, että miksi Hitler käyttäytyi kuin pikkutyttö. Piti kyllä katsoa kuvaa vähän tarkemmin. :D

Also hitsi, nyt on moderaattorivoimia tuolla yhessä paikassa. Pitää päästä väärinkäyttämään niitä, äääää.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 17:07

Siis kun katsoin tuon Sandsin kreivin esittelyn niin mun koko maailma tyhjeni sillä se oli niin kertakaikkisen tyhjentävä hahmoesittely ettei mun tarvinnu jäädä miettimään mitään. Ja Holy Moley mikä pituus! Pesi meikän hahmon esittelyn kertalaakilla laudalta, köhköhköh.

Mulla oli hieno kaupunkireissu ft. eräs yli-isoseni Juhana. Tarjos mulle Subwayn ja jäätelön ja keksittiin kyllä niin huonoja vitsejä että en oikein tiiä pitäskö niille itkeä vai nauraa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Kesä 2011, 17:54

Jaahas, heti moderaattorivoimien jälkeen aletaan nuoleskella. :D Tuntuu, että aina on vielä niin paljon enemmän, mitä tahtoisi hahmoesittelyihin kirjoittaa, mutta kun ei niille oikein paikkaa löydä. Muutenkin alkavat käydä liian pitkiksi. Ja jos Garrettin esittelyn pituus on pitkä, Balilla oli vielä pidempi... :D Tietenkin se johtui siitä, että piti kahdet ulkomuodot kuvailla. Minun kuvauksista ei luultavasti saisi mitään selkoa, jos en noita tuherruksia niihin lisäisi. Kuvat aina auttavat, olivat kuinka hirveitä tahansa, remember that people. Pitäisi oppia vielä piirtämään luonne ja menneisyys yhdellä kuvalla, niin sitten olisi hyvä ja ei jäisi epäselvyyksiä. o/

Muistan jossain lukeneeni täällä kyselyä hahmolistasta ja direktörimästersöör Akuma oli sitä mieltä, ettei sellaisen tekemiseen aikaa ollut. Muuuttttaaa, sellaisen saisi helposti ainakin tänne foorumille, koska itselläni ei ole minkäänlaista elämää, joten voisin pitää sellaista yllä jos tarve on. Ehkä sen formaatti voisi olla jokin...

Puolue johon tulee kaikki puolueen hahmot
Hahmon nimi+linkki foorumin esittelyyn - rotu - pelaajan nimi
hahmo2 jne.

Toinen puolue
Hahmoja jee.

Ja sellaista. Se on tietenkin vain ehdotus ja se, kuinka helppoa sen ylläpitäminen on riippuu tietenkin siitä, kuinka hyvin on merkattu käytöstä poistetut hahmot. Sellaisten tyyppien hahmoja, joilta tunnukset on poistettu ei varmaan tarvitse listata. Poistetaanko käytöstä poistuneiden hahmojen tunnukset täältä kuinka nopeasti?

Taitaa olla tylsä päivä, kun kokoajan hommia etsin.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 18:04

Minä moderaattori myös, minä ei nuolla muu kuin mehujää. g__g

Tollanen hahmolista vois sinänsä olla tietenkin kätevä, näkis vähän näitä puolueita ettei tarttis selata jokaista hahmoesittelyä läpi etsiessään samalle puolelle kuuluvia henkilöitä. Vaan listan ylläpidossa voisi olla ongelmia koska kuka jaksaa selata 24/7 tota hahmolistaa läpi ja merkata + muokata kadonneita hahmoja listaan ja ottaa selkoa puolenvaihdoksista etc etc.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Kesä 2011, 18:30

Eihän se tarkoita kuin sitä, että sinulla on jokin moderaattorifetissi. Kaikista ällöttävin fetissi, hyi hyi.

Tuli varmaan tässä selväksi, ettei minulla oikein elämää ole. :D Muutoksista tietenkin olisi mukavaa, jos aina ilmoitettaisiin, jonnekin voisi laittaa ilmoituksen tai jotain. Käytöstä poistuneista hahmoista ei kaikista luultavasti tule ilmoituksia, mutta ehkä niitä voisi katsoa silloin, kun tunnuksiakin poistellaan jos kyseessä on myös pelaajan katoaminen? Siitähän myös voisi laittaa ilmoitusta listan ylläpitäjälle. Varmaan kaikki täällä pysyvät pelaajat laittavat viestiä siitä, jos jollain hahmolla ei tahdo enää pelata? Ja orvot hahmothan eivät tarvitse paikkaa listassa, ennen kuin joku ne pelastaa ja ottaa hahmoikseen...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 19:15

Ällö fetissi tosiaan.

Noh kai sitä jollain tasolla on kun olet näin tasokkaan roolipelinkin löytänyt ja siihen tarvitaan ainakin puoli elämää. :D Jos pistää jonkun hahmon pois pelistä niin eiköhän siitä Aksulle ilmoiteta jotain kautta, foorumeilla/yksärillä/mesessä sillä sen hahmon esittely poistetaan sen jälkeen tuolta hahmoesittelyistä. Eli sitten jos sitä listaa pitäisi niin joko Aksun täytyisi aina ilmoitella kuka pelaaja on poistanut ja kenet hahmoistaan, tai sitten listan ylläpitäjän täytyisi stalkata Hahmoesittely-aluetta silmä kovana josko sieltä on hävinnyt joku pelihahmo.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2011, 20:12

Sands, Mikäli haluat alkaa ylläpitämään kyseistä listaa foorumin puolella niin ole hyvä. Itse en moista ala räpeltelemään koska siinä tulee vastaan oma laiskuuteni. Keskitän mieluummin voimani pelaamiseen, ylläpitämiseen ja sivujen koodaamiseen.

Mutta jos listan haluat tehdä, niin tuonne Cryptin sanomat osioon voisi alkaa väsäilemään. Annan täten luvan Sandsille alkaa sinne kirjottelemaan, vaikka ei sen paikan mode olekkaan.. ainakaan vielä.
Nyt meen linkkaamaan Kreivin esittelyn kartanon kohtaan kerta sait sen postattua jo. Jos haluut moden ominaisuuksia käyttää niin saat mennä kartano osioon ja kirjottaa sinne romaanin vaikkapa kartanon huoneista ja tiloista, mikäli lystäät. En pistä pahakseni. Kuitenkin, Kartanon rakennukset on mainittuna sen esittelyssä.
Mikäli haluat kysyä/ehdottaa jotain kartanoon tai listaukseen liittyen, niin pistä yksäriä. En välttämättä älyä täältä lukea mtn "tärkeitä" asioita.

Hyi hävetkää te fetissiset ihmiset.
Nyt lenkille, sit takasin koneelle. See yah!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 27 Kesä 2011, 21:59

Ohoii yksi weekendi poissa ja ihmiset on käyny talktalktalking here like hell o.O no mutta juupajuu kiitokshia oon nyt taas vähäisen viisaampi tiedän mikä se juttu nyt on (ja nimeähän en muista ^^') ja että se on armaassa Turussani<3, jos muistan oikein. Turku ihana paikka, asuinpaikkani. Kauniit maisemat, ihanat ihmiset ymsymsyms, vaikka se aurajoen vesi onkin jo.. noh ei niin vettäkään enää :'D
Kesä kesä kesä joka linnulla pesä lalalallalala... ihanakesä näin töissä istuskellen, jota voi jo luolaksi sanoa kun pimennysverhot aina ikkunoiden eteen ja ikkunat kiinni -.-' MUTTA kärsimyspimitys on pian ohitse! Keskiviikkona viihteelle ja torstaina tilipäävä <3 i'm loving it!

Ja ny asiasta kukkaruukkuun, hassuista ideoista ja niiden toteuttamisesta tuli mieleen: ihmiset.. lähinnä Aksu koska juu aar da king in tis haus, mulla on ollu jo vähän aikaa tässä semmoinen fiiliksenideaisenpoikanen, että tästä koko roolipelihösselistä saisi ihan sairaan kipeen mahtavan kirjan! Krhm.. suunnittelin melkeinpä ideaakin jo itsekseni, en paljoa, mutta vähän ja heiii taas romaanipätkä antakaa anteeksi, mutta ihan ajatuksena ainakin. Upee kirja tosiaankin, oon niin rakastunut tähän roolipeliin, täällä on niin paljon kaikkea, afternoon drama, sota meneillään haltioiden ja ihmisten välillä, sinäänsä se on perus, mutta täällä se toimii parhaiten, se on niin hyvin kirjattu ja ja ja.. kerron lisää kun joku on sanonut jotain, etten innostu liikaa ^.^'
Ihan tosissaan pitäisi harkita pystyttävänsä sen saakelin blogin pystyyn etten kiusais enää teitä näillä mun älyväläyksillä..
Daniella

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2011, 22:04

Daniella kirjoitti: tästä koko roolipelihösselistä saisi ihan sairaan kipeen mahtavan kirjan!

You read my mind, dude. Mä oon ajatellu kans näin jo joskus vuosikin sitten, koska tässä pelissä ois mun mielestä juonta kirjaankin. :3 Ja laadukkaaseen sellaiseen. Aksun aivonystyrät on terästä (Y)

Löysin mun vetovoimahuulirasvan. Se haisee kaakaolta. Ette voi vastustaa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 27 Kesä 2011, 22:06

Agna kirjoitti:Löysin mun vetovoimahuulirasvan. Se haisee kaakaolta. Ette voi vastustaa.

Lyödään vaikka vetoa, kulti! Menepä Lucasin luokke kiehnäilemään kaakaomuiskuilla, nii tasan juoksee syliisi innosta kiljuen sillä olethan maailman ihmeellisin ihminen! ♥
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut