Minttukitty kirjoitti:Ja Aksu on hyvä ylläpitäjä =D Se on perseestä kun nipotetaan tulokkaalle siitä miten Suomi kirjoitetaan maana isolla ja kielenä pienellä ja kun tulokkaan esittelyssä sattui olemaan suomi maana kirjoitettuna pienellä niin sen miss sitruuna P*rseen mailmankaikkeus kaatui @_@
Aksu is nut like that, Aksu is good.
Miss sitruuna ilmoittautuu!
Näen oikeinkirjoituksen tärkeänä osana vastapelaajan lukukokemusta ja itse saattaisin huomauttaa tuollaisesta, jos se toistuisi tekstissä jatkuvasti tai esiintyisi sellaisessa kohdassa, missä se hankaloittaisi ymmärtämistä. Eräässä paikassa hahmohyväksyjänä ollessani myös kehotin lähes jatkuvasti ihmisiä oikolukemaan hahmotietonsa ennen kuin laittavat ne hyväksyttyjen hahmojen joukkoon, jos kyse oli jatkuvista kirjoitusvirheistä. Olen itse huomannut täällä joskus muutamia hahmoja joiden hahmotiedoista en oikeasti saa kunnolla selvää, koska niissä on jatkuvasti kirjoitusvirheitä. Lisäksi olen itse kamalan nipo hahmojen kykyjen kanssa sekä saatan nipottaa heidän menneisyyksistään tai hahmotietojen lyhyydestä. Olen myös kova nurisemaan ristiriitaisesta luonteesta.
Henkilökohtaisesti luen mieluummin hahmotietoja, jossa kirjoitusvirheet eivät hypi jatkuvasti silmille. Se, oletko kirjoittanut Suomi ja suomi ei minua sinäänsä haittaa, mutta se, että puhut jatkuvasti hahmosi keltiaisista silmistä saattaa jo alkaa ärsyttää.
Pappiksen viestin vuoksi kävin itsekin vilkaisemassa mitä ihmettä te olette säätäneen.
Aww.

Mitäs Aksu pajalla ja mikä paja ? Bändipaja ?
ihan niinku mulla ei olisi vatsalihakset kipeenä viikonlopun jäljiltä jo tarpeeksi~ .. JA KAIKKI MUUTKIN PAIKAT D8<

Voin vaan arvailla, mitä siellä ollaan poikaystävän kanssa tehty koko viikonloppu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa