Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 18:57

Tuo pöllö liikkuu tuossa kuvassa ihan selvästi minun silmissäni !
Olenko ainoa joka näkee että sen silmissä ja noissa pikku kätösissä liikkuis jokin D8 .. taidan olla syöny liikaa suklaata~

Hui kun te olette nopeita turisemaan .. en pysy teidän perässä enää ;____;

omfg tuo aksun linkki o.o
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 22 Syys 2011, 18:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 18:58

130 px leveydeltä näyttääpi olevan juuri sopiva, pidän.

Senkin Aksu lopeta ninjailu. Siellähän se minä, vedän vatsaa vain sisään tuossa kuvassa, oikeat peikothan ovat paljon muhevampia.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 19:01

Minun pöllössäni ei ole mitään vikaa *möks*
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 19:02

Ei siinä mitään vikaa ole. Minusta vaan näyttää että se liikkuisi tuossa ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Syys 2011, 19:03

x) Ehkä se liikkuukin, minun avoistani ei koskaan tiedä : D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2011, 19:13

Bongasin Sandsin myös viime viikolla juoksukilpailusta:

Kuva

Sands oli niin iloinen tästä voitosta, että lähti minun kanssani baariin juhlimaan

Kuva

Sands teki kännipäissään loisto sopimuksen Aksun kanssa....

Kuva

Joka osoittautuikin ei niin hyväksi näin jälkikäteen.

Kuva
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 19:27

Koko elämäntarina oli kulultaan ja draamankaareltaan uskomaton. Se alkoi mukavasti voitokkaissa tunnelmissa ja sitä jopa voisi luulla sen olevan jonkin sortin sankari- tai huumoritarina, mutta lopun pessimistinen käännekohta olikin jotain aivan muuta ja ennenkäsittämätöntä. Siihen ei vain voinut olla varautunut. Tarinan väritys kuvasti kauniisti mielialaa, alku oli kaunista, kirkasta ja värikästä, kun taas lopussa värit olivat haalistuneet, harmaat, kuolleet. Peikon elämä ei ole helppoa, ja se kiintiömusta afronsa kanssa, millaiset motiivit hänellä loppujen lopuksi olivat? Oliko hän ystävä vai vihollinen, suunnitteliko hän tuota surkeaa kohtaloa vai joutuiko hänkin aivan yhtä huonoon jamaan? Vai vielä huonompaan, kun lopussa häntä ei näy? Tarina mullisti näkemykseni maailmasta, elämästä ja peikoista, sekä peikkojen asemassa yhteiskunnassa. Onko peikkojen kohtalo joutua kadulle kerjäämään, siltojen alle syömään lapsia ja pukkeja? Entäs sitten mustien elämä, eikö heitä saa tarinoissa näyttää yhtään sen enempää, kuin on tarve? Tämä musta henkilö oli myös rikas ja menestyvä, oliko se syy, miksi häntä ei tämän jälkeen näkynyt? Tarinassa oli lieviä rasistisia piirteitä, mutta ehkäpä ne olivat vain ironisia ja itsekriittisiä, juuri sen rasisimin ollen rasisminvastaista? Ottakaa myös huomioon tuo puku ja kravaatti, jotka peikolla olivat yllään koko tarinan ajan, kravaatin kuvioinnin kokoajan käyden yksinkertaisemmaksi. Onko kravaatti peikkojen elämänlähde? Silmään pisti myös, miten yhdessä kohtaa peikolla ja mustalla miehellä oli samanlainen puku päällä. Yritettiinkö tällä tarinalla sanoa, että mustat ovat kuin peikkoja, vai yritettiinkö sillä muuten vain ilmoittaa kaikkien olevan samasta massasta? Ihonväri eikä rotu ei ole esteenä yhteistyölle. Mutta loppujen lopuksi diili kaatui, oliko se sittenkin este? Se jätettiin katsojille päätettäväksi.

Sandsin elämäntarina aiheutti paljon keskustelua ja mietteitä, eikä se tarkoituksesta kenelläkään ollut selkoa. Silti voimme hyvin mielin sanoa, että kaikkien täytyy kuunnella tarina, että voi muodostaa oman mielipiteen siitä. Joidenkin elämää tarina voi järkyttää kauneudellaan ja ajattelutavallaan. Joka kerta löytyy jotain uutta, erilainen näkökanta tämänhetkiseen maailmaan. Peikkoja puolustavia mielenosoituksia näkyi pitkin kaupunkia tarinan julkaisun jälkeen.

10/10, 5 tähteä, kuuntelisin tarinan uudestaan.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 19:36

Jatko-osaa ollaan suunnittelemassa.

Sen haluan ehdottomasti kuulla!
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Syys 2011, 19:39

Hei muutes, ei sun silmissä crim ole vikaa ku ne oikeesti liikkuu! Tai siis ne kätöset niiku pikkasen heiluu, tai mistää mun päästä ikinä tietää mutta iha ku ne liikkuis..

sitten aksulla oli hieno Sandsin elämäntarina :D *reps* rupesi nauraa täällä ruuduntakana ja ku tuijotin vielä sen koko videonkin -.- mun silmät jää kiinni melkein jokaseen liikkuvaan asiaan...
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 19:43

Ei se ava kyllä liiku, teillä tulee jotain silmäpieruja vain. B)

Aika koskettava tarina Sandsista (muahhahhah).
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Syys 2011, 19:46

Hooo ! Vähänkö meitä on paaaljon onlinessa !
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Syys 2011, 19:47

Hitto minä mitään silmäpieruja oo lähelläkään nähäny! :D Mut pitää olla hei pikkasen mielikuvitusta nii kyl se liikkuu pikkasen ne kädet siis :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 19:48

Kitty kirjoitti:Hooo ! Vähänkö meitä on paaaljon onlinessa !

Ottaen huomioon et äsken oli 12 ja nyt vaan 9 niin ei oo enää paljoa D: Haluisin olla mukana uudessa kävijäennätyksessä. Se olis kivaa. En ollut kesällä 2010 koska olin tuolloin melko epäaktiivinen ja kävin TNF:ssä ehkä kerran kuussa...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 19:49

aktiivisuudesta tuli mieleen, että sitten, kun koeviikko on taas ohi, vois ottaa uuden pelin... Jotenkin on jo pidemmän aikaa tehnyt mieli ettiä Oscarille naisseuraa :'D Anyone?
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut