Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Syys 2011, 21:29

=D Mäki voin kuolla onnellisena, oon saanu tänään vastata niin moneen ropeen <3 Jeyh

Kaikki varmaan jo hoksas että Kitty=Minttukitty ? Lol oli hauskaa kun mun rakas yttävä oli kyläsä meillä <33
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 21:33

Crim voi tulla js Crim uskaltaa >;) ja ones again pureminen on hellyydenosoitus :3
Se ON todella ärsyttävää kun tietää melodian ja hakee sanoja, tahi kun muistaa vain pari sanaa kertsistä. Kerran miettisin miten yks biisi menikään taas olkkarin sohvalla maaten. Sisko istui ruokapöydässä (avokeittiö ruokapöytä ja olkkari siis samassa syssyssä ilman seiniä tai ovia). Ja se pelästyi suunnattomasti kun mä pomppasin ylös sohvalta ja rupesin laulamaan "I feel good, tiditiditiditi" tanssien varsin veikeästi xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 21:36

Crim uskaltaa.
Crim on peloton.
Crim tulee. >;3
.. ja syö mokkapalat~

Minä voin kuvitella tuon tilanteen XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 21:38

Crim menee.
Crim vastaa Lotdowin peliin.
Lotdow onnellinen!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 21:39

Crim on hyvä vaan ja käy kimppuun kuin sika limppuun xD Mut jätä mulle yksi!!!

Se tosiaan on hyvä biisi, muistin vaan et se on karvisessa ku se tanssii siin samalla :D ---> could draw a picture of this.. ooor the other one that's in my creepy mind ;D
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 21:42

SE BIISI ! MIKÄ SEN NIMI ON ! DD8
Nyt halun ettiä senkin ;_____;

Lotdow syötkö minut jos vastaan sinulle vasta huomenna mutta heti aamusta kun pääsen töihin? Koska teen tässä parhaillaan tosiaan huomisen töitä ja haluaisin saada tämän pois että vapautuisin tästä tuskallisesta stressistä lopullisesti mikä rutistaa mua kasaan kokoajan vaan yhä enemmän ;______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 21:42

mua häirittee, että ensimmäinen asia, minkä mä nään tän töpön avatessa, on Garretin rintavarustus. Ei se mitään, nätithän ne on, mutta silti...
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 21:45

Tee vaan rauhassa niitä töitä Crimu, Lotalla on turhan kiire aina kaikkialle g__g
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 21:45

Tykkäät vaan.

...Vai haluatko koskettaa?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Syys 2011, 21:45

Lotdow, Jeesukses lähettiläs anteeksiantaa Crimsonin ja antaa aikaa aamuun kunnes kukko on kolmesti kiekaissut!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 21:48

SIINÄ! LÖYSIN ASD!

Ja niin teen. Kukaan ei voi estää minua nyt. Bwahahaha !!

On se paha kun naapurissa asustaa kukko joka kiekuu läpi yöt aina <3 Mulle tulee kiire D'8
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 22 Syys 2011, 21:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 21:48

Tätäkö Crimiseni tarkoitit, minkä minäkin hoksasin? :D

Edit myöhästyin, sori xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 21:49

KYLLÄ ! JUURI TUOTA TARKOITIN!

Huh .. ny tarvin lisää kahvia. Energia loppuu kesken.

Edit: minäkin myöhästyin .. sori XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 21:50

Sands kirjoitti:Tykkäät vaan.

...Vai haluatko koskettaa?

No, koska Garret on kyllä kieltämättä aika hyvän näköinen kundi ja hänellä olisi nyt myös aika kivat maitorauhaset saattaisin jopa tahtoakin ( . )( . ) <-boobiez lol
Pappis

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 21:51

Memyöhästyjämöllykät.fi ;D
Daniella

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut