Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Crim voi tulla js Crim uskaltaa >;) ja ones again pureminen on hellyydenosoitus :3 Se ON todella ärsyttävää kun tietää melodian ja hakee sanoja, tahi kun muistaa vain pari sanaa kertsistä. Kerran miettisin miten yks biisi menikään taas olkkarin sohvalla maaten. Sisko istui ruokapöydässä (avokeittiö ruokapöytä ja olkkari siis samassa syssyssä ilman seiniä tai ovia). Ja se pelästyi suunnattomasti kun mä pomppasin ylös sohvalta ja rupesin laulamaan "I feel good, tiditiditiditi" tanssien varsin veikeästi xD
Crim on hyvä vaan ja käy kimppuun kuin sika limppuun xD Mut jätä mulle yksi!!!
Se tosiaan on hyvä biisi, muistin vaan et se on karvisessa ku se tanssii siin samalla :D ---> could draw a picture of this.. ooor the other one that's in my creepy mind ;D
SE BIISI ! MIKÄ SEN NIMI ON ! DD8 Nyt halun ettiä senkin ;_____;
Lotdow syötkö minut jos vastaan sinulle vasta huomenna mutta heti aamusta kun pääsen töihin? Koska teen tässä parhaillaan tosiaan huomisen töitä ja haluaisin saada tämän pois että vapautuisin tästä tuskallisesta stressistä lopullisesti mikä rutistaa mua kasaan kokoajan vaan yhä enemmän ;______;
No, koska Garret on kyllä kieltämättä aika hyvän näköinen kundi ja hänellä olisi nyt myös aika kivat maitorauhaset saattaisin jopa tahtoakin ( . )( . ) <-boobiez lol