Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Elo 2013, 21:11

Wohoo! Fortella on kämppä, johon mahtuu sininen sohva! Kämppä, jes jes jes. Tanssikaa mun kanssa. Anyone? Ei sitten.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 06 Elo 2013, 21:22

Kolme vuotta on aika pitkä lomailu aika, kylläpä tuppais itelläki siinä vaiheessa kouluelämäkin maistumaan. 3kk kesäloma ois hyvä pituus! Tsemppiä Aksulle kouluun :3 Huomenna jos joku opo tai ope tai tms. alkaa kettuilemaan samalla tavalla kuin Wilma, niin joku muu kuolee kuin minä.

Kunhan netti ja jääkaappi toimii, niin kaaik on hyvin.

Agna kirjoitti:Mä niin hajosin tolle pohjejutulle kun sun tilapäivityksestä sen luin. Mahtavaa :D Majesteettiset pohkeet, kuinka hän tiesi että olet Cryptin ylikuningas =__o VAKOOJA! SPY! Joku spychekkaa nyt äkkiä jos omistaa liekinheittimen.

Samalla linjalla :D

Kaveri omistaa LEGO Star Wars- pelin ja seurasinkin vierestä ku se pelas ja totesin, että ovat ne hahmot aika hellyttäviä .w.

Sininen on aina hyvä väri ;) Tanssin kanssasi, Forte!
Niehku

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Elo 2013, 10:54

AKSU IS BACK! AAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hyvin se koulu lähtee kulkemaan. Tsemiä tälle päivälle o7

Ei piru tahtoisin niin kokeilla tuota LEGO Lord of the ringsiä! Joskus nuorempana pelattiin veljen kanssa aivan älyttömästi LEGO Star Warsia kahdestaan pleikkarilla. Oli aina hirveä tappelu siitä kuka saa pelata milläkin hahmolla :')
Itsehän omista pleikkari kolmoselle LEGO Pirates of the caribbeanin, johon tarttisin ehottomasti jotain seuraa, koska yh, yksin en jaksa sitä pelata. En ole saanut vedettyä kuin ensimmäisen elokuvan tarinan läpi >: Jack on niin hulppea <3

Sininen on cool. LEMME JOIN YOUR DANCEPARTY FORTE!

Jos sitä jatkais taas noita kesäkurssitöitä. SOON IT'S OVER!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Elo 2013, 14:57

Agna kirjoitti:Mä niin hajosin tolle pohjejutulle kun sun tilapäivityksestä sen luin. Mahtavaa :D Majesteettiset pohkeet, kuinka hän tiesi että olet Cryptin ylikuningas =__o VAKOOJA! SPY! Joku spychekkaa nyt äkkiä jos omistaa liekinheittimen.

Pyhä pieru jos se oli vakooja, on kyllä taso laskenu :----D Mutta tietenkin kaikki tunnistavat, että olen kuninkaallinen. Näkeehän sen heti. pfffftfdtftfttp

Forte kirjoitti: Tanssikaa mun kanssa. Anyone?

YES! WOOP!

Noni, eka päivä takana ja pääsi heti porukkaan mukaan. I've found my peeps. Ehkä tällä kertaa pääsenkin opinnoissa pidemmälle, mitä viime yrittämässä. Pitää vaan toivoa, ettei paniikkihäiriö iske. Nyt kun saa vielä kaikki paperihommat hoidettua niin perfect.

Onko kukaan huomannu et välillä on aika muhkeet määrät vierailijoita foorumilla? Tänään päivällä 22 vierailijaa, joista suurin osa vaikutti olevan ulkomaalaisia IPn perusteella. Joku meinaan puhu tukifoorumilla, että foorumien ylikuormitus saattaa johtaa niihin error ilmotuksiin, en kyl tiedä kuinka hyvin pitää sit paikkansa tämä väite.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 07 Elo 2013, 18:43

Onko kukaan huomannu et välillä on aika muhkeet määrät vierailijoita foorumilla? Tänään päivällä 22 vierailijaa, joista suurin osa vaikutti olevan ulkomaalaisia IPn perusteella. Joku meinaan puhu tukifoorumilla, että foorumien ylikuormitus saattaa johtaa niihin error ilmotuksiin, en kyl tiedä kuinka hyvin pitää sit paikkansa tämä väite.

Minäminäminäminä!!! Yhen kerran olin täällä ihan all alone! Sit BUM! Vierailiat sarakkeella näky 29, et piti ihan haukkoo happea. Et häh? Mitäs tää nyt on, koskaan ennen täällä ei nyt niin paljoo oo ollut O.O *Sain sätkyn*

Forte kirjoitti:
Tanssikaa mun kanssa. Anyone?

Partypartyparty!! Dance! Yeah! Bluuuuueee is lovely colour!

Mun hygieniapassikoe meni läpi! Kaks virhettä neljästäkympistä ja kuus oli sallittua, nyt on mun vuoro tanssia ilosta! *Partypartyparty!*
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Elo 2013, 20:56

Sohvia ja hygieniapasseja. Täydellinen syy pitää party partyt! Hurr durr, kaikki muut ostelevat uusia kyniä ja kumeja koulun alkamista varten, minä ostan uudet verhot ja sohvan. No, käy se näinkin. Kerrankin kämppä on kaunis. Haluan nähdä muiden asuntoja, ottakaa niistä valokuvia :>
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Elo 2013, 14:50

Foorumilla on taas ongelmaa, kun hitaasti toimii ja kovasti väittää ettei verkkosivu ole käytettävissä >:/

Aika mennä screenshottamaan Skyrimiin B)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Elo 2013, 15:01

Mä en oo huomannu noita vierailijamääriä, ehkä pitää pitää silmällä O.o Mun lisäksi ei yleensä oo paikalla ketään tai sitten ehkä yksi henkilö :D Ja täälläkin on havaittu tosiaan foorumin toimimattomuutta aika useinkin. Php critical error ja niin edelleen. Ei hyvä.

Aika sukeltaa Talvivaaraan ja Casterlynkallion sekä Laakson sekaan. Minä tulen, Robb Stark!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2013, 19:18

Forte kirjoitti:Sohvia ja hygieniapasseja. Täydellinen syy pitää party partyt! Hurr durr, kaikki muut ostelevat uusia kyniä ja kumeja koulun alkamista varten, minä ostan uudet verhot ja sohvan. No, käy se näinkin. Kerrankin kämppä on kaunis. Haluan nähdä muiden asuntoja, ottakaa niistä valokuvia :>

Ota ihmeessä omastaskin sit kuvia. Myö otan kuvia vasta kun saan makkarin seinän takasin >:

Lotdow kirjoitti:Foorumilla on taas ongelmaa, kun hitaasti toimii ja kovasti väittää ettei verkkosivu ole käytettävissä >:/

Olette vapaita valittamaan foorumi.infon tukifoorumilla. Kuten moni muukin on menny sinne kertomaan ongelmasta. Ongelmat on yhä aikavälillä 14:00 - 18:00, lähinnä.

Agna kirjoitti:Mä en oo huomannu noita vierailijamääriä, ehkä pitää pitää silmällä O.o

YE SHOULD!

Jumansviidu kun on miettiny päänsä puhki lautapelin sääntöjen kanssa. Ekana tehtävänä pitää suunnitella ryhmän kans lautapeli 8| Ofc mennään fantasia teemalla. Kai tästä jotain tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Elo 2013, 21:49

Aksutar on varmaan ainoa ihmisolento, joka onnistuu hukkaamaan seinän. Hey, it can happen.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Elo 2013, 16:29

I see Aksu! Ja otan myös osaa seinän hävittämisestä. Ja Forte, vähän myöhässä, mutta tanssin alitajuntaisesti kun sininen sohvasi mahtui kämppääsi. Jee!

Kirjoitan jo keväällä vaikka opiskelen lukiossa toista vuotta. Aine, jonka kirjoitan, on englanti. Varautukaa siis aivonystyröissänne ja kielitaidoissanne siihen, että saatan kaivata englanninkielistä peliseuraa tässä pitkin talvea sillä ajatuksella, että vastapelaaja osaa ehkä etsiä virheitä tai kritisoida enkuntaitoani, että se karttuisi :D Mutta mikään ei liene loistavampaa treeniä kuin se. Sen näemme sitten. "Anteexi mutta siel kirjotuxis ei kirjoteta fantasiaa." No höh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Elo 2013, 16:41

Koulut alkoi xAx saapa nähä miten inspiksen käy, muttah...

Siniset sohvat on kivoja, ja Aksu, selitäppäs vielä kerran miten pirussa sulton seinä kadonnut o3o

Enkunkielistä peliseuraa Agnalle tarjolla täällä uwu)/ eikun hups, men olekkaan saanut vielä kirjotettua lopetusta siihen edelliseenkään....
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Elo 2013, 17:09

Käänsin selkäni ja sen jälkeen seinä oli juossut pois! Jos näette seinän juoksentelemassa vapaana, ottakaa yhteyttä.
No ei, tääl kämpäs oli sähkövika, niin piti sähkärin avata makkarin seinä täysin, että se löytäis sen. Kävi ilmi ettei vika ollukaan sit edes sen seinän suunnalla, vaan toisen seinän pistorasiassa 8| Nyt sitten odottelen, että remppa miehet tulee korjaan mun makkarin seinän niin pääsen sinne taas nukkumaan. Tai no, vois siellä nukkua, mutta kun se on niin keskeneränen ja ruma ni en minä siellä halua koisia >:|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Elo 2013, 21:08

Jos näette seinän juoksentelemassa vapaana, ottakaa yhteyttä.

Ensiapuun nimittäin. Olette todennäköisesti syöneet jotain sopimatonta :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Elo 2013, 08:51

Lotdow kirjoitti:Ensiapuun nimittäin. Olette todennäköisesti syöneet jotain sopimatonta :D

SSSSSHROOOOOOMMMMMS.

Ähähähä, koulun koneet on tarkoitettu foorumien selaamiseen. Pitäiskö taas alottaa koulussa ropettaminen. Aikanaan kauppiksessa tuli ropeteltua Ivyn kans koko ajan, aina kun atk luokassa oli. Ehkä se selittääkin miks kauppis meni penkin alle.
no ei oikeestaan, atk aineiden pisteet oli aina täysissä.

Keskiviikkona olis kuulemma "ykkösbileet" lähimmän asuntolan pihalla. En tajua tätä logiikkaa pitää ykkösbileitä keskellä viikkoa, kun ihan varmana siellä on alkoholia ja sit seuraavana päivänä matikan lähtötasotesti. No, ei se mitään, jos porukka on krapulassa niin minä voin loistaa huonolla matikallani.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut