harlekiini kirjoitti:Sarjassamme Ja tänään on tällanen maanantai: päivä jatkui puolen tunnin henkevällä keskustelulla jehovien kanssa. Olivat itse asiassa yllättävän mukavia poijaita. Lupasivat tulla toistekin. Yllättävää kyllä ei ahdista ajatus yhtään. Tuleepahan käytyä teologisia ja filosofisia keskusteluja ihan kunnolla joskus, mikä nyt on ihan mielenkiintoista.
Pandanna kirjoitti:Nälkä. Ei jaksa syödä.
Dakum kirjoitti:Kukaan ei ole vielä aloittanut keskustelua BBstä? Ei sillä, ei mulla hirveesti mielipiteitä siihen oo, koska
a) en ole yhtäkään tuotantokautta katsonut aiemmin
b) saati edes kokonaista jaksoa
Forte kirjoitti:Vähänkö rope enkuksi olisi aika muikea. Kyllä minä ainakin pelaisin, mutta tuskin niin soljuvasti kuin suomeksi. Voisi tulla aika sotku.

Tynnyri kirjoitti:Pitäs hankkia näköjään uudet silmät, kun luin demonisoitunut. Neljännellä kerralla sain tolkkua..
Cheikki kirjoitti:Ajattelin silti seurata sitä aina välillä, koska ainakin mua huvitti suunnattomasti se että miten esim se yks "äiti hommas mulle silarit kun olin 18 ja siks oon nyt julkkis" luuli olevansa isoki kiho joka on kutsuttu sinne cheekkien ja muiden kanssa, mutta loppupeleissä siellä olikin ihan tuntemattomia ihmisiä joista se oli silti kaikkein vähiten julkkis xD

Cheikki kirjoitti:JEEE DEMONI!!! TOIVO, ETTÄ SITÄ TULEE LISÄÄ NIIN PÄÄSET TODISTAMAAN MANAUSTA! >: D
ps. ulkoilutin just kaks tuntia mun rottia ja kaikki pikkukakarat tuli ihan haltioituneina siihen ympärille pyöriin :'D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa