Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Syys 2013, 21:55

Olen varmaan ainoa ihminen, joka osaa sössiä nettitikun asentamisen.

Vähänkö rope enkuksi olisi aika muikea. Kyllä minä ainakin pelaisin, mutta tuskin niin soljuvasti kuin suomeksi. Voisi tulla aika sotku.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Syys 2013, 12:27

harlekiini kirjoitti:Sarjassamme Ja tänään on tällanen maanantai: päivä jatkui puolen tunnin henkevällä keskustelulla jehovien kanssa. Olivat itse asiassa yllättävän mukavia poijaita. Lupasivat tulla toistekin. Yllättävää kyllä ei ahdista ajatus yhtään. Tuleepahan käytyä teologisia ja filosofisia keskusteluja ihan kunnolla joskus, mikä nyt on ihan mielenkiintoista.

Meilläkin kävi pari jehovaa, jotka olivat kyllä vähän kieroja ja ensinnäkin se toinen puhu niin hiljaa ja sen käet täris kun hän sitä lehtistä mulle esitteli. Ei meinannu pokkaa kestää, mut kokosin itteni ja onneks ne ei viipyny kauaa. Kyllähän niitten kans varmaa rupetteliski mut just noi sattu oleen sitä tyyppiä, ettei mikään muu keskustelu aihe kävisi kuin uskonto .__.

Ja hui tuo tulipalo homma o.o mie olisin paniikissa hyppiny pihalla puihin.

Pienelokuvista tulee mieleen aina Justimusfilms :D ois siistii itsekin näytellä jossain, semmosessa vähä "kunnollisemmassa" pätkässä. Kokemusta on vaan lähinnä näytellyistä sketseistä, joita olemme lapsille esittäneet partiossa.

Pandanna kirjoitti:Nälkä. Ei jaksa syödä.

Niinpä! Ei jaksa pureskella. Laiskuuden huippuko?

Ja enkun kielinen rope ois kyllä kutkuttava ajatus. Tosin veikkaan ettei se ainakaan omalla kohalla tulis olemaan yhtä aktiivinen kuin muut suomenkieliset pelit, koska olen tai olen melkein perfektionisti tällaisissa asioissa. Mut se vois olla myös kielipäätä treenaavaa puuhaa!

Kukaan ei ole vielä aloittanut keskustelua BBstä? Ei sillä, ei mulla hirveesti mielipiteitä siihen oo, koska
a) en ole yhtäkään tuotantokautta katsonut aiemmin
b) saati edes kokonaista jaksoa

Eilen tein tosin poikkeuksen, koska halusin nähdä, ketä julkkiksia sinne oli valittu. Joutunut. Sepä riitti mulle, ei oo mitään syytä katsoa sitä enempää.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Syys 2013, 14:09

Dakum kirjoitti:Kukaan ei ole vielä aloittanut keskustelua BBstä? Ei sillä, ei mulla hirveesti mielipiteitä siihen oo, koska
a) en ole yhtäkään tuotantokautta katsonut aiemmin
b) saati edes kokonaista jaksoa

Turhaa. Evvk. Pashcaa. Ainoa mikä ehkä ois saattanu kiinnostaa siinä, olis ollu Tukiainen. Koska se on vaan niin kamala ihminen että joskus tekee mieli kiduttaa itteään kattomalla/lukemalla sen toilailuista jotain. Mutta ei.

Forte kirjoitti:Vähänkö rope enkuksi olisi aika muikea. Kyllä minä ainakin pelaisin, mutta tuskin niin soljuvasti kuin suomeksi. Voisi tulla aika sotku.

Ditto.

Kuumeisena sitä näkee kivoja unia. Näin unta et Forte muutti naapuriin ja näytti Legolakselta. Sit Forte ravas juomassa mun kahvit.
Heräsin siihen että joku runkutti mun ovea. Sitä nousee yllättävän äkkiä sängystä kun luulee, et joku tulee sisään. Mut siellä olikin vaan naapurin dementoituva vanhus, joka unohti, ettei hänen asuntonsa ole numero 6 >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 04 Syys 2013, 14:58

BB! :D En ole ikinä ennen katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa, mutta nyt oli pakko. Tunnistin sieltä tasan kolme ihmistä: Salkkari-Sussun, Andyn ja Frederikin :'D
Siellä oli eksynyt mukaan joku taikurikin josta oon ihan "nevahööd".

Ajattelin silti seurata sitä aina välillä, koska ainakin mua huvitti suunnattomasti se että miten esim se yks "äiti hommas mulle silarit kun olin 18 ja siks oon nyt julkkis" luuli olevansa isoki kiho joka on kutsuttu sinne cheekkien ja muiden kanssa, mutta loppupeleissä siellä olikin ihan tuntemattomia ihmisiä joista se oli silti kaikkein vähiten julkkis xD

Ps. Ihana dementoitunut xD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Syys 2013, 16:25

Ai täälläkin on alettu puhuu BB:stä? En ees tienny et alko jossain vaiheessa... Tiesin vaan, et julkiksii on tungettu talo täyteen. Facebookissa sitä valitellaan kokoajan. Ite en oo koskaan kattonut, mut voin vaan sanoo, et on kyl aika huono ohjelma. Eihän ne ihmiset siellä muuta tee, ku olla möllöttää ja parkuu, et sais kansan silmät puoleensa.

Olen suoriutunut kunniallisesti ruotsin kokeesta... Ehkä?

Mut nyt alkaa traconiin valmistautuminen, kunhan saan peffani irti penkistä ja menen tekemään toista kättä itselleni. Niin sit alkaa ahkeroiminen! :D Jos joku on tulossa Traconiin, niin cossaan black rock shooteristä Strength:ä.
Nya

ViestiKirjoittaja tynnyri » 04 Syys 2013, 19:02

Mut siellä olikin vaan naapurin dementoituva vanhus, joka unohti, ettei hänen asuntonsa ole numero 6 >:

Pitäs hankkia näköjään uudet silmät, kun luin demonisoitunut. Neljännellä kerralla sain tolkkua..
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Syys 2013, 19:12

Tynnyri kirjoitti:Pitäs hankkia näköjään uudet silmät, kun luin demonisoitunut. Neljännellä kerralla sain tolkkua..

Olisin päästänyt sisään siinä tilanteessa. Ai miten kaikki demonit eivät ole kuin Roswell ja/tai Tsytan TNFstä en ymmärrä.

Cheikki kirjoitti:Ajattelin silti seurata sitä aina välillä, koska ainakin mua huvitti suunnattomasti se että miten esim se yks "äiti hommas mulle silarit kun olin 18 ja siks oon nyt julkkis" luuli olevansa isoki kiho joka on kutsuttu sinne cheekkien ja muiden kanssa, mutta loppupeleissä siellä olikin ihan tuntemattomia ihmisiä joista se oli silti kaikkein vähiten julkkis xD

Pffft. Just. Taitaa jäädä silti kattomatta multa, ei oikein houkuttele. Jos haluan nähdä tissejä, selaan internettiä. Tai katson alas.

Btw kaikki jotka yllättäen skypeen lisäili: Oon hemmetin huono alottamaan keskusteluja, joten älkää ottako itteenne jos en pahemmin alotteita tee. Emmie silti pure jos juttelemaan tulee >:

Onkohan mulla sittenkin jotain kummituksia täällä kun aina, AINA kello 2 yöllä alkaa katosta kuulumaan naputusta. Se kestää noin vartin ja sit hiljenee kokonaan. Kovin rytmikästä naputtelua kaiken lisäks. Ja jostain syystä oon aina heränny ennen, kun se naputus alkaa. Ehkä mulla onkin täällä jo se demoni.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 04 Syys 2013, 20:08

JEEE DEMONI!!! TOIVO, ETTÄ SITÄ TULEE LISÄÄ NIIN PÄÄSET TODISTAMAAN MANAUSTA! >: D

ps. ulkoilutin just kaks tuntia mun rottia ja kaikki pikkukakarat tuli ihan haltioituneina siihen ympärille pyöriin :'D
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Syys 2013, 20:12

Cheikki kirjoitti:JEEE DEMONI!!! TOIVO, ETTÄ SITÄ TULEE LISÄÄ NIIN PÄÄSET TODISTAMAAN MANAUSTA! >: D

ps. ulkoilutin just kaks tuntia mun rottia ja kaikki pikkukakarat tuli ihan haltioituneina siihen ympärille pyöriin :'D

KIESUS WOMAN! Jos demoni valtaa mut ni syytän suo

MUTTA NIIN OLISIN MINÄKIN TULLUT KATSOMAAN JA PÖLLINYT ROTTASI JA RAKASTANUT NIITÄ! Kuvia, kiitos.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Syys 2013, 08:51

Miepä hääräsin yöaikaan kuvat hahmojen esittelyihin. Onhan ne tyyliin "Vähän sinnepäin" Koska valmiista muotista tehtyjä, mutta onpahan ainakin suuntaa-antavia.
Lörri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 05 Syys 2013, 10:26

Hyppytunnit eikä mitään tekemistä .3. Ei muuten mitään muttakun tylsää. Ja kylmä. Me ostin Derwentin 72 kynän setin inktense-värejä, ja non taivas. Oikeasti. Me rakastan niitä. Mutta ne on asuntolassa ja me olen koulussa </3 Pitäs piirtää.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Syys 2013, 18:30

Lörri, Albinuksen kuva on MHMSAdkjfa<3. Vaikka nyt dollmakerilla tehtykin, silti.

Hyppy tunnit on jotain niin kamalaa. Varsinkin jos on hyppytunnit välillä 12-14 ja sit siellä ilta päivällä vielä jtn tunteja, siinä on kyllä SUURI houkutus lähteä vaan vetämään. Onneks täällä ei vielä oo tullu vastaan hypäreitä.

Ja olen enkeli. Luokkalaisella ei toimi netti kun koulun asuntolassa on niin kökkönen verkko. Kutsuin sen sitten tänne ilta laneille ja annan sen jäädä yöks, jos se haluaa. Tuli vaan kiire vähän siivota. Toisaalta, mitä sitä vieraskoreeks rupeaa?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 05 Syys 2013, 20:51

Ilimmammuuta oli parempi ko piirtäs itte, vaikka ei niin täydellisen virheetön piirtäjä oliskaa, mutku ei oo täs mitään millä sen järkevästi nettiin siirtäs, niin niin.
Ja Albinus tuli aika hyvä juu. Olisin halunnu vähän harmaata lisätä sen ohimoille ja nenääkään en ihan oikeemoista löytäny sille, mut mut anyway.

Ja siis voi, miksen mä voi osata olla tasaisesti aktiivinen niinkun vaiks läpi vuoden? Miksi mä olen ihan on/off? Oikein hyperaktiivinen versus nolla.

Ihan karkaa ns. pää käsistä :D

Ööööh...eihä enkelit siivoo? Ei kai niitten tarvi? :P
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Syys 2013, 06:35

En mä siivonnu. Olin sika niiku aina ja näytin todellisen itseni. Mitä sitä kaunistelemaan totuutta!

Ahahahahadfslke. Neljä tuntia unta ja kohta pitäis kouluun kieriä. Tästä tulee mielenkiintonen päivä, kun nyt tekee jo capsata ja huutaa ties mitä mihinkin suuntaan ja kirjaimmellisesti seota. Onneks on lyhyt päivä. Onneks on perjantai.

Sit kun päässä soi joku tämmönen niin paras päivä on taattu. Tarviin tollatteen derp ketun. Nyt. Nurkkaani.

Kaiken lisäks tumblr ei suostu reblogaan tämä on hirveää mitä nyt teen. Vähäisten seuraajieni pitää saada nähdä hauskoja kuvia aamu kuudelta!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 06 Syys 2013, 08:33

Aksutar kirjoitti:Sit kun päässä soi joku tämmönen niin paras päivä on taattu. Tarviin tollatteen derp ketun. Nyt. Nurkkaani.

Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!! Hmmm... Näin heti heränneenä varsin herättävä kappale:D Nyt se ei lähe vaan pois päästä :(
tynnyri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut