Ajattelin jopa viimein toteuttaa Cryptin sanomien alkuperäsen idean mut nghfa, siihen tarvisin vapaa-ehtoisen uhrautujan reportteriks
Crimson kirjoitti:MINÄMINÄMINÄMINÄMIÄNINOIDNJLAIHDLAWDAW - noni nyt meen pois..
Crimson kirjoitti:Josko sitä si jatkais ponipelin ohjelmointia. Varokaa vaan, sit ko se on valmis nii varmana linkkaan sen tänne foorumille niin voitte addiktoitua siihen.

Aksutar kirjoitti:Muistan tämän. MUISTAN TÄMÄN.
Aksutar kirjoitti:Muokkaat sitä vähän ja teet siitä ponista Unikorkin. Aka TNFän maskotti aikoinaan. Ketä muistaa vielä?
Agna kirjoitti:Oh yez I do. Muistaakseni kattelin silloin sun piirtämiä kuvia IRC-galleriasta (koska alussa ei ollut vielä facebookkia) ja siellä oli siitä jotain luonnoksia ja olin silleen IHQ! Ja sitten... Piirsin sen kaikkiin mun vihkoihin ja ala-asteen oppikirjoihinkin. Tosin niillä taidoilla jotka mulla silloin oli.
Btw vanhojen kuvien hyökkäys kuudennen luokan ruotsinkirjasta. Vasemmalta ylhäältä oikealle päin takakannen hieno Black, seuraavana vähän vaatimattomampi Black, sitten hieno VÄRITETTY Lily, alla Pulla sellaisena kuin se ennen esiintyi - eipä se kyllä siitä ole paljoa muuttunut - ja hei, se Unikorkki. I told you. Tämä on vain yksi useista :D Sen alapuolella ilmeisesti Ivyn rpg-hahmomemestä kopioitu tikku-ukkokuva, koska se oli mun mielestä niin hienosti havainnollistettu. En tiedä missä oon nähny sen ekan kerran, varmaan deviantartissa ilman että mulla on ollu omaa käyttäjää. Ja lopuksi joku kauhean hieno lame väännös Lilystä, luulisin.
Tässä konkreettisia todisteita siitä että oon kamala konkari. Pitäis joskus urakalla kaivaa kaappeja koska siellä on kaiken maailman Lounatuulia, toteuttamattomia hahmoja, julkaisemattomia HIENOJA HIENOJA kuvia olemassaolevista hahmoista, muiden pelaajien hahmoista piirrettyjä kuvia joita en oo jaksanut/muistanut/ehtinyt julkaista ja vaikka mitä sälää. Mutta ne kuuluu galleriaan sitten aikanaan.
Pieraisen takaisin tieheni. Nostalgiahetki on päättynyt.
Lörri kirjoitti:Hahhaa, kerrankin mä olen tehny jotain ennen viimetinkaa
Crimson kirjoitti:Unikorkki oli hieno. En sillon pelannut tnf:ssä, mut passiivisesti seurailin vierestä. Unikorkkipeli - siitä tulis eeppinen (--D

Lörri kirjoitti:jotenkin tua kurssilla ärsytti nauravat ja iloiset ihmiset; ei marraskuussa kuulu nauraa ja olla hilpeä!

Aksutar kirjoitti:Mikään ei muuten ärsytä enempää kun tekopirteet ihmiset aamu kahdeksalta maanantaisin.
Crimson kirjoitti:Jos on pakko, niin koodaan sen vanhan teeman takasin! Crimsonin projektit osa 384729432...

Keskity sä vaan siihen koulunkäyntiin ja TNFän kotisivujen koodaamiseen, me hoidetaan tää foorumi Ivyn kans.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa