Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 12 Marras 2013, 21:46

GTA ei sais olla näin hauskaa, oikeesti. Toissapäivänä saatiin vitonen asuntolaan, ja molen vasn trollanut siellä mitä sattuu miten sattuu. Ajoin kyttiä karkuun alkkareissa ja hyppäsin laskuvarjolla ja päästi siitä irti. Viidesti putkeen. Oli kivaa. Jos sitä vaikka tekis jotain järkevääkin tänään. Men edes tykkää GTA:sta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Marras 2013, 13:06

Ajattelin jopa viimein toteuttaa Cryptin sanomien alkuperäsen idean mut nghfa, siihen tarvisin vapaa-ehtoisen uhrautujan reportteriks

MINÄMINÄMINÄMINÄMIÄNINOIDNJLAIHDLAWDAW - noni nyt meen pois..

Ois tänään ollu koulussa joku päivän kestävä Uratapahtuma, jossa oltaisiin taas jauhettu niitä samoja asioita työelämästä, joista on jauhettu sitten yläasteen viimesiltä luokilta lähtien. Jätinpä sitten menemättä sen takia, koska aamulla satoi, eikä mulla ollu bussirahaa sen vertaa että ois voinu vaihtobussilla mennä koululle 8| Ja minähän en sateessa kävele nyt kun on se aika vuodesta, että saan vähän kylmää ja sairastan sit heti seuraavana päivänä keuhkokuumetta. Innolla ootellen taas pakkasihottumia <3

GTA on kamala pelisarja - lukuunottamatta toki sitä perseilyä mitä siinä voi tehä. Joskin oletan, että Saint's Rowissa sekin on vedetty aivan täysin uusille raiteille (----D

Josko sitä si jatkais ponipelin ohjelmointia. Varokaa vaan, sit ko se on valmis nii varmana linkkaan sen tänne foorumille niin voitte addiktoitua siihen.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2013, 12:02

Crimson kirjoitti:MINÄMINÄMINÄMINÄMIÄNINOIDNJLAIHDLAWDAW - noni nyt meen pois..

Muistan tämän. MUISTAN TÄMÄN.

GTA on paras kun vaan perseilee pitkin paikkoja. Oon pelannu lähes kaikkia GTA pelejä jonkin verran, mut mitään en oo juonellisesti menny läpi syystä tai toisesta. Eksyn aina tekemään jotain muuta siellä. Aina.
Saint row on sitten eri asia (---D Pelasin kolmosen läpi ZGn kanssa yhdessä illassa, se oli kivaa. Sit aina löin sitä violetilla pitkällä objektilla - ye know what I'm talkin' bout - ja se mossautti heti mun bazookalla ilmaan. Tämä on sitä seurustelua, lapset rakkaat.

Crimson kirjoitti:Josko sitä si jatkais ponipelin ohjelmointia. Varokaa vaan, sit ko se on valmis nii varmana linkkaan sen tänne foorumille niin voitte addiktoitua siihen.

Muokkaat sitä vähän ja teet siitä ponista Unikorkin. Aka TNFän maskotti aikoinaan. Ketä muistaa vielä?

ding ding ding pistän myös kirjotuskilpailun tänään pystyyn. Just a sec.
// yoink.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Marras 2013, 13:28

Aksutar kirjoitti:Muistan tämän. MUISTAN TÄMÄN.

OH I BET U DO!

Unikorkki oli hieno. En sillon pelannut tnf:ssä, mut passiivisesti seurailin vierestä. Unikorkkipeli - siitä tulis eeppinen (--D

On aina kivaa jäädä pariksi ylimääräseksi tunniksi kouluun tekemään mahdollisia koulutehtäviä, kun on kyyti sovittu noutamaan takas kämpille vasta kahdelta. Oh well, eipähän oo mitään houkutuksia (muita kuin foorumi (----D ) nyt sitten kiusana tässä. Ehkä osaan keskittyä kerrankin tekemään tosissani jotain 8)

Tänään pyörimään suurkirppikselle. Odotan tekeväni jonkin maailmaa mullistavan löydön sieltä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Marras 2013, 17:13

Hahhaa, kerrankin mä olen tehny jotain ennen viimetinkaa :mrgreen:
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Marras 2013, 22:15

Aksutar kirjoitti:Muokkaat sitä vähän ja teet siitä ponista Unikorkin. Aka TNFän maskotti aikoinaan. Ketä muistaa vielä?

Oh yez I do. Muistaakseni kattelin silloin sun piirtämiä kuvia IRC-galleriasta (koska alussa ei ollut vielä facebookkia) ja siellä oli siitä jotain luonnoksia ja olin silleen IHQ! Ja sitten... Piirsin sen kaikkiin mun vihkoihin ja ala-asteen oppikirjoihinkin. Tosin niillä taidoilla jotka mulla silloin oli.

Btw vanhojen kuvien hyökkäys kuudennen luokan ruotsinkirjasta. Vasemmalta ylhäältä oikealle päin takakannen hieno Black, seuraavana vähän vaatimattomampi Black, sitten hieno VÄRITETTY Lily, alla Pulla sellaisena kuin se ennen esiintyi - eipä se kyllä siitä ole paljoa muuttunut - ja hei, se Unikorkki. I told you. Tämä on vain yksi useista :D Sen alapuolella ilmeisesti Ivyn rpg-hahmomemestä kopioitu tikku-ukkokuva, koska se oli mun mielestä niin hienosti havainnollistettu. En tiedä missä oon nähny sen ekan kerran, varmaan deviantartissa ilman että mulla on ollu omaa käyttäjää. Ja lopuksi joku kauhean hieno lame väännös Lilystä, luulisin.
Tässä konkreettisia todisteita siitä että oon kamala konkari. Pitäis joskus urakalla kaivaa kaappeja koska siellä on kaiken maailman Lounatuulia, toteuttamattomia hahmoja, julkaisemattomia HIENOJA HIENOJA kuvia olemassaolevista hahmoista, muiden pelaajien hahmoista piirrettyjä kuvia joita en oo jaksanut/muistanut/ehtinyt julkaista ja vaikka mitä sälää. Mutta ne kuuluu galleriaan sitten aikanaan.

Pieraisen takaisin tieheni. Nostalgiahetki on päättynyt.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Marras 2013, 13:28

Agna kirjoitti:Oh yez I do. Muistaakseni kattelin silloin sun piirtämiä kuvia IRC-galleriasta (koska alussa ei ollut vielä facebookkia) ja siellä oli siitä jotain luonnoksia ja olin silleen IHQ! Ja sitten... Piirsin sen kaikkiin mun vihkoihin ja ala-asteen oppikirjoihinkin. Tosin niillä taidoilla jotka mulla silloin oli.

Btw vanhojen kuvien hyökkäys kuudennen luokan ruotsinkirjasta. Vasemmalta ylhäältä oikealle päin takakannen hieno Black, seuraavana vähän vaatimattomampi Black, sitten hieno VÄRITETTY Lily, alla Pulla sellaisena kuin se ennen esiintyi - eipä se kyllä siitä ole paljoa muuttunut - ja hei, se Unikorkki. I told you. Tämä on vain yksi useista :D Sen alapuolella ilmeisesti Ivyn rpg-hahmomemestä kopioitu tikku-ukkokuva, koska se oli mun mielestä niin hienosti havainnollistettu. En tiedä missä oon nähny sen ekan kerran, varmaan deviantartissa ilman että mulla on ollu omaa käyttäjää. Ja lopuksi joku kauhean hieno lame väännös Lilystä, luulisin.
Tässä konkreettisia todisteita siitä että oon kamala konkari. Pitäis joskus urakalla kaivaa kaappeja koska siellä on kaiken maailman Lounatuulia, toteuttamattomia hahmoja, julkaisemattomia HIENOJA HIENOJA kuvia olemassaolevista hahmoista, muiden pelaajien hahmoista piirrettyjä kuvia joita en oo jaksanut/muistanut/ehtinyt julkaista ja vaikka mitä sälää. Mutta ne kuuluu galleriaan sitten aikanaan.

Pieraisen takaisin tieheni. Nostalgiahetki on päättynyt.

AHHHHHagfdske. Tämä nostalgia ryöppy, hurrrttts. Muistan et sulla oli joku ihme Black fanitus joskus. Ai perhana, munkin pitäis varmaan kaivaa kauppiksen aikaset vihkoni jostain, ne on täynnä ties mitä TNF doodleja vuodelta maitopurkki. Näkee kyllä, että oot erittäin ahkerasti opiskellut ja käyttänyt kaiken sivutilan muistiinpanojen tekemiseen. Se on oikein.
pffff irc-galleria.
Never again.
JA SE ON MUUTEN KAHDEN PÄIVÄN PÄÄSTÄ TNFÄN KUUSVUOTISSYNTTÄRIT

Lörri kirjoitti:Hahhaa, kerrankin mä olen tehny jotain ennen viimetinkaa

Se oli kyllä yllättävän nopeeta :D Ja me kun ajateltiin pistää just aikaa reippaammin, niin et varmasti porukka ehättää jotain tehdä.

Crimson kirjoitti:Unikorkki oli hieno. En sillon pelannut tnf:ssä, mut passiivisesti seurailin vierestä. Unikorkkipeli - siitä tulis eeppinen (--D

Senkin stalkkeri. Seurailet vaan. Unikorkkipeli olis eeppisin. Ehkä teen itte semmotteen joskus. Ehkä.

Nnngh kun on kakka keli pihalla. Sitä ei tajuakaan valittaa säästä, ennen kun on se koira, jota pitäis viedä pihalle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 19 Marras 2013, 18:40

Onnea kuusiveelle :)

Niin, nurinkurin vedetty sukka, aina. Jos on rutkasti aikaa, niin olen ajoissa, jos taas aikataulu ois tiukka, niin sit olisin varmaan ihan viimosilla minuuteilla saanu jotain aikaseksi :D

Pimeetä, märkää, kamalaa, autoilu on hirveetä, ja jotenkin tua kurssilla ärsytti nauravat ja iloiset ihmiset; ei marraskuussa kuulu nauraa ja olla hilpeä!
Synkkää melkankoliaa vaan kaikille, pitäs jakaa yhdessä tämä taakka, eikä tolleen härskisti vaan naureskella! Hävytöntä.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2013, 11:00

Eilen oli kyllä just mun tuuria. Kun teki kauheesti mieli vastailla ja oli saanu inspiraatiota mettässä kävelystä, niin eiköhän äiteen netti päätä olla toimimatta koko illan sitten 8) Vihdu sanon minä. No, nyt sentään näyttäis toimivan, jotenkin.

Yhyyy ihmiset, vanhaa teemaa ei saada tälle foorumille, koska se on liian vanha >: Nyt metsästetään Ivyn kanssa sitten uutta teemaa, mitä aletaan muokkaamaan. Joten jälleen venyy tämä operaatio. Tämäkin operaatio. No, voipahan suunnitella sitä foorumin rakennetta nyt paremmin. Btw ehdotuksia otetaan vastaan, joskin mitään ei luvata toteuttaa. Varmaa kuitenkin on, ettei haluta liian kapeeta foorumia, kun meidän foorumikuvaukset on niin pitkiä, ni kapeilla foorumeil se näyttää kököltä >:<
Itte oon koittanu kattella foorumeita, mis olis vaalee tausta ja tummat tekstit, ei satu niin paljon silmään. Tosin kai se tumma tausta ja vaaleet tekstit on vaan totuttelu kysymys.

Lörri kirjoitti:jotenkin tua kurssilla ärsytti nauravat ja iloiset ihmiset; ei marraskuussa kuulu nauraa ja olla hilpeä!

Ditto. Mikään ei muuten ärsytä enempää kun tekopirteet ihmiset aamu kahdeksalta maanantaisin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Marras 2013, 11:26

Tekopirteys :evil:

Voi, vanha oli liian vanha :cry: :cry:
Yhyyy. Kaipaus on suuri.
Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Marras 2013, 14:30

Aksutar kirjoitti:Mikään ei muuten ärsytä enempää kun tekopirteet ihmiset aamu kahdeksalta maanantaisin.

I agree..

Yh, kehityskeskustelut. Onko ihan pakko jäädä koulun jälkeen turisemaan pienryhmän kanssa siitä kuinka elämä on kivaa ja opiskelut menevät (mukamas) hyvin, kun voisin mennä kotiinkin ja jatkaa ohjelmoinnin töitä sen sijaan? 8| Deadlinet on hirveitä..

Siinä muokkaamisessa on kyllä reilusti hommaa, mitä nyt katellu noitten teemojen koodeja läpi. Kaikkein helpointahan olis saada ne ftp tunnukset ja sinne iskeä niitä stylejä muokkauksen kannalta. Mutta kuten taidettiinkin jo todeta Aksun kanssa aikasemmin, niin luovutaan siitä, koska ilmeisesti munverkko on estäny kyseiset yhteydet käyttäjiltä >:
Tummat teemat on kyllä pidemmän päälle silmiin ihan liikaa ottavia (nimimerkillä, miksi ihmeessä mä käytän tätä guild wars teemaa tässä), joten itse kannatan ainakin vaaleaa pohjaa tai samantyylistä vastaavaa, mitä vanhankin foorumin oletusteema oli. Jos on pakko, niin koodaan sen vanhan teeman takasin! Crimsonin projektit osa 384729432...
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2013, 14:49

Crimson kirjoitti:Jos on pakko, niin koodaan sen vanhan teeman takasin! Crimsonin projektit osa 384729432...

Keskity sä vaan siihen koulunkäyntiin ja TNFän kotisivujen koodaamiseen, me hoidetaan tää foorumi Ivyn kans. Ollaan nyt pommitettu Pettistä hienoilla foorumityyli ideoilla mut nghah, Pettis miksi et ole 24/7 päivystämässä tukifoorumilla. Minäkö muka vaativa? Sais nyt ees yhden niistä toivotuista asennettua ni päästään kivasti muokkaileen.
Viimekskin sai yhdestä kivasta ulkasta ihan OK TNF teemasen, kun vähän kuvia muutti koodiin (D

Työnjakongh. Lörri sulleko mun piti lähettää kylätekstit oikoluettavaks? Oon jo muutamalle niitä näyttäny mut kun se PERHANAN OIKOLUKEMINEN ASDDSA. Ai mitenniin vois nekin vaan läntätä foorumille ja sanoa et "lol jos näätte virheitä ni sanokaa". Hiki laiskan syödessä.
Agna ja Lotdow hoitaa omaa projektia, kyllä juu?
Kyllä tää tästä.

Tekopirteys yh indeed.
Se on keskiviikko. Mitä porukalle? Joko on lunta? Täällä ei. Byyyy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Marras 2013, 15:35

Joo. Foorumille vain. Ja sitten saa itte noukkia sieltä vihreitä. Yhteisöllisyyttä ja talkoohenkeä ja yhteistä tekemistä foorumille.

Olen available oikolukuun. Kyllä juu.
Lörri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Marras 2013, 16:06

Agna ja Lotdow hoitaa omaa projektia, kyllä juu?

Olemme asialla ja edistyneitä o7
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Marras 2013, 17:10

Keskity sä vaan siihen koulunkäyntiin ja TNFän kotisivujen koodaamiseen, me hoidetaan tää foorumi Ivyn kans.

No jos mitään en saa tehä, niin vaadin että minulta kysytään, jos tulee ongelmia (--D

Oli kivaa kehityskeskustelussa, kun ne suulaimmat otettiin siinä tietty ekaks. Istuinpa sitten melkein tunnin turhaan koululla vuoroani odotellen ja kun se tuli, niin olin minuutissa valmis poistumaan paikalta...
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut