Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Marras 2013, 15:08

Aivan mahtavat kotisivut, ei kristus! 8)

Komppaan Agnaa, Nälkäpeli oli hyvä jopa minun mielestä, vaikken ole siitä juurikaan paljoa perustanut.

Kuva
Ei muuta. Poistun......
Lotdow

ViestiKirjoittaja Cheikki » 25 Marras 2013, 15:09

Äää haluaisin kovasti lukea Nälkäpeli-kirjat, mutta kun en millään jaksaisi lukea yhtään mitään >< raivostuttavaa!

Mulla on tänään tiedossa "irkkubileet", koska yksi lapsuudenystävistäni on menossa vaihtoon Irlantiin koko ensi kevääksi. Paikalle on tulossa ainakin 45 henkilöä joista n. 5 on poikia... :'D ja itse kun viihdyn enemmän mies-, kuin naisseurassa...
Kaiken lisäksi tunnen joukosta vain kaksi henkilöä, iik! ><
Cheikki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Marras 2013, 21:56

Jes vihdoinkin saan kunnon koneen ja netti toimii todella hyvin. Nyt voi olla aktiivisemmin paikalla. XD

Foorumin logon voisi vaihtaa muuten tää uuus foorumi on jees. Nähtävästi minun täytyy hankkia uusi kuva ja se ei oo enään sama mikä on ollut alusta lähtien minulla.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Marras 2013, 22:07

Ay kirjoitti:Jes vihdoinkin saan kunnon koneen ja netti toimii todella hyvin. Nyt voi olla aktiivisemmin paikalla. XD

Foorumin logon voisi vaihtaa muuten tää uuus foorumi on jees. Nähtävästi minun täytyy hankkia uusi kuva ja se ei oo enään sama mikä on ollut alusta lähtien minulla.

Foorumin koko ulkoasu tulee muuttumaan, jahka munfoorumi.com lataa vaan ne teemat, mitkä nätisti pyydettiin. Tähän mennessä Pettis ei oo vielä saanu aikaseks, vaikka tässä on kohta jo viikko menny. Mutta odotellaan. Sitten kun saadaan niitä parempia teemoja käyttöön, niin aletaan myös logoja ja muita väsäämään. sitä ennen ei viittitä koskee mihinkään KOSKA SE ON TURHAA HOMMAA POJAT.
GLAD TO HAVE YE BACK THO!

Oon liian laiska lukemaan nälkäpeliä saatikka sitten pottereita joten katon vaan leffat ja seuraan sivusta, kuinka porukka flippailee.

Crimson kirjoitti:No olihan se lähemmäs vuoden projekti varmaan

Älä hoputa taiteilijaa.
Kyllä sä sun sarjakuvat sit vielä joskus saat tästä hyvästä.
Joskus.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Marras 2013, 22:52

Aksutar kirjoitti:Älä hoputa taiteilijaa.
Kyllä sä sun sarjakuvat sit vielä joskus saat tästä hyvästä.
Joskus.

Purrrfect! Sitä ennen voitkin jakaa peliseuraasi minulle, jotta pysyn edes siihen saakka tyytyväisenä (---D

Se ois ohjelmoinnin portfolio kasassa ja seuraava ohjelmoinnin opintojakso taas ovilla kolkuttamassa. Saa nähä kuinka pää kestää, joskin odotan innolla että päästää ohjelmoimaan lego robottia sillä kurssilla sitten, kun sen aika koittaa. Nih~

Meidän piti mennä Hadeksen kanssa kattomaan nälkäpeli viime viikonloppuna, mutta se sitten jäi, kun kumpikaan ei jaksanut kaupungille lähteä. Josko seuraavana viikonloppuna sit. Komppaan myös Aksua siinä, etten mitään kirjoja jaksa lukea, vaan katson sitten pelkästään leffat ja katson kun muut selostaa onnessaan niistä kirjoista. Enhän edes jaksais keskittyä pidemmän kirjan lukemiseen hetkeä pidempään, mulla on ollu Eragonkin taas puolvuotta tossa pöydällä luettavana, enkä ole varmaan edes sataa sivua siinä edennyt eteenpäin |8

Ja dänke taas niille jotka oli kotisivuja johonkin väliin kehaissut, muistan niitäkin nähneeni täällä taas muutaman ohimennen o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Lörri » 25 Marras 2013, 23:30

Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Marras 2013, 01:09

Lörri kirjoitti:http://twistedsifter.com/2013/11/animals-made-from-scrap-metal-and-bike-parts-edouard-martinet/

Kattokaa ny noita.
<3

Tahdon noista jokaikisen. Nyt heti <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Marras 2013, 12:54

Crimson kirjoitti:Purrrfect! Sitä ennen voitkin jakaa peliseuraasi minulle, jotta pysyn edes siihen saakka tyytyväisenä (---D

Giggity.

Lörri kirjoitti:Kattokaa ny noita.
<3

Tänne kiitos.

Ei luoja kun on pöllähtäny olo. Nukuin vaan neljä tuntia ja nyt pitäis jaksaa kävellä terkkarin luo ja näyttää siellä fiksultakin. Ehkä parempi jättää mainittematta epäterveelliset, olemattomat ruokailutottumukset, himoni miestä väkevämpään ja energiajuomiin, sekä taipumukseni valvoa pitkälle yöhön virnuillen poskeni kipeäksi kuin Jokeri konsanaan. Olen ihan terve, vannon.
Mistä vetoa se huomauttaa painosta?
Se ei ole läskiä, se on pehmustetta. Olen pehmeä.
Crimson kirjoitti:Meidän piti mennä Hadeksen kanssa kattomaan nälkäpeli viime viikonloppuna, mutta se sitten jäi, kun kumpikaan ei jaksanut kaupungille lähteä

tähän väliin on pakko huomauttaa, että muo häiritsee nykyään suuresti kun Crimin poikaystävän nick on Hades ja sitten Cheikillä on rotta, jonka nimi on Hades. Te hämmennäette minua. Piti hetken aikaa miettiä kun Cheikki tokaisi "Hades nukkuu mun hupussa... " ......
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 26 Marras 2013, 22:21

Aksutar kirjoitti:tähän väliin on pakko huomauttaa, että muo häiritsee nykyään suuresti kun Crimin poikaystävän nick on Hades ja sitten Cheikillä on rotta, jonka nimi on Hades. Te hämmennäette minua. Piti hetken aikaa miettiä kun Cheikki tokaisi "Hades nukkuu mun hupussa... " ......

Repesin xD

Mutta asiaakin on: selasin tuossa TNF sivuja aikani kuluksi ja huomasin että saan taistella hiiren kanssa, että saan rullattua tekstiä alas. Palkit eivät siis näkyneet joten piti tuota hiiren"rullaa" käyttää, joka ei oikein ottanut toimiakseen. Kokeilin myös muilla sivuilla kokeeksi joissa toimi ihan hyvin.
Kellään muulla tälläistä vikaa?
suskari

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Marras 2013, 22:24

Hades siellä ja Hades täällä :D

Jos mulla olis noista metalliupeuksista edes yksi, niin mun elämä menis siihen kun vaan tuijottaisin sitä kaiket päivät, ja ehkä kerran viikossa kääntäisin ja pohtisin sen kokonaisvaltaista upeutta kaikkia yksityiskohtia myöden.
<3

...onneksi mulla ei ole?
Lörri

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Marras 2013, 22:25

Mulla on suskari, mutta mulla onkin selain Chrome. Mozillalla en o koittanu mut siitä varmaan kii.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Marras 2013, 22:40

Kuten Crim tossa aikasemmin sano, sivusta ilmotukset YKSÄRILLÄ CRIMILLE. Kuten esim jos se ei jollain selaimella toimi, ilmottakaa asian omaselle henk. kohtasesti, koska ei voi olettaa, että Crim ehtii täällä päivystämään/huomaa kaikki viestit jos siellä sattuiskin oleen asiasta jotain. Näin saadaan asiaa eteenpäin. Itsellä FFllä toimii ihan hyvin, kun hiiren kursorin vie siihen tekstin ylle ja skrollailee.
Mutta kuten kotisivulla sanotaan, toimii parhaiten FF, muilla selaimilla ei tiettävästi ole kokeiltu, IEtä lukuunottamatta.

Lörri kirjoitti:Jos mulla olis noista metalliupeuksista edes yksi, niin mun elämä menis siihen kun vaan tuijottaisin sitä kaiket päivät, ja ehkä kerran viikossa kääntäisin ja pohtisin sen kokonaisvaltaista upeutta kaikkia yksityiskohtia myöden.
<3

SITTEN TULISIN JA PÖLLISIN SEN SULTA NÄHÄHÄH!
Hadeksia kaikkialla.

Yyy siellä tulee vettä >: Haluan sitä lunta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Marras 2013, 22:54

Lällällää! Sää veit mun metalliupeuden, niin mää vein sun lumet!
Täälon, taivas valkeena.
Lörri

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Marras 2013, 22:57

Mielellään joo yksärillä niistä vioista, niin ne säilyy mulla sitten jossain tallessakin, koska en jaksa niitä alkaa erikseen koneelleni jonnekin kokoamaan. Kiitos.

Mokoma rullaus ongelma tulee mitä todennäköisesti siitä, että scrolliboksi jolla ne tekstit on ei jaksa ottaa aina sitä scrollausta aktiiviseksi syystä x erityisesti niistä kohdista, joissa ei ole tekstiä. Ainakin itse olen sen pistänyt merkille, enkä ole vielä keksinyt miksi asiat on näin. Scrollipalkit olen sieltä tarkotuksella piilottanut, koska ne on rumat (taas yksi henkilökohtainen mielipide), mutta tähän on tulossa muutos mahdollisesti heti kun vain keksin, miten saada niistä oikeasti nätimmät, ns. tyyliin sopivat. Joten koittakaapa scrollata hiirtä pitämällä niitten tekstien päällä, jos on ongelmia niin voin todeta, etten se oikeasti ole vain minä jolla tuo scrollaus toimii ongelmitta. Mainittakoot tähän perään, että itsehän vielä käytän tuohon scrollaamisen läppärin tuota tyhmää kosketuspaneelihiirtä (--D

Sivusto ei toimi IE:llä kunnolla syystä, että IE on toiminnoiltaan sen verran derp ja vajaa, ettei kaikki se koodi mitä olen tonne syöttänyt yksinkertasesti vaan tue IE:tä. Firefoxilla sivut toimii nätisti. Chromellakin toimii nätisti, joskin ei yhtä nätisti mitä Firefoxilla imo (varmaan siitä syystä, koska vihaan chromea <3). Koska sivut on rakennettu lähinnä chromea ja firefoxia sekasin käyttämällä, niin tämän takia sivut niillä hyvin myös toimii. Ja koska nämä kolme selainta on ne yleisimmät, niin en lähde millään muulla niitä sivuja edes analysoimaan. Mainittakoot vielä tähänkin että androidillakin selattaessa sivut toimii hyvin ja selaimena itselläni ainakin tuossa toimii chrome.

//rant off

Noni josko ny takasin sit hakkaan vastauksia, kun sain hajottamani koneenkin käyttiksenki korjattua (---D
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Marras 2013, 23:00

Lörri kirjoitti:Lällällää! Sää veit mun metalliupeuden, niin mää vein sun lumet!
Täälon, taivas valkeena.

Senkin pirulainen >:<
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut