Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Maalis 2014, 11:35

Siinä missä tosiaan siinä ei ole kuukausimaksua niin sitten on ne gemit (joita en ole itse kyllä hankkinut), lähinnä se isompi pankki voisi vähän houkutella tällä hetkellä ja voihan niitä gemejäkin in game hankkia.

Mitä tuohon kavereiden kanssa pelaamiseen tulee niin nään sellasen ongelman että koska jokaisella racella ja valinnoista riippuen on aina eri tehtävät (mikä on sinäänsä todella suuri rikkaus pelin jälleen pelaamisarvoa ja useampaa hahmoa ajatellen) niin yhdessä sen kanssa että kaverin storyn co oppaamisesta ei oikeastaan saa itse mitään on ehkä yksi miinus minkä heittäisin. Toki kaveria silti autetaan mutta olisi se silti kiva jos siitä itselleenkin löytyisi jotain kivaa pikku expahärpäkettä varsinkin kun solottamalla ei enää mene ihan nii kevyeen.

Ja tämähän on vain minun mielipiteeni mutta sylvarit ovat huomattavasti mielenkiintoisempi ja omaperäisempi race kuin haltiat jotka löytyy lähes joka fantasia mmorpista. Tosin elinit on myös hieno race tuolta teran puolelta, se miehisyyden tunne kun voit pelata oravatyttö lolia jonka aset ovat sen 3 tai 4 kertaa isompia kuin hahmo itse
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Maalis 2014, 12:42

Mutta saahan niitä gemejä pelissä myöhemmin ilmankin, että pistäisi peliin yhtään ylimääräistä penniä lisää. Meinaan kun siellä on se trade gold for gems ja toisinpäin toiminto. Kyllähän se maksaa hahmojen rahaa ihan saakutisti, kun GW:ssä sitä ei saadakaan tonneittain niinku esimerkiks wowissa.

Jos haluaa kavereitten kanssa ihan tarinankin pelata, niin sitten valittee molemmat vaan saman linjan. Oon ymmärtäny et näin mokoman pitäis hoitua, jos sen storyn tahtoo heti alkuun pelata. Saahan siitä kivaa tavaraa ja paljon expaa, mut saa sitä sit muualtakin pelimaailmasta samalla tavalla. Itse olen tovereiden kanssa keskittynyt kuitenkin pelaamaan vaan kaiken muun parissa, paitsi hahmojen tarinan, joten kyseistä problemaa ei ole ollut. On tietty mielipidekysymys taas, kuinka sitä hahmoaan tahtoo lähtä levelaamaan.

Sylvarit on nättejä ja omaperäisiä, kyllä. Mä vaan oon tällänen haltia fanaatikko, etten kestä jos pelissä ei ole edes yhtä suippokorvarotua. Sylvareista huolimatta tyydyn pelaamaan kolossaalisella norn muijalla, koska iso on kaunista <3 Liiskaan muut alleni. Varokaa.
Crimson

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Maalis 2014, 13:38

Sylvarit on nättejä ja omaperäisiä, kyllä. Mä vaan oon tällänen haltia fanaatikko, etten kestä jos pelissä ei ole edes yhtä suippokorvarotua. Sylvareista huolimatta tyydyn pelaamaan kolossaalisella norn muijalla, koska iso on kaunista <3 Liiskaan muut alleni. Varokaa.

Ja tämähän on vain minun mielipiteeni mutta sylvarit ovat huomattavasti mielenkiintoisempi ja omaperäisempi race kuin haltiat jotka löytyy lähes joka fantasia mmorpista. Tosin elinit on myös hieno race tuolta teran puolelta, se miehisyyden tunne kun voit pelata oravatyttö lolia jonka aset ovat sen 3 tai 4 kertaa isompia kuin hahmo itse

Ite taas oon pyrkiny pelaan jokasella rodulla ku sitä on annettu viis hahmopaikkaa (toki niitä voi ostaa lisää jos tahtoo) ja oikeestaan en ole löytäny lempparia koska oon tehny jokasesta hahmosta niin omalaisen et tykkään niinstä yhtä paljon <3 Norni on ainoa vielä mitä en oo päässy kokeileen :3
Janni

ViestiKirjoittaja Michyy » 14 Maalis 2014, 01:58

Näinhän se on että gemit saa pelin sisäisesti hankittua en ole tietääkseni koskaan mitään muutakaan väittänyt. Se on vain se että 1000 gemiä ois noin about 60 gold mikä vaikuttaa aika suurelta summalta viattoman lvl 36 lapsukaisen mielestä. Ja se pankki on pienehkö ei sillä että sinne mitään loppujenlopuksi päätyis. Itse olen tarinaa tosiaan jonkin verran edennyt siinä sivussa rönsyillen kaikkien sivutehtävien, eventtien ja paikkojen tutkimisen ihmeelliseen mailmaan, pitkälti solona. Eli kunhan heitin sitä kritiikkiä mitä tuosta pelistä vaan voi mitenkään heittää, silti työn takana keksiämistä ulista. Loistava peli ei siitä pääse mihinkään. Ja olen nyt virallisesti valaistunut tuon dd elementalistin sielunelämästä, tajusin miten se toimii ja miksi se toimii. Silti väitän että vaatii lvl 20-30 (jos tietää mitä tekee, minä en tiennyt) että alkaa edes etäisesti toimimaan, lategame hahmoluokka suunnattu pvp puolelle. Ja jestas tuon magnetic auran järkkääminen vaikuttaa pienoiselta projektilta ja se että aktivoituu vasta kun on 20 % hp jäljellä niin saa kyseenalaistamaan sen onko se loppujenlopuksi kuinka tehokas suorassa taistelussa. Pakomekanismina kyllä uskon että saa ihmeitä aikaan.

Muuten mitenkäs tuossa pelissä ne servuasiat menee, voiko niitä kuinka vapaasti vaihdella ja millä ihmiset pelittelee? Itse muistaakseni olen gandaralla. Ihan siis jos täällä ihmisillä jotain mielenkiintoa porukalla lähteä seikkailemaan ja opastaa minut siinä sivussa tuon pelin syvempiin saloihin, dungeoneihin yms.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Maalis 2014, 07:53

MmMMmmMMmm mulla on aina se etten jaksa MMOita pelata pahemmin ellei oo seuraa. Riftiäkin kokeilin koska Crim houkutteli mut kerta siellä yksin huiteli ni se jäi sit siihen. Vähän sama warframen kans. Ja yks syy miksen mitään jaksa on se, et jos lore ei kiinnosta tai nappaa heti target speakilla ni ngh. Wowin alotin aikanani ku Zero Grudge siellä hyppi ja samoin myös GW ykkösen, mut nyt sit ZG ei kumpaakaan pelaa ni kehittäny muuta aktiviteettia, Wowissa varsinkin. Sen loreen oon jo ihastunu ajat sitten ja Warcraftiakin pelannu, mut ei sekään oo kiva peli ilman seuraa. Sen takia olenkin houkutellut Crimsonin, sen hennerin, Suskarin, Ivyn ja sen hennerin mukaan pelaamaan (henneri = Poikaystävä, jos joku ei hoksannu >: ). Nipustintakin yritin mut ei mun kilta houkuttelu purru siihen >: Ja odotan yhä että ZG palaa luoksemme, some day. Oon jo niin kiintyny mun hahmoihin siel etten kehtaa lopettaa vaikka mulla on muodostunukin nyt viharakkaus suhde siihenkin peliin. Mut sit sil on myös nostalgia arvoa. KUN MINÄ OLIN NUORI JA---

Ivy tais myös Teraa pelata. En siitäkään innostunu. Oon nirso ja vaikee vakuuttaa. Istaria oli kiva peli koska lohikäärmeet mut sitäkään pelannu ikuisuuksiin ja se maksujärjestelmä siin tais kustakki jotenki hienosti. En ees muista mun tunnuksia sinne.
Ja entäs feralheart :-----D Paras. Sinne tekeen scene koiria ja ropettamaan, nyt.

Tänään on onneks lyhyt päivä, mut ens viikolla olis sitten näyttö. Stressannu siitä jo ties kuin kauan, saa ny nähä miten sekin menee. Mut onneks sit loppu kevät on suht helppoa ja lepposaa opiskelua, en oo varma mut meil taitaa jopa olla yks attoaine jaksokin, eli se tarkottaa vapaita viikkoja 8) Kelpais kyllä.
MUT ONNEKS ON PERJANTAI! Viikonloppusuunnitelmia?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 14 Maalis 2014, 08:55

Voi luoja .D men ymmärrä yhtään mitään mitä täällä puhutaan, olenko me ainut joka jumaloi ja on pitäytynyt vanhoissa (ja uusissakin kyllä) Final Fantasyissa? Ne on vaan <3 kertaa satamiljoonaa.
Perjantai. Kattitunteja koulussa koko päivän, sunnuntaina kirkkoon kattomaan kun meidän ihanat talviriparilaiset konfirmoidaan .<
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Maalis 2014, 09:31

Muuten mitenkäs tuossa pelissä ne servuasiat menee, voiko niitä kuinka vapaasti vaihdella ja millä ihmiset pelittelee? Itse muistaakseni olen gandaralla. Ihan siis jos täällä ihmisillä jotain mielenkiintoa porukalla lähteä seikkailemaan ja opastaa minut siinä sivussa tuon pelin syvempiin saloihin, dungeoneihin yms.

Oooh ois tosi mahtavaa porukassa vetää kyllä dungguu tai jotain! :'3 Mä oon ite Aurora Gladella :o ja mitä luin serveri vaihtelusta nii tollasen vastauksen löysin: "There will be a limit of one such transfer every seven days per account; each transfer will cost 1,800 gems." Et servun vaihtelu ilmeisesti maksaa gemejä :/

Aksutar join as, we have cookie >:3
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Maalis 2014, 11:21

Janni kirjoitti:Aksutar join as, we have cookie >:3

Mun houkutteluun tarvii vähän enemmän kun keksejä. Liityin pimeälle puolelle, täällä oli keksejä, kunnes minä tulin.

En oo koskaan pelannu FF pelejä. Ellei sitä Vincent peliä mikä hemmetin dirge of cerberusta lasketa? Pitäis ehkä kokeilla joskus.... Joskus...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Maalis 2014, 11:58

Janni kirjoitti:

Oooh ois tosi mahtavaa porukassa vetää kyllä dungguu tai jotain! :'3 Mä oon ite Aurora Gladella :o ja mitä luin serveri vaihtelusta nii tollasen vastauksen löysin: "There will be a limit of one such transfer every seven days per account; each transfer will cost 1,800 gems." Et servun vaihtelu ilmeisesti maksaa gemejä :/

Servun vaihtaminen maksaa ikävä kyllä gemejä vähän liikaa mielestäni. Jouduin sen kokemaan kun pelasin itte väärällä serverillä ja halusin sit siirtyä tonne Aurora Gladeen myös. Mut ainakin alussa kun ostaa pelin ja tekee accon niin serverin vaihtaminen on kerran ilmasta, jos haluaakin siirtyä toiselle minne alunperin meni. Ja se serverihän ei varsinaisesti mitään rajota, sillä pystyt vähän niinku "vierailemaan" toisten servereillä. Voit mennä sinne vapaasti tekemään juttuja ja pelaamaan kavereitten kanssa, jos ne on eri serverillä kuin itte olet. Ainoa mihin tämä vierailu ei mahdollista niin on pvp, jota voi suorittaa taas vaan omalla ns. koti serverillä, kun gw:ssähän on se world vs. world menetelmä. Näin minulle on kerrottu :>

Pandanna et ole ainoa täällä joka jumaloi Final Fantasyita :D Tosin nykyään niiden jumalointi on jäänyt siihen XII:n tasolle ja "keräilempä nämä kaikki hyllyyni ja konsoleille ja kaikkialle ja pelaan sitten ehkä viidenkymmenen vuoden päästä kun olen eläkkeellä". Ei oo aikaa pelata niitä, byäh. Aksun pitää pelaa Dirge of Cerberus. TUUN PELAAN SEN SULLE AAAAAAAAAAA LEMME LMEMEMMELMLEMLEMLEMMMMmmmm... Crisis core PSP:lle on myös parhautta. Mmmmmm-m!

Perjantaisuunnitelmia - ei varsinaisesti. Kai mä lahoan tässä koneeni ääressä ilosesti ja tarkkailen kuinka kahvin juonti vaikuttaa päähäni ja vireystasoihini. Ennen sitä mä kuitenkin laitan kahdenviikon työhakemuksen menemään NYT! Mahdollisesti saan tietää jo tänään, että tärppäsikö 8>
Crimson

ViestiKirjoittaja Michyy » 14 Maalis 2014, 12:19

Jeps no tuo vierailusysteemi on iha kiva olla olemassa. Joten onko ihmisillä mielenkiintoa lähteä seikkailemaan jännissä paikoissa?

Ja mitä final fantasyyn tulee niin onhan sitä hypetetty, emulaattorilla vanhempia, x, x-2 ja XII sitten ihan virallisesti. Niin ja ff9 odottais tuolla hyllyssä pelaamista, se on jotain mikä pitäis vain saada aikaseks. Tällä hetkellä kuitenkin tuon tyylisissä peleissä tales of xillia on ollut niin parhautta että huh huh, sitä sitten viimeaikoina pelittänyt enemmänkin
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Maalis 2014, 13:25

Jeps no tuo vierailusysteemi on iha kiva olla olemassa. Joten onko ihmisillä mielenkiintoa lähteä seikkailemaan jännissä paikoissa?

Oh oh minä minä minä! o/ Mut mulla vähän on harmillisesti sellanen rajotus etten pääse pelaileen GW:tä viikonloppusin (joka yleensä on paras aika pelata) koska mun kone on torniossa missä opiskelen ja lähen aina vanhempien tykö viikonlopuks :<
Janni

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Maalis 2014, 13:26

Itseltäni ei ainakaan liikene aikaa nyt seuraavina päivinä gw:n puolelle todennäkösesti, sillä Elder scrolls onlinen beta kutsuu mut tänään allnightereihin Tamrieliin 8) Katsoo joku toinen kerta, then we can plan moar. Mut saa toki lisäillä kaveriks gw:n puolella, jos siltä tuntuu.

On nälkä. Pitäiskö tehä ruokaa? Nääh, ootan et mun kissa kokkaa mulle jotain eeppistä. Daichi ku on niin gurmeekokki tunnetusti, niinku kaikki muutkin kissat. Se mokoma söi toissa päivänä palan muovia ja oli sit loppu päivästä ihan flegmaattinen ja kyyhötti vaan jossain nurkassa. Eilen sitten aloin jo miettiä että nakkaan sen eläinlääkärille, mut onneks katti ite tajus oksentaa ne muovinpalaset sitten pois. Matolle ofc 8|
Crimson

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Maalis 2014, 13:38

Itseltäni ei ainakaan liikene aikaa nyt seuraavina päivinä gw:n puolelle todennäkösesti, sillä Elder scrolls onlinen beta kutsuu mut tänään allnightereihin Tamrieliin 8) Katsoo joku toinen kerta, then we can plan moar. Mut saa toki lisäillä kaveriks gw:n puolella, jos siltä tuntuu.

Oooh ai Elder scrollin beta on tullu. Sitäki peliä ois joskus kiva kokeilla :3
Janni

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Maalis 2014, 13:59

Onhan se beta pyöriny jo vaikka kuinka kauan :D Nyt taitaa olla viimenen viikonlopun kestävä beta ennen sitten varsinaista julkasua, joka on ens kuun alussa. Ei tarvi oottaa enää kauaa x3x
Crimson

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Maalis 2014, 14:25

Onhan se beta pyöriny jo vaikka kuinka kauan :D Nyt taitaa olla viimenen viikonlopun kestävä beta ennen sitten varsinaista julkasua, joka on ens kuun alussa. Ei tarvi oottaa enää kauaa x3x

Oho oonpa mä vähän jäljessä :D Ei oo nii tarkasti tullu seurailtua.
Janni

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut