Sylvarit on nättejä ja omaperäisiä, kyllä. Mä vaan oon tällänen haltia fanaatikko, etten kestä jos pelissä ei ole edes yhtä suippokorvarotua. Sylvareista huolimatta tyydyn pelaamaan kolossaalisella norn muijalla, koska iso on kaunista <3 Liiskaan muut alleni. Varokaa.
Ja tämähän on vain minun mielipiteeni mutta sylvarit ovat huomattavasti mielenkiintoisempi ja omaperäisempi race kuin haltiat jotka löytyy lähes joka fantasia mmorpista. Tosin elinit on myös hieno race tuolta teran puolelta, se miehisyyden tunne kun voit pelata oravatyttö lolia jonka aset ovat sen 3 tai 4 kertaa isompia kuin hahmo itse

Muuten mitenkäs tuossa pelissä ne servuasiat menee, voiko niitä kuinka vapaasti vaihdella ja millä ihmiset pelittelee? Itse muistaakseni olen gandaralla. Ihan siis jos täällä ihmisillä jotain mielenkiintoa porukalla lähteä seikkailemaan ja opastaa minut siinä sivussa tuon pelin syvempiin saloihin, dungeoneihin yms.
Janni kirjoitti:Aksutar join as, we have cookie >:3

Janni kirjoitti:Muuten mitenkäs tuossa pelissä ne servuasiat menee, voiko niitä kuinka vapaasti vaihdella ja millä ihmiset pelittelee? Itse muistaakseni olen gandaralla. Ihan siis jos täällä ihmisillä jotain mielenkiintoa porukalla lähteä seikkailemaan ja opastaa minut siinä sivussa tuon pelin syvempiin saloihin, dungeoneihin yms.
Oooh ois tosi mahtavaa porukassa vetää kyllä dungguu tai jotain! :'3 Mä oon ite Aurora Gladella :o ja mitä luin serveri vaihtelusta nii tollasen vastauksen löysin: "There will be a limit of one such transfer every seven days per account; each transfer will cost 1,800 gems." Et servun vaihtelu ilmeisesti maksaa gemejä :/
Jeps no tuo vierailusysteemi on iha kiva olla olemassa. Joten onko ihmisillä mielenkiintoa lähteä seikkailemaan jännissä paikoissa?
Itseltäni ei ainakaan liikene aikaa nyt seuraavina päivinä gw:n puolelle todennäkösesti, sillä Elder scrolls onlinen beta kutsuu mut tänään allnightereihin Tamrieliin 8) Katsoo joku toinen kerta, then we can plan moar. Mut saa toki lisäillä kaveriks gw:n puolella, jos siltä tuntuu.
Onhan se beta pyöriny jo vaikka kuinka kauan :D Nyt taitaa olla viimenen viikonlopun kestävä beta ennen sitten varsinaista julkasua, joka on ens kuun alussa. Ei tarvi oottaa enää kauaa x3x
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa