Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2014, 16:09

Pandanna kirjoitti:Onko normaalia nähdä unta TNF:stä?

On.
Voi kun jaksais kirjottaa niistä kaikista mitä oon nähny. Paras oli kyl ku joku avas portaalin Cryptistä suomeen ja haltiat aiko sitten vallottaa suomen ja meidän foorumilaisten piti pysäyttää ne. Vähän kuumotti kun taruolentoja lappas tappomielessä portaalista ulos 8|
Beybladeen mä en koskaan hurahtanu...

Crimson kirjoitti:Ovet auki tai tapahtuu hirveitä! Permabannit ansaitsisinkin niin. Mutta möröt on huomaavaisia ja käyttäytyvät nätisti, vaikkei niihin auktoriteetit pure, kyllä sun pitäis Aksu jo tietää.

Heitän suo nakkiveneellä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 23 Syys 2014, 20:53

On täysin normaalia nähdä unta tnfsstä. Mutta ei sen enempää.

Ja kyllä nostalgia. Beybladeilla on todellakin tullut pelleiltyä ties kuinka paljon, kylpyammeelle ja ufoliukureille löytyi silloin se niiden yleisin käyttötarkoitus ja sitärataa. Pokemon ja Duel Masters meni itseltä tavallaan ohi noin korttipeleinä aikoinaan, pokemon pakka tuli hankittua mutta ei sillä kyllä osattu pelata silloin vaahtosammuttimena. Duel Masters puolestaan, kaverilla oli kortit siellä tuli pelattua, jotain vissiin osattiinkin mut melko lasten kengissä taitotaso. Ja silti unelmoitiin siitä kuinka lähdetään kiertämään mailmanluokan turnauksia ja pelaamaan kilpailuhengessä ja hankitaan lomahuvilat palkintorahoilla ja ja... Tuo nostalgiapurkaus toisaalta sai sitten jossain vaiheessa aloittamaan mtg:n. Mikä puolestaan johti ties mihin, kuten pokemon pakan uudelleen rakentamiseen kun sattui kirpparilta löytymään pieni laatikko poksukortteja.

Mut juu asiasta kukkaruukkuun, kaveri ilmotti että "Hei sinähän piirtelit, meillä ois tuossa työnalla yksi tuommonen yliopiston tapahtuma, sinähän teet meille siihen julisteet eikösniin. Kaks viikkoo aikaa olla valmis, mielellään jos nopeammin." Että sellasta. Nyt sitten skipataan luennot ja harrastustoiminta koska kaks viikkoo aikaa saada tehtyä jotain mikä menee yliopiston jokaiselle ilmoitustaululle ja kyseisen kerhon, jonka puitteista järkkäävät tuota tapahtumaa, naamakirjaryhmiin ja ja... Niin ja minähän olin historialisen hidas piirtäjä jotka eivät osaa tehdä taustoja joten odotan innon ja pelon sekaisessa tilassa edessä odottavaa epätoivoa^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Syys 2014, 11:22

Nostalgiahuuruissani vielä kyselen, että kuinka moni harrasti beybladeja

Kitty harrasti ! Tympäsi vaan ku veljen kaverit rikko mun parhaan vetonauhan :/ Meinasin niitata kaikki, murrur.

haltiat aiko sitten vallottaa suomen ja meidän foorumilaisten piti pysäyttää ne. Vähän kuumotti kun taruolentoja lappas tappomielessä portaalista ulos

Nauran tiäkkö niin paljon :D
Voin jotenki niin kuvitella ton. Yo dude, aint no kings in here, go to sweden, mush !

"Hei sinähän piirtelit, meillä ois tuossa työnalla yksi tuommonen yliopiston tapahtuma, sinähän teet meille siihen julisteet eikösniin. Kaks viikkoo aikaa olla valmis, mielellään jos nopeammin."

Tiiäkkö mä niin, niin vihaan tota asennetta mikä niin monella ihmisellä on. "Ai sä piirrät, Obama ratsastaa yksisarvisella muffinsin päällä jossa on mörköjä taikinassa, nyt heti kiitos." Eikö voi ymmärtää että taide piirtäminen ja luominen vie aikaa !? Ei se kana käskemällä muni.
Ei muutakun kovasti tsemppiä, kyllä se siitä :) Mä uskon suhun !

Hyhyhyhyyy, jännittää mennä hammaslääkäriin, saan päivitystä mun hammasrautoihiiin. Blää !
Ah, ja kiva ku eilen kattelin aikanikuluksi luetteloa taruolennoista niin, katsoin Harpyija, kuulostaa tutulta, näyttää tutulta. Hei täähän on kiva, miks tää on näin tuttu. Foorumille, hetken etsinnän jälkeen, aivan Jannillahan on Harpyija, sitten innostuin ja piirtelin omaa harpyija hiipparia varmaan kolmetuntia :D //se on suloinen//
En kestä, en vaan kestä :P
Kitty

ViestiKirjoittaja Mori » 24 Syys 2014, 14:48

Ei kakkunen. Mua väsyttää ihan hirveesti ja mun koe viikko alkaa huomenna jajajajajj. Nauran tnf unelle ja mökötän niille himputin hoputtelijoille sekä tälle matikan tunnille.

Piirtely on kivaa. Kunhan sais tän ison CelebrixUn projetkin vielä koneelle niin olen tyytyväinen. Kolme päivää yösti, koska nakkinen, ei ollut aikaa paneutua joten enkun tunnilla väritteli loppuun.

Ei mulla sitten tässä muuta. Mites te?
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Syys 2014, 19:06

Look at what we got! Julius Caesar on saapunut pieneen perheeseemme.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Syys 2014, 21:36

Vööi miten sydäntä sulattavan suloinen pikkukisu <3 Ihana mousku Mohnakkeella :)
Meilläki on kaksi kissiästä :3
Blaargh, hajoon hammasrautoihin.

Koita Mori jaksaa ! Kyllä se siitä, ite en jaksais lukee varmaan sivuukaan ku kelapaperitki kattomatta. Jostain syystä toi tärkeät täytettävät paperit läjä vaan kasvaa kokoajan O.o
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Syys 2014, 21:43

Mohnake kirjoitti:Look at what we got! Julius Caesar on saapunut pieneen perheeseemme.

NNNNAAAAWWWWW. Julius Caesar, ihana nimi.

Michyy kirjoitti:Mut juu asiasta kukkaruukkuun, kaveri ilmotti että "Hei sinähän piirtelit, meillä ois tuossa työnalla yksi tuommonen yliopiston tapahtuma, sinähän teet meille siihen julisteet eikösniin. Kaks viikkoo aikaa olla valmis, mielellään jos nopeammin." Että sellasta. Nyt sitten skipataan luennot ja harrastustoiminta koska kaks viikkoo aikaa saada tehtyä jotain mikä menee yliopiston jokaiselle ilmoitustaululle ja kyseisen kerhon, jonka puitteista järkkäävät tuota tapahtumaa, naamakirjaryhmiin ja ja... Niin ja minähän olin historialisen hidas piirtäjä jotka eivät osaa tehdä taustoja joten odotan innon ja pelon sekaisessa tilassa edessä odottavaa epätoivoa^^

Oh my! Elä stressaa liikaa ja koita tehä kaikes rauhas aina vähän väliä, ei kannata jättää vikaan iltaan kumminkaan :D Jaa toki täällä -jos haluat- lopputulos. GOOD LUCK!

Kitty kirjoitti:Voin jotenki niin kuvitella ton. Yo dude, aint no kings in here, go to sweden, mush !

:-------DDDD Täydellistä.
Ja Mori koittaa lepäillä, elä ittees liikaa rasita >:

Yh, kouluhommia ei yhtään huvittais tehä mut sen sijaan tekee mieli vääntää uutta hahmoa, mikä on suuri synti, koska 99% varmuudella haluan lisätä sen TNFään ja mullahan ei ole täällä jo kasapäin hahmoja 8| Janni tosin anto mulle jo luvan tehä uuden hahmon <: Mut kattoo nyt, jahka edellisellä se yks peli on tullu pelattua. Emmie ittenikään kohalla poikkeuksia tee, säännöt pätee kaikkiin >:<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Syys 2014, 22:03

tekee mieli vääntää uutta hahmoa, mikä on suuri synti, koska 99% varmuudella haluan lisätä sen TNFään ja mullahan ei ole täällä jo kasapäin hahmoja 8| Janni tosin anto mulle jo luvan tehä uuden hahmon <: Mut kattoo nyt, jahka edellisellä se yks peli on tullu pelattua. Emmie ittenikään kohalla poikkeuksia tee, säännöt pätee kaikkiin >:<

Tiedän tunteen :D Sormet syyhyten piirtelen täällä kaikenlaisia aivopieru ideoita paperille, mutta koska olen oppinut aijemmista virheistä niin rakennetaan hahmoja hyyvin pitkän kaavan kautta, Leonanki alkuperänen suunnittelu alko varmaan 6kk sitte :D
Ja thats why you Aksu are our supreme leader.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Syys 2014, 11:34

Tiedä nyt häntä :---D Oon vaan aivopieruja heittelevä idiootti.
Oon kyl sitä mieltä, et jos joskus Kitty mietit tuovas takas hahmoja, niin Chepi pitää tuoda takasin <: <3

Ja voi jumalauta, aina kun selain päivittää ittensä, niin Norton evää siltä pääsyn nettiin. Joka hemmetin kerta pitää mennä Nortonin kautta antamaan lupa uudestaan selaimelle yhdistää nettiin ja alkaa pikku hiljaa nakertamaan tämä >:< Norton u lil shiet.
Joskus kuvittelen, että Norton kylä TNFssä on samanlainen kikkelson mitä Norton virustorjunta.

Hyh kun oli sumusta aamulla, tuli taas semmonen Silent hill meno kyllä mieleen ku koiraa käytti aamusta. Joku kerta sieltä sumusta vielä tulee joku mörkö.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Syys 2014, 17:11

Hyh kun oli sumusta aamulla, tuli taas semmonen Silent hill meno kyllä mieleen ku koiraa käytti aamusta. Joku kerta sieltä sumusta vielä tulee joku mörkö.

Voi kuule kun yritin yhtenä päivänä päätin haluta saada sellaisia sumutunnelmaisia kuvia, kun oli ollut niin monta sumuista aamua ja sitten yhtenä viikonloppuna vaivauduin heräämään viideltä yöllä lähteäkseni valokuvaamaan, niin tottakai se oli juuri se aamu kun ei tullut sumua. Kaikkina muina päivinä ennen ja jälkeen kyllä tuli.

Ja minulle kelpaisi Silent Hill -monsteri, jos näette yhtään niin postittakaa tännepäin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2014, 11:49

vähän oli sumusta ja ei, Lotdow saat pitää kyl ihan keskenäs ne monsterit mä juoksen ja lujaa toiseen suuntaan.

Unirytmi ihan sekasin, en tykkää. Tänään pitäis jaksaa peli-iltaa viettää kavereiden kanssa ku porukkaa lappaa tänne paikan päälle mut saa nähä pysynkö ees hereillä, sen verran tuli valvottua viime yönä et nyt tekis vaan mieli nukkua päivä 8| Ehkä energiajuoma auttaa. Ehkä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 26 Syys 2014, 11:59

vähän oli sumusta ja ei, Lotdow saat pitää kyl ihan keskenäs ne monsterit mä juoksen ja lujaa toiseen suuntaan.

Aksu katos TÄTÄ sun kuvaa vähän uudestaa. Somethig doesen't feel right >_>
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2014, 12:06

Janni haluatko sä, etten mä enää ikinä mene aamusta pihalle? :-----DDDDD
God darn you.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 26 Syys 2014, 12:20

Mitä, väitätkö että leikin photarilla? Kuinka kehtaat! Ja miksi minä tahtoisin sinun pysyttelevän kotona päivät pitkät ja vastailevan peleihin koska sinulla ei olisi muuta tekemistä. Don't be silly :D
Janni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2014, 13:53

Jaa tässä oli ihan juoni takana :---D Sinä senkin pikku... vekkuli.
Sainpas siivottua. Josko sitä sitten vieraita odottamaan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut