Nostalgiahuuruissani vielä kyselen, että kuinka moni harrasti beybladeja
Kitty harrasti ! Tympäsi vaan ku veljen kaverit rikko mun parhaan vetonauhan :/ Meinasin niitata kaikki, murrur.
haltiat aiko sitten vallottaa suomen ja meidän foorumilaisten piti pysäyttää ne. Vähän kuumotti kun taruolentoja lappas tappomielessä portaalista ulos
Nauran tiäkkö niin paljon :D
Voin jotenki niin kuvitella ton. Yo dude, aint no kings in here, go to sweden, mush !
"Hei sinähän piirtelit, meillä ois tuossa työnalla yksi tuommonen yliopiston tapahtuma, sinähän teet meille siihen julisteet eikösniin. Kaks viikkoo aikaa olla valmis, mielellään jos nopeammin."
Tiiäkkö mä niin, niin vihaan tota asennetta mikä niin monella ihmisellä on. "Ai sä piirrät, Obama ratsastaa yksisarvisella muffinsin päällä jossa on mörköjä taikinassa, nyt heti kiitos." Eikö voi ymmärtää että taide piirtäminen ja luominen vie aikaa !? Ei se kana käskemällä muni.
Ei muutakun kovasti tsemppiä, kyllä se siitä :) Mä uskon suhun !
Hyhyhyhyyy, jännittää mennä hammaslääkäriin, saan päivitystä mun hammasrautoihiiin. Blää !
Ah, ja kiva ku eilen kattelin aikanikuluksi luetteloa taruolennoista niin, katsoin Harpyija, kuulostaa tutulta, näyttää tutulta. Hei täähän on kiva, miks tää on näin tuttu. Foorumille, hetken etsinnän jälkeen, aivan Jannillahan on Harpyija, sitten innostuin ja piirtelin omaa harpyija hiipparia varmaan kolmetuntia :D //se on suloinen//
En kestä, en vaan kestä :P