Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Marras 2014, 16:15

Vitsi kuolin nauruun äsken kun vastasin tuohon Suutelisin, tappaisin, veisin vihille -ketjuun ja lisäsin vastauksen loppuun sen kuuluisan "pikkuviestin" ja olin vahingossa klikannut tekstin kooksi 200. Ei todellakaan tullut mikään pikkuruinen teksti. Noh, olin onneksi aika liukas sormistani ja editoin sen ennen yleisövahinkoa.

Meidänkin pitäis kiinnittää meidän uudet jouluvalot jotka on lumipallojen näköisiä, odotan innolla näyttääkö ne hyviltä seinällä... c:

Oon ollu ihan kauhean laiska pelaamisen suhteen. Nykikää mua hihasta. Kasvattakaa mun inspiraatiota. Tehkää jotain. En jaksa itse :D Mutta vastasin tänään yhteen peliin! Pitäis herättää muutkin henkiin ja karsia semmosia mihin on tullu vastauksia viimeksi viimevuonna. Hih. Tsirp. Jatkoa odotellessa, jatkakaa, hiiohoi.

HOBITTI TULEE PIAN!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Marras 2014, 09:53

Suzume kirjoitti:Kävin metsässä kävelyllä kahden lampun voimin ja ei nää kolmeakymmentä senttiä pidemmälle eteenpäin voin sanoa että se jos mikä on PELOTTAVAA

...oli pakko soittaa serkulle sieltä umpimehtästä että auta mua, musta tuntuu et mulla on slendermanit ja titaanit mua vaanimassa. Ja sit pelättiin yhdessä.

Hohoh, kokeile samaa pilkkopimeällä metsätiellä kynttilän kanssa :D Lähimmät katuvalot on noin 20km päässä niin voit kuvitella kuin pimeetä oli ku pilvinen taivas niin ei tähdetkään näy :D

Agna kirjoitti:Oon ollu ihan kauhean laiska pelaamisen suhteen. Nykikää mua hihasta. Kasvattakaa mun inspiraatiota. Tehkää jotain. En jaksa itse :D Mutta vastasin tänään yhteen peliin! Pitäis herättää muutkin henkiin ja karsia semmosia mihin on tullu vastauksia viimeksi viimevuonna. Hih. Tsirp. Jatkoa odotellessa, jatkakaa, hiiohoi.

HOBITTI TULEE PIAN!

Voihan kaka, pitäisköhän tuota koittaa tulla vähän potkimaan, jos se mitään lohduttaa :D
JA NIIN MUUTEN TULEEKIN ! ON SITÄ JO ODOTETTUKIN !

Ihihihih, näin pitkästä aikaa varmaan universumin ihaninta unta <3
Menin eka disneyn studiolle jollain turistikierroksella moikkaan Johnny Deppiä, a.k.a Captain Jack Sparrow:ta Sit katoin sitä vaan hetken ja totesin et hei, sähän oot oikee piraatti etkä mikään näyttelijä. Sit mentiin oikeelle merirosvolaivalle ja mustakin tehtiin kunnon merirosvo ja sit päädyin toiselle laivalle (Jackdaw) jossa kapteenina ihastuttavan vihastuttava Edward Kenway. MÄ HAASTOIN SEN JOHTAJUUDEN ! Meijän piti käydä eeppinen miekkataistelu kapteeninpaikasta, mut sit se totes et oon niin hauska ettei mua saa tappaa ja se otti mut miehistöön mukaan :3
Niin rakastan seikkailu unosia.
Nyt tekee mieli pelailla Leonalla :D
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Marras 2014, 15:46

Hobitti... en tiedä miks mut en oo niin hypenä siitä mitä pitäis ehkä. Haluun nähä sen mut siitä kakkosesta jäi niin "Ok selvä" fiilis ni en si tiiä alkdfjw. Kumminkin se on niin kerpeleen eeppinen et oon täällä sit capsaamasta siitä ku sen oon nähny.

Siellä se Kitty vaan näkee unia Deppeistä. Kohta vedät oikeesti jotkut merirosvokuteet niskaan ja lähet kumiveneellä seilaamaan lähimpään järveen?
Niin mä ainakin tekisin 8) Voin tulla sun perämieheks.

Suzume kirjoitti:Ja niinhän se on kun se on se main hand Aksu (suomennokset on mullakin hukassa) niin elämä on hankalaa >_<

Itte vasenkätisenä vasen on mulle "oikea" ja oikea käsi on sitten "Väärä" käsi.
Sit aina kun huutelee suuntaohjeita jollekin pelissä tai irl niin tulee vähän väliä huudettua et "Mee sää väärälle" ja sitten jos toinen onkin oikeekätinen ni ofc sille "väärä" on vasen.
Halusin kertoa tämän koska vasen. Minä otan aina vasemman puolen. Väärän puolen. Oikean puolen. On se hankalaa.
MUTTA TOIVOTTAVASTI SAAT KÄTES PIAN KUNTOON ei varmasti oo kivaa tommonen >:

Kitty kirjoitti:Aksu puhuu asiaa, ja ei pahalla mut nauroin :D

Dissaatko sä mun jaloja ajotaitojani? :-------DDD
Terveisin minä joka ajokoulun jälkeen en oo kertaakaan ajanu autolla. En koskaan menny ees kakkosvaihetta. Oon se pulsu joka aina pummii kyydin kavereilta ja varaa shotgunin jos enemmän porukkaa on kyytiin tulossa.

Ja Agna, et oo ainoo joka käy hitaalla ropettamisen suhteen. Nytkin haluaisin vastailla kaikkiin peleihin mutku en saa hahmoista kiinni ja sit en saa järkevää tekstiä aikaan (kuten tää random papatus tässä nyt kertookin) ja sit oon vaan et pläh.
Tosin. Fiksuna aloin tylsyyttäni tekemään tätä mega hahmokyselykaavaketta Dariuksesta. Ihan mielenkiintosta miettiä hahmoaan vähän syvällisemminkin noiden kysymysten pohjalta. Näin niiku jos jollakulla muulla on yhtä tylsää mitä mulla ja haluaa koittaa herätellä ropeintoa ni ehkä tota täyttämällä vois saada jotain ittestään irti.

mutta. MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Marras 2014, 23:24

Aksutar kirjoitti:Siellä se Kitty vaan näkee unia Deppeistä. Kohta vedät oikeesti jotkut merirosvokuteet niskaan ja lähet kumiveneellä seilaamaan lähimpään järveen?
Niin mä ainakin tekisin 8) Voin tulla sun perämieheks.

MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?

Harjoittelen jo piratismia, laskin aarrearkustani kolikot. Lisää vain rommipullo käteen ja avot.
HYVÄ KUN KYSYIT !

Nopeesti. Kittyn viikonloppu menee liian nopeesti.
Jelp jelp.
Jatkakaaa.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Marras 2014, 19:46

Aksutar kirjoitti:Ja Agna, et oo ainoo joka käy hitaalla ropettamisen suhteen. Nytkin haluaisin vastailla kaikkiin peleihin mutku en saa hahmoista kiinni ja sit en saa järkevää tekstiä aikaan (kuten tää random papatus tässä nyt kertookin) ja sit oon vaan et pläh.
Tosin. Fiksuna aloin tylsyyttäni tekemään tätä mega hahmokyselykaavaketta --.

KIITOS AKSU HYVÄ, tämä tulee avaamaan mulle niin paljon kun alan suomia näitä hahmoesittelyitä uuteen uskoon. Ah muiskis. Nyt loppukin vapaa-aikani hupenee "turhuuksiin" (-D Gallupit on parasta antia ihan oikeasti ja tuohon menee ainakin vuosi.

Aksutar kirjoitti:mutta. MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?

Balettia ja kaupungilla juoksemista ollut täynnä tämä viikonloppu. Tänään leivottiin piparijoulukuusia ja niistä tuli hienoja. Tähän malliin (meidän omat oli ehdottomasti näyttävämpiä).
Kuva
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Joulu 2014, 12:50

No hyvä että siitä on apua :D Itteki huomannu et kyl siitä aika paljon saa irti ku alkaa miettiin vähän paremmin.

Tykkään siitä että naapurit huutaa toisilleen seinän läpi keskellä yötä ja itte siinä miettii että kehtaako patteriin koputtaa vai tuleeko sieltä vihanen setä ovelle vetämään turpaan...
Ehkä ens yönä saan nukuttua kunnolla. Ehkä.

Mäkin haluun piparijoulukuusen >: Harmi vaan et oon liian laiska tehdäkseni itte.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Joulu 2014, 22:22

Hoh, onnea on omakotitalo. Noh, isin ja äitin talo mut naapureitten möykkä ei aina kuulu sisälle asti.

Ffft, katotaan kuinka pitkälle kantti kestää. Huomenna kolmas kahentoista tunnin päivä töissä :D

Mitenkäs muilla ? Kuulumisia kertomisia tuokaa mullekki pipariaa.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Joulu 2014, 00:15

Muuten hyväää kuului, kai. Mutta juuri satutin itseni juuri itsenäisyyden päivänä.
Harmi, että pressan linnaa ei oltui paljoakaan muutettu. Olisi saanut rempan aikana muuttaa jotenkin modernisempaa tai jotain vastaavaa. HArmi, että Pressa Koivisto ei ollut, mutta huh huijaa et hänkin on 91 v. Elänkö itse niin vanhaksi?

Missä se lumi on!!!!!!!!!!!!!!
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Suzume » 08 Joulu 2014, 13:13

Helei taas...!

Vastaan peleihin ja näin edespäin taas sitten kun tiedän mitä tehdä käpälien kanssa ;__;

Siitä puheen ollen... olen juuri matkalla Ouluun ortopedille kuulemaan mikä mun rannetta vaivaa o.o
Maanantai ja mä tahdon nukkumaan!!

ja, Simshimo iski pitkästä aikaa. Pelasin viikonloppuna!
Tein keijuja. Siis mun muokkauksillani haltioita. Eräät tietyt kaksoset loin :3

.... Nyt ne on naimisissa.
...Mikä meni vikaan xD
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Joulu 2014, 17:49

Uuu Toivottavasti käsiasia etenee hyvin O3O
Ja älä ny Suzume, mullakin on kauhee hinku pelata simssiä nyt viime viikonlopusta asti. Sims on siitä hassu peli et sitä pelaa sen pari viikkoa intensiivisesti ja sit siihen ei koskekaan vuoteen, kunnes iskee se oikee fiilis. Tai näin ainakin mulla 8|

Tein keijuja. Siis mun muokkauksillani haltioita. Eräät tietyt kaksoset loin :3

.... Nyt ne on naimisissa.
...Mikä meni vikaan xD

"Hups"

Linnanjuhlat meni multa täysin ohi. Ei vaan jaksanu avata telkkaria kun ylläri pylläri peli-ilta.

Yhyhy ku koulujuttuja pitäis vääntää mutta luovuus niin nollassa ettei yhtään huvittais. Mutta, pikkuhiljaa. Toivottavasti ennen joulua, en joululomalla haluais niihin keskittyä >:<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suzume » 10 Joulu 2014, 18:09

Hups.

Tota juh... Leikkausjonoon o.o Jänteen tuppia pitää avartaa. Kolmen kuukaden jonot oyssiin mut saanpahan ainakin pois alta... Eli puolen vuoden sisällä pitäis saada tulehdus tällä kertaa lopullisesti pois.
Pelottavaa .__.
Mutta toisaalta just jännetupen ahtauden takia ulehdus ei pääse parantumaan vaan uusii jatkuvasti joten parempi jos kuuntelen yksityislääkäriä enkä "pysy levossa ja syö buranaa" niin kuin neljä lääkäriä kunnallisen puolelta sano -.-

Katsoin osan linnanjuhlista. Sitten lopetin. Enn vain jaksanut.

Jos kahden viikon sisällä saisin käden ropettamiskuntoon. kerkeän keräillä inspistä ~

Mut nyt KOULUHOMMIA://
Suzume

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2014, 12:27

HUPS.

Se ois sit loma. \o/ Josko nyt sit sais ittensä istumaan alas inspiraation kera. Tosin huomenna pitäis tampereelle hilautua, varmana otan koneeni mukaan. Harmi vaan että siellä on nettitikku, tosin ehkä se rajottaa pelejen pelaamista koska oon hirvee snobi joka ei tykkää pelata online pelejä jos vähänki tökkii >:<
Tosin se sims ois yhä kesken....

Ei näy lunta täällä päin suomea. Eilen oli pari senttiä maassa koko päivän mut eiköhän se si sulanu pois. Ei sillä, nii kauan ku ei oo lunta ja pakkasia niin ei myöskään oo jäätä ja liukasta. Eli voin kävellä hyvillä mielin kauppaan. Mun tuurilla löydän kuitenkin sen ainoon jäätyneen alueen koko Nakkilasta ja liukastun siihen.

Mitäs muilla suunnitelmissa lomille, jos sellatteita luvassa on?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Joulu 2014, 21:49

Pohojosessa on lunta kyllä .< Nivalassa varsinki. Ihan liikaa. Kylmää märkää liukasta. Danna ei tykkää.
Niin joo ja oon koko viikon ommellu käsin timanttikoristeita pikkusiskon rippimekkoon jonka teen sille. Ihanaa, koristeisiin meni ainaki se 20 tuntia... Ihanaa uwu

Aksu ei saa mennä Tampereelle justiinsa kun me tulin pois sieltä D. Olin melkein koko viime viikon siellä. Mutta! sain työssäoppimispaikan Tampereen Koskarin In Stockista! OvO Tän yhen työpaikan takia kiersin yhteensä 23 eri vaate- ja ompeluliikettä Tampereelta, alko iskee pikkunen paniikki >w> nyt kuitenki on seki hoidettu. Joten jos jollakulla tulee sinne suuntaan liikennettä helmikuun lopusta toukokuun loppuun niin tulkaa morjestaan ja hakeen juhlapukuja .D Tai Kangasalaltaki löydyn kyllä asumasta sen ajan.

Ja LOMA. Lomalla istun kotona, yritän vihdoin ropettaa, hävettää ihan. Niin joo ja Bizara tulee käymään ;w; mullon niin ikävä sitä kakkiaista. Ai miten niin näin sitä alle viikko sitten. Lol.

Mitenkäs muut?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2014, 03:01

UUuUuu, no Danna, uskon kyl et tona aikana saattaisin hyvinkin vierailla tampere/kangasala linjalla (isä asuu tampereella, äiti taas kangasalla, joten... :D) täytyy kattoo jos törmäilis o3o Mutta onnittelut työssäoppimispaikasta!

Loma nimenomaan. Ja näemmä yöropettelut, mulla. hihi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 21 Joulu 2014, 14:58

Aksutar kirjoitti:
Tosin. Fiksuna aloin tylsyyttäni tekemään tätä mega hahmokyselykaavaketta Dariuksesta. Ihan mielenkiintosta miettiä hahmoaan vähän syvällisemminkin noiden kysymysten pohjalta. Näin niiku jos jollakulla muulla on yhtä tylsää mitä mulla ja haluaa koittaa herätellä ropeintoa ni ehkä tota täyttämällä vois saada jotain ittestään irti.

mutta. MITES MUIDEN VIIKONLOPPU ETENEE!?

MISKET OLE NÄYTTÄNYT TÄTÄ MINULLE!? :D Auttaisi paljon noiden hahmoesittelyjen kanssa, koska olen laiska kakka (D
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut