Michyy kirjoitti:Mikä se sellainen unirytmi on, taas joku nykynuorison hullutus vai vanhusten höpinöitä? Joskus puolen yön jälkeen nukkumaan ja kahdeltatoista ehkä ylös, toiminut tähän asti, parempi toimia jatkossakin.
Agna kirjoitti:Mulla on ihan jäätävä ropeinspis mutta samalla hiki ja väsy niin haluaisin mennä nukkumaan. :D Ja vieläpä aikanen herätys! Toisaalta huvittais piirtää kun Loryenilla ja Aberecilla on vihdoin päivitetyt kuvat, mutten oo ladannu niitä vielä. Pitäis jaksaa tehä ensin muillekin, sillä on epäreilua laittaa vain joillekin ja sitten jollain Fredillä olis tollanen kämänen kakka ja Jerrellikin on vähän niin ja näin ja kaikki. Ja ihan kaikki. Okei Loryen ja Aberec on kyllä pahimmassa jamassa muutenkin. Katotaan. Voi olla että kohta sytyn liekkeihin ja nousen ja lisään kaksi kuvaa koneelle, mutta tuskin. Haluaisin vain ropettaa hirmuisesti kaikkia jännittäviä pelejä. Draamaa. Tuskaa. Draamaa. Mutta tiedän, etten viitsi ottaa enää lisää pelejä ennen sitä kevättä kun muuten ne seisoo niinkun kaikki nytkin.
Omassa elämässä sitten kai tuskaa ja draamaa tarpeeksi :'D *syvä huokaus*

Aksutar kirjoitti:Ai sullekin iski tää hahmojen uusinta, niiko Lotdownille?
Mä voin ilmottautua draamapeliseuraks myös also btw sitten joskus kun on saumaa.
Michyy kirjoitti:Tämä nyt on taas täysin offtopick mutta koska minulla ei ole tähän aikaan yöstä parempaakaan tekemistä (kuten nukkuminen) niin kaivoin tämmösen vanhan pikku persoonallisuustestin tuolta internetsin syövereistä.
Joo se iski meille samaan aikaan joskus syksyllä ja se on tässä sitten lipunut vähän niinkun kainalossa kokoajan. Mutta kun on niin vähän aikaa! Syksyllä oli kirjotukset ja nyt ne tulee taas. En saa koskaan rauhaa, nyyhkis. D:
Agna kirjoitti:E: Kato perhana! Piti ladata se johonkin muualle ja laittaa kuvan osoitteesta linkki, ei menny suoraa kansioista. VOITINPAS SINUT, SINÄ RUOJA! HAH! Täältä pesee! *Frip-fu-liikkeitä*
Michyy kirjoitti:Tämä nyt on taas täysin offtopick mutta koska minulla ei ole tähän aikaan yöstä parempaakaan tekemistä (kuten nukkuminen) niin kaivoin tämmösen vanhan pikku persoonallisuustestin tuolta internetsin syövereistä. Joskus tuli vastaan, ihan jännä oli ja lopulta tuli tehtyä osalle hahmoistakin. Joten leikkikää ihmiset, te joilla on tylsää, muiden ei ole pakko. Ja tietää sitten taas miten kirjoitetaan seuraavien hahmojen luonteen kuvaukset (tee testi, kopioi ja liitä.) No jos ei ihan kuiteskaan mutta mahdollisesti apuna ja lähtökohtana voisi hyödyntää
Agna kirjoitti:Tehkää te vaan niitä animaatioita btw, haluaisin kuollakseni katsella sellaisia, mutta en osaa tehdä itse laisinkaan :< Ei sillä, että olisin koskaan yrittänytkään, mutta kuulostaa tarpeeksi vaikealta. Pysyn siis paikallaan olevissa kuvissa ja ihailen sitten teidän tuotoksianne.

Aksutar kirjoitti: Cryptin kakkumaakarit, uus reality kilpailu. Alkaa 8.helmikuuta 2015, nelosella.
Aksutar kirjoitti:Pistän sut piirtään taustoja animaatioihin niin voit olla mun taustavastaava sitte!
Aksutar kirjoitti:Cryptin kakkumaakarit, uus reality kilpailu. Alkaa 8.helmikuuta 2015, nelosella.
Ay kirjoitti:Oon mää elossa, vaikka kukaan ei uskalla noukata koukkuuni. Mää kummituksena vastailen pariin peliin, vaikka tahtoisi uusia pelejä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa