Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Tammi 2015, 01:06

Mikä se sellainen unirytmi on, taas joku nykynuorison hullutus vai vanhusten höpinöitä? Joskus puolen yön jälkeen nukkumaan ja kahdeltatoista ehkä ylös, toiminut tähän asti, parempi toimia jatkossakin. Ja mori on hyvä ja tuo vaan tännekkin sitä kakkua. Kauniisti menen ja pyydän näin^^ kivasti sitten morin kakut syön, niin
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2015, 01:24

Michyy kirjoitti:Mikä se sellainen unirytmi on, taas joku nykynuorison hullutus vai vanhusten höpinöitä? Joskus puolen yön jälkeen nukkumaan ja kahdeltatoista ehkä ylös, toiminut tähän asti, parempi toimia jatkossakin.

Oikein.
Nukkumaan mennään silloin kun väsyttää!

Musta tuntuu että Morin pitää leipoo vähän enemmän kakkua, ettei meidän tarvii tapella kakkusista.

Agna kirjoitti:Mulla on ihan jäätävä ropeinspis mutta samalla hiki ja väsy niin haluaisin mennä nukkumaan. :D Ja vieläpä aikanen herätys! Toisaalta huvittais piirtää kun Loryenilla ja Aberecilla on vihdoin päivitetyt kuvat, mutten oo ladannu niitä vielä. Pitäis jaksaa tehä ensin muillekin, sillä on epäreilua laittaa vain joillekin ja sitten jollain Fredillä olis tollanen kämänen kakka ja Jerrellikin on vähän niin ja näin ja kaikki. Ja ihan kaikki. Okei Loryen ja Aberec on kyllä pahimmassa jamassa muutenkin. Katotaan. Voi olla että kohta sytyn liekkeihin ja nousen ja lisään kaksi kuvaa koneelle, mutta tuskin. Haluaisin vain ropettaa hirmuisesti kaikkia jännittäviä pelejä. Draamaa. Tuskaa. Draamaa. Mutta tiedän, etten viitsi ottaa enää lisää pelejä ennen sitä kevättä kun muuten ne seisoo niinkun kaikki nytkin.
Omassa elämässä sitten kai tuskaa ja draamaa tarpeeksi :'D *syvä huokaus*

Ai sullekin iski tää hahmojen uusinta, niiko Lotdownille?
Mä voin ilmottautua draamapeliseuraks myös also btw sitten joskus kun on saumaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Tammi 2015, 02:59

Tämä nyt on taas täysin offtopick mutta koska minulla ei ole tähän aikaan yöstä parempaakaan tekemistä (kuten nukkuminen) niin kaivoin tämmösen vanhan pikku persoonallisuustestin tuolta internetsin syövereistä. Joskus tuli vastaan, ihan jännä oli ja lopulta tuli tehtyä osalle hahmoistakin. Joten leikkikää ihmiset, te joilla on tylsää, muiden ei ole pakko. Ja tietää sitten taas miten kirjoitetaan seuraavien hahmojen luonteen kuvaukset (tee testi, kopioi ja liitä.) No jos ei ihan kuiteskaan mutta mahdollisesti apuna ja lähtökohtana voisi hyödyntää
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2015, 09:17

Aksutar kirjoitti:Ai sullekin iski tää hahmojen uusinta, niiko Lotdownille?
Mä voin ilmottautua draamapeliseuraks myös also btw sitten joskus kun on saumaa.

Joo se iski meille samaan aikaan joskus syksyllä ja se on tässä sitten lipunut vähän niinkun kainalossa kokoajan. Mutta kun on niin vähän aikaa! Syksyllä oli kirjotukset ja nyt ne tulee taas. En saa koskaan rauhaa, nyyhkis. D:
Mulla on jo yks draamapelisuunnitelma sulle mutta siitä lisää 5 kuukauden päästä! Hah!

Michyy kirjoitti:Tämä nyt on taas täysin offtopick mutta koska minulla ei ole tähän aikaan yöstä parempaakaan tekemistä (kuten nukkuminen) niin kaivoin tämmösen vanhan pikku persoonallisuustestin tuolta internetsin syövereistä.

No tämähän on oikein hyvä sen Aksun linkkaaman jättigallupin siivelle! Voisin kokeilla tätäkin, kenties tähän menee vähän vähemmän aikaa. Bookmark, boink.

Tehkää te vaan niitä animaatioita btw, haluaisin kuollakseni katsella sellaisia, mutta en osaa tehdä itse laisinkaan :< Ei sillä, että olisin koskaan yrittänytkään, mutta kuulostaa tarpeeksi vaikealta. Pysyn siis paikallaan olevissa kuvissa ja ihailen sitten teidän tuotoksianne.

Pidetään TNF:n leivontakerho. Cryptin kakkumaakarit.

Heräsin 7:00, suitsuttakaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Tammi 2015, 12:52

Joo se iski meille samaan aikaan joskus syksyllä ja se on tässä sitten lipunut vähän niinkun kainalossa kokoajan. Mutta kun on niin vähän aikaa! Syksyllä oli kirjotukset ja nyt ne tulee taas. En saa koskaan rauhaa, nyyhkis. D:

Se on kato tää kun paria hahmoista pitää päivittää yhtä aikaa.

Ja mitäs täällä puhutaan kakuista? Mullekin kakkua, mieluiten suklaakuorrutteella, kiitos.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2015, 13:26

Ihan offina edellisistä keskustelunaiheista: heitän kohta jotain tai jotakuta kivellä kun en saa vaihdettua avaa. Nykyinen menee kyllä tuollaisena järkäleenä, ja vaikka se, jota yritin tilalle vaihtaa, on kokorajoitusten mukainen ja tämänhetkistä avaa PIENEMPI ominaisuuksien mukaan, niin ei vaan mene. @#$@! Grrrrrhhrhrhrhrrrrhhhh. Ketä täällä pitää syöttää kakulla että tuo menee paikalleen? What is life?

E: Kato perhana! Piti ladata se johonkin muualle ja laittaa kuvan osoitteesta linkki, ei menny suoraa kansioista. VOITINPAS SINUT, SINÄ RUOJA! HAH! Täältä pesee! *Frip-fu-liikkeitä*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2015, 14:30

Agna kirjoitti:E: Kato perhana! Piti ladata se johonkin muualle ja laittaa kuvan osoitteesta linkki, ei menny suoraa kansioista. VOITINPAS SINUT, SINÄ RUOJA! HAH! Täältä pesee! *Frip-fu-liikkeitä*

Joo, se on ihan yleinen ongelma. En tiedä mikä siinä sitten on, joskus se valittaa et kuvan tiedostokoko on liian suuri. Pitäis kattoo saako sitä muutettua tuolta jostain asetuksista, mut näin niiko vastaavan varalle, toimii parhaiten tolleen toiselta sivulta linkittäen.

Michyy kirjoitti:Tämä nyt on taas täysin offtopick mutta koska minulla ei ole tähän aikaan yöstä parempaakaan tekemistä (kuten nukkuminen) niin kaivoin tämmösen vanhan pikku persoonallisuustestin tuolta internetsin syövereistä. Joskus tuli vastaan, ihan jännä oli ja lopulta tuli tehtyä osalle hahmoistakin. Joten leikkikää ihmiset, te joilla on tylsää, muiden ei ole pakko. Ja tietää sitten taas miten kirjoitetaan seuraavien hahmojen luonteen kuvaukset (tee testi, kopioi ja liitä.) No jos ei ihan kuiteskaan mutta mahdollisesti apuna ja lähtökohtana voisi hyödyntää

Täydellistä, kiitos tästä. Nyt on tekemistä sitten yön pikkutunneille taas ku iskee se "Mitäs nyt" hetki~

Agna kirjoitti:Tehkää te vaan niitä animaatioita btw, haluaisin kuollakseni katsella sellaisia, mutta en osaa tehdä itse laisinkaan :< Ei sillä, että olisin koskaan yrittänytkään, mutta kuulostaa tarpeeksi vaikealta. Pysyn siis paikallaan olevissa kuvissa ja ihailen sitten teidän tuotoksianne.

Pistän sut piirtään taustoja animaatioihin niin voit olla mun taustavastaava sitte!

Cryptin kakkumaakarit, uus reality kilpailu. Alkaa 8.helmikuuta 2015, nelosella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 05 Tammi 2015, 18:10

Aksutar kirjoitti: Cryptin kakkumaakarit, uus reality kilpailu. Alkaa 8.helmikuuta 2015, nelosella.

*Dramaattista hobitti musaa taustalla*

Tehtiin se mansikka kakku.... Ei ihan tullu meijän mielen mukainen. Se täyte siinä oli mansikkaa, joka laitettiin rahkajogurtin ja vaahdotetun valkuaisen sekaan. Sit siihen lisättiin liivatetta ja kaadettiin kakkupohjan päälle. Ku se oli hyytynyt se heilu ku ois saanut ylimääräisiä pillereitä. *Vetkutuskemut*
Oli muuten ihan hiton hauskaa. Tökin varmaan sen ihan pilalle. Parin on viikonkuluttua voidaan ottaa homenäytteet ja tehdä uusi antibiootti. Jes ja maailma on pelastettu. *Dramaattista Hobitti musaa vähän lisää*
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2015, 21:08

Aksutar kirjoitti:Pistän sut piirtään taustoja animaatioihin niin voit olla mun taustavastaava sitte!

Challenge accepted. Mitään muutahan en inhoa niin paljon kuin taustoja, mitä ei kaikista piirroksistani ehkä uskoisi.

Aksutar kirjoitti:Cryptin kakkumaakarit, uus reality kilpailu. Alkaa 8.helmikuuta 2015, nelosella.

Tehdään sille logo. Me voidaan juontaa. Kaikki pelaajat saa halutessaan olla tuomareita joita yleisö rakastaa, ja hahmot kilpailee siitä, kenen kakku tai leivonnainen on paras. Tuli jäätävä jälkkärinhimo nyt, haen tuolta vähän kuivia Digestivejä.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 05 Tammi 2015, 21:16

Ou jee Cryptin Kakkukemut jessh .'D mut tiiättekö kun son aivan sama ketkä kisaan osallistuu koska sama se ketä vastaan leivotaan niin mun Azure voittaa kaikki. Heiluu keittiössä tyylillä "Missä oAo MISSSSSSÄ ON TÄMÄ MIKÄ ON TÄMÄ APUA SETHOS AUTA"
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Tammi 2015, 21:18

Perkuleen työkkäri......Grrrr.....Hyvin alkoi uusi vuosi. Toivottavasti muilla meni uusi vuosi hyvin.
Kakkua???? joku hahmo kakkuna??

Oon mää elossa, vaikka kukaan ei uskalla noukata koukkuuni. Mää kummituksena vastailen pariin peliin, vaikka tahtoisi uusia pelejä.

P.S Pettynyt itseeni, kun viime vuonna luettiin vain 5 kirjaa. 13 Vuonna oli kymmenen ja 12 oli 17 kirjaa.
Viimeksi muokannut Ay päivämäärä 05 Tammi 2015, 21:32, muokattu yhteensä 1 kerran
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mori » 05 Tammi 2015, 21:21

Repesin ja pahasti. Tästä reality sarjasta tulee menestys xD

Chloros keittiössä. Ei ihan sen heiniä.
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2015, 21:49

Ay kirjoitti:Oon mää elossa, vaikka kukaan ei uskalla noukata koukkuuni. Mää kummituksena vastailen pariin peliin, vaikka tahtoisi uusia pelejä.

YAY AY OLET ELOSSA \o/

Ei perse kukaan ei päästä nyt Chlorosia keittiöön tai muuten se tekee muista osallistujista ruokaa. Pitää vääntää kakkuja, Chloros tekeekin lihakasan.

JA AZURE PARKA Ei hätää Sethos tulee auttamaan, kauas vaarallisista keittiövälineistä D:
Tästähän vois jo melkein piirtää strippejä tai vähintään tilannekuvia. Jos jaksais.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 05 Tammi 2015, 21:55

Oh my god! *Pissis huutoja*

Kiitän sinua Aksu loistavasta ideasta. Eikun siis hommiin. Jaa sitten heittää tilanne ehdotuksia koska huumorintajuni on aivan toista maata kuin muiden tällä elävien olentojen.
Ja Chloros pysykööt kaukana keittiöstä ja muista kisaajista xD
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2015, 22:06

Kaikki nyt piirtään Cryptin kakkumaakari kisaaja- kuvia niin saadaan tästäkin hyvää viihdettä.
Mori alota omista hahmoista ja mieti miten ne reagois siihen jos ne heitettäis masterchef keittiöön ja käskettäis tehä kakku tietyssä aikarajassa. Chlorosin kakusta on paree sojottaa sitten käsivarsi :-----D "Tein kakun, lisäsin oman salaisen raaka-aineen" *verinen käsi sojottaa kakun keskellä*
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut