En oo tehnyt enkä saanut kokea aprillipilaa pariin vuoteen. En tiedä onko tämä siunaus vai kirous.
Koira elossa.
Hyvä.
Koira elossa.
Agna kirjoitti:
Ppps.Aksutar kirjoitti:Aprilli pilana muutan teidän kaikkien nickit -gna loppusiks.
HEI. Tää kommentti sanottiin syyskuussa 2011 sen jälkeen kun paljastui että mä ja Lotdow ollaan sisaruksia :d Tuli puheeksi että Lotdowin nick olis luultavasti ollu Logna jos me ei oltais toteutettu meidän salakavalaa suunnitelmaa. MIKSET SÄ TOTEUTTANU TÄTÄ UHKAUSTA SE OIS OLLU NEROKAS. Kaikki ois ollu vaan Agna, Logna, Ivy ois Igna, sä oisit Aksgna (wtf). Harlekiini ois Harlgna. Very legit. Laitetaan vielä enemmän konsonantteja peräkkäin niin paranee vaan. Mohnake olis Mohgna, Pandanna Pagna ja tynnyri Tygna :'D
Okei nyt mä en enää kaivele tota. Paras mesta ever.

Pandanna kirjoitti:HALUUN KIRJOTTAA UUDEN HAHMON TÄNNE, SAANKO?? Tuntuu siltä .'>

Aksutar kirjoitti:Voi äiti nyt :------------D AGNA MITÄ SÄ OOT KAIVELLU ESIIN SIELTÄ.
Aksutar kirjoitti:No mut se kaatu siihen et kukaan teistä ei ois päässy sisään ku ette ois älynny et nickit on muuttunu ja sit ois tullu kauhee kysely vieraskirjaan/sähköpostiin et Aksu mitä kettua.
Yks aprillipilaidea oli kans se, että oltais täytetty foorumi ja kotisivut Garrett ponin kuvilla. Sekin vähän jäi. Ja ultimaattisin aprillipila ois ollu, et oltais leikitty et "TNF ON LOPETTANUT" ja pistetty sivut ja foorumi alas päivän ajaks. Mut sekin oli sit vähän että :D joo.
Kaivelet kumminkin.

Ei jumantsuikka meidän pitäs vetää TNF-larppi.
Juostaan puskassa ja larpataan meidän hahmoja. Täydellistä.
Suzume kirjoitti:Leiriltä tulin, itikan puremana. Nyt on hirmu hässäkkää kotona puoleen jos toiseen, cossin sentäin sain valmiiksi (vaikka Animeconiin vain lauantaiksi pääsenkin ._.)
Mutta tulkaa SAO II:n Sinonia moikkaamaan jos sellasen paikannatte! Liikun siskon seurassa pääosin, se on se pikkanen punamekkonen lohikäärmetyty. (Silica siis.)
Oon kirjotellu juttuja uusiks ja AAGH MÄ TAHDON TEHDÄ UUDEN HAHMON EN KESTÄ. ASDFDHHSJAJKS. Mut pelataanpa ensin noilla muilla. Conin jälkeen alkaa tulla tekstiä teillekin, arvon immeesset joille pelejä jumittelen!
Agna kirjoitti:AARTEITA!
Pandanna kirjoitti:Ei jumantsuikka meidän pitäs vetää TNF-larppi.
Juostaan puskassa ja larpataan meidän hahmoja. Täydellistä.
Nyt Danna menee oikeesti nukkumaan näin kaheksalta aamulla. Piti saada jakaa tää ultasupermegahyperüberhieno idea.
Ei muuta.
Jatkakaa.
Väsyttää.

Aksutar kirjoitti:Huh nyt se inspis aalto todellakin iskee. Agna tekee nyt loppuun sen peuraneitihahmon tahdon tavata hänet.
Aksutar kirjoitti:Lotdow ota tästä si mallia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa