Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 29 Huhti 2013, 17:49

Fucsia: Oooo, hmm, nyt tiedän! Central Park New Yorkissa! Siellä on paljon ruohoa. Tai jokin ranskalainen viinitarha, jotta voisin pupeltaa rypäliä humalaan asti.

Jos saisit toivoa Cryptiin ihan mitä vain, mitä toivoisit?
Sutittaja

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Huhti 2013, 20:12

Kalma: Jotakin millä saisi taottua rauhan näiden kahden idiootti kansan välille
Ivor: Jonkun joka solmisi rauhan ilman verta
Ankoku: Armeijan jolla murskaisin niin ihmiset kuin haltiat.
Ghost: .........................PALJON TAPETTAVIA! JOO! Sitten saan askarrella taas taide teoksiani niin paljon kuin vain saan! >8DD Tietysti uusi piilopaikkakin olisi kiva harrastukselleni *mutinaa*
Raban: Äitini
Acom: Tällä hetkellä en ole mitään vailla
Jack: Kotini, kaiken jonka menetin

Kesä tulossa, mitkä ovat ajatuksesi siintä tai suunnitelmia?
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2013, 11:02

Henry: Jos voisin, lähtisin patikoimaan....
Aran: Odotan, että he tekevät virheen. He varmasti tekevät virheen.
Darius: Lisää töitä, kiitos. Ei ole aikaa laiskotella tai tehdä muuta.
Alf: Ehkä menen pullon kanssa katolle istumaan kaunista päivää. Tuletko mukaan ottamaan aurinkoa? Voin auttaa riisuutumisessa!
Kali: Kai sitä voisi työt hetkeksi taka-alalle ja lähteä Samhainan kanssa vaeltelemaan. Kerta on lämmintä! Toivottavasti.
Samhaina: Samhaina vaeltaa, kuten joka kesä.
Pumpkin: En tiedä vielä! Aijon ottaa aurinkoa koko päivän, lämmitellä kiven päällä aroilla! Kyllä, sen ainakin teen! Ja kai sitä voisi viimein käydä pohjoisessakin päin...
Hecate: Hecate syö pikku-aurinkoja (aka tulikärpäsiä)
Edna: Mikäli opettajani ei päätä luikkia piiloon tai kadota, ajattelin opiskella.
Lily: En oikeastaan tiedä. Kai liikun opettajani tai Constantinen seurassa, he ovat lupailleet viedä minua kaupungin ulkopuolelle. Blackista en tiedä....
Black: Pysyn sisällä, pois auringosta. Mieluiten yksin.
Erudessa: Kesä on vuodenaika siinä missä muutkin. Ainoa huono puoli kesässä on se, että täytyy pukeutua kevyemmin, mikäli ei halua pakahtua helteessä.... Ja minähän en vaatekerroksiani vähennä!... Ellei kreivini käske.
Perian: Ah, rakastan kesää! Kesällä voi liikkua niin vähissä vaatteissa! Mieluiten tietenkin liikkuisin alasti, jokaisen pitäisi nähdä tämä upea kroppani... Mutta se, mitä tulen kesällä tekemään, riippuu täysin ihastuttavasta kuningattarestani.
Raella: Lähen tietenkin seikkailemaan! Kuka tulee seuraan? Mutta hyst, ei kerrota isälle!
Arathet: Toivonmukaan saan edes hieman vapaata, jotta voin lähteä viettämään aikaani veljieni kanssa...
Lounatuuli: Teen sitä, mitä laumakin... Todennäköisesti kuitenkin lötköttelen aurinkoisina päivinä kivillä.
Marduk: Teen kaikkea ja en mitään. Suunnitelmani ovat sekä avoimet että lukitut. Olen siellä, missä minua eniten ja vähiten kaivataan.
Shiloh: Olemme katulapsien kanssa suunnitelleet, jos aloittaisimme katuteatterin. Se olisi hyvä tapa tienata edes vähän rahaa porukalle, jottei tarvitse nähdä nälkää.
Constantine: Olen siellä, missä minua tarvitaan. Teen sitä, mitä käsketään... Joskin, merille lähteminen houkuttelisi näin monien vuosien jälkeen. Onko kukaan teistä nulikoista koskaan paininut hain kanssa?!
Nimue: Suunnitelmani ovat omani, en todellakaan kerro niitä sinulle.
Sethos: Istun kadunreunassa ja katson kuinka haltiat kävelevät ohitse. Mielenkiintoista, tiedän.

Maailmanloppu tulee, mutta voit pelastua! Saat myös pelastaa vain yhden henkilön mukanasi. Kenet pelastat ja miksi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Kesä 2013, 11:39

Rave: Mielummin kuolisin yhdessä perheeni kanssa... Sillä en voisi valita rakkaan vaimoni tai rakkaan poikani välillä. Jos olisi mahdollisuus lähettäisin poikani pelastukseen.

Misute: Ottaisin mukaan Soulin, en jättäisi häntä kuolemaan tänne mistään hinnasta!

Azure: Ottaisin poikani, sitten haluaisin kyläkin, että mieheni ja tyttäreni pelastuisivat kanssa, muta jos se ei olisi mahdollista kuolisin mielummin yhdessä.

Izu: En voi pelastua, kehoni on jo rikki ja murusina osin. Minä kuolisin pian sen pelastumisen jälkeenkin.

Kettu: Ottaisin minut itseni, ei ole muita, joita voisin pelastaa, jos olisi ottaisin varmasti sellaisen?

Rin: En ottaisi ketään, saivathan ne typeryksen kuolla ilman, että saavat päätäni! *Pthyi*

Jos kuolisit, mutta saisit palata elämään tekemään yhden asian, mikä se olisi?
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 16 Kesä 2013, 19:09

Elwyn: Kun kuolen, syynä on hyvin todennäköisesti vihollinen. Eli käyn hakemassa mukaani sen saastan Helvettiin.

Lucanya: En tiedä... Kävisin ehkä vanhempieni luona.

Nadale: Haluaisin viettää vielä yhden päivän miehistöni kanssa! Rommia ohoi!

Joku on syönyt evääsi. Mitä teet?
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Kesä 2013, 19:35

Rave: No hitsi... Nyt pitää mennä metsälle... *Raapii päätään*

Misute: Miun eväät!!!!!! Miksiiiiih!!!! Pitää raahautua takaisin kotiin tai kerjätä työnantajalta..... *Yhyy ;__;*

Azure: Perhanan oravat! Minä näytän teille ja niille ahmateille!!! *Murrr*

Izu: Ei ole eväitä, ei sellaista, jota voisi varastaa...

Kettu: Mun ateriani!!! Mun ateriana! Mun ateriani!!! *Pyöriiympyräähuutaen*

Rin: Helvetin maakravut! Painais päänsä **** Ja ***** Haistakaa ******!!!!! *Lähtee miekat sojottaen eväät syöneen perään ja kaataisi ja mukilois toisen kasvot uuteen uskoon*

Valitse jompikumpi vaihtoehto. Aina rikas, mutta elinvuosia vain kymmenen ja aina köyhä, mutta terve ja kunnossa, perustelut
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 01 Syys 2013, 10:28

Valitse jompikumpi vaihtoehto. Aina rikas, mutta elinvuosia vain kymmenen ja aina köyhä, mutta terve ja kunnossa, perustelut.

Nau: Aina köyhä, mutta terve ja kunnossa. Köyhä sitä tässä on tullut oltua koko elämänsä enemmän tai vähemmän, ja hyvin porskuttaa.

Albinus: Virallisesti jälkimmäinen vaihtoehto, mutta todellisuudessa ensimmäinen. Kyllä se niin on, että ei Jumalan lähettiläs VOI olla köyhä.

Jeremiah: Rikas ja kymmenen elinvuotta. Ei tämä täällä taaplaaminen niin hääppöistä ole, kymmenen vuotta yltäkylläistä elämää riittäisi kyllä. Sairauksista pääsee rahalla.

Seurustelisitko itsesi kaltaisen kanssa?
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2013, 07:44

Henry: No periaatteessa kyllä juu...
Aran: Jos olisin itsetuhoinen ja typerä, kyllä.
Darius: Kaksi tämänkaltaista ei mene yhteen.
Alf: Totta pirussa.
Kali: Tietenkin!
Samhaina: Samhaina ei pidä sitoutumisista. Samhaina on kaikkien kanssa.
Pumpkin: minun kaltainen, mutta uros? Ehkä. En ole kiinnostunut naaraista niinkään.
Hecate: Hecate hukkasi häntänsä >:
Edna: Eehkä, en näe mitään syytä, miksi en.
Lily: Ehkä.
Black: Lähinnä itseäni lienee siskoni ja se olisi insestiä joten en. En kyllä muutenkaan. Mitä muutakaan oletat mieheltä, joka vihaa itseään?
Erudessa: Kyllä.
Perian: Tietenkin! Minähän olen ihanteellinen seurustelukumppani joten jos itselleni samanlaisen saisin; kauniin, komean, hyväkäytöksisen ja mestari rakastajan, mitä muutakaan voisin toivoa?!
Raella: No miksikäs ei! Voisi sitä ainakin kokeilla. Kunhan isä ei siitä suuttuisi.
Arathet: En ole oikeastaan edes kiinnostunut seurustelusta, joten taidan jättää väliin....
Lounatuuli: Seurustelu on minulle kovin absurdi käsite...
Marduk: Enkös minä sitä jo tee. Tosin jos kumppanini olisi täysin kaltaiseni, söisimme toisemme elävältä.
Constantine: Ai seurustelisinko miehen kanssa?! EN HELVETISSÄ! VIE LIKAISET FANTASIASI MUUALLE TAI PALA ROVIOLLA SINÄ VÄÄRÄUSKOINEN!
Nimue: En. En seurustelisi kenenkään kanssa. Ei vain kiinnosta.
Sethos: Jos en itsekään kestä itseäni niin luuletko, että jaksaisin toista samanlaista katsella?

Mitä et suostuisi tekemään mistään hinnasta kenellekään toiselle?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 02 Syys 2013, 07:57

Mitä et suostuisi tekemään mistään hinnasta kenellekään toiselle?

Nau: Kenellekään? No kiduttamaan ainakaan.
Albinus: Sellaisia asioita on vähän. Lopultakin, joitakin asioita on vain tehtävä, mutta en Jumalan tähden kieltäisi viimeistä voitelua keltään kuolinvuoteellaan, jos hän sitä pyytää.
Jeremiah: Kaikella on hintansa, ja mitä tahansa kelle tahansa. Eli jos hinnasta päästään sopuun, niin ei ole sellaista asiaa.

Paras muistosi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Syys 2013, 12:39

Henry: Se kun tapasin Kerrin <:
Aran: ... Se yksi yö vain.
Darius: *Darius on liian kaapissa myöntääkseen, että parhaimmat muistot liittyvä Iriadoriin. Joten Darius pysyy hiljaa*
Alf: Kaikki ne illat joista ei musita mitään kiitos iloliemen!
Kali: Uuu, se kerta kun selivisin hengissä kahakasta!
Samhaina: Samhaina vaalii kaikkia muistoja saman arvoisina.
Pumpkin: ... Se kun tuuppasin Belialin kylpyammeeseen!
Hecate: Hecate muistaa eilisen <:
Edna: No... En oikeastaan tiedä...
Lily: Se ei kuulu sinulle!
Black: *tähän kuuluisi jotain erittäin pervoa, joten velho pysyy hiljaa*
Shiloh: Ei minulla oikeastaan ole parasta... Parhaimpia kylläkin, mutta ei yhtä yliste muiden.
Erudessa: No... Olihan se ihan kiva aikanaan nukkua kreivin vieressä...
Perian: Kaikki ne kerrat, kun minua on kauniiksi kehuttu ja palvottu.
Raella: Kun sain Olafin lahjaksi isältäni!
Arathet: ... Ne kerrat kun minua on kiitetty jostain suuremmasta.
Lounatuuli: Kai se oli ihan kivaa lentää haltiapojan kanssa aikanaan... missä lie nytkin.
Marduk: Se on vasta tulossa. Siksi en kerro sitä. Kaikki aikanaan.
Constantine: *Lisää tähän juopuneen miehen itkua kuolleesta vaimosta ja hyvistä ajoista*
Nimue: Minulla sellaisia ole.
Sethos: .... Kun istuin... Azuren... vieressä... kaiketi...

Häpeätkö/kadutko mitään tekemisiäsi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 03 Syys 2013, 14:53

Kiraz: Tietysti kadun, mutten niin paljoa, että muuttaisin mitään.

Oletko ihastunut? :3
Cheikki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 03 Syys 2013, 16:27

Jenna: Joo, niinhän sitä vois sanoo
Andrew: Ihastunut? E-en...
William: Olen, ja pahasti olenkin<3 ikävä kyllä myös kahteen naiseen... :'<
Sha'lannae: Näytänkö muka siltä?! *syvästi punehtunut ja ihastunut*
Lyron: Tietysti.
Yurel: Eihän sitä minun ikäiselläni enää ole aikaa moisiin *naureskelee partaansa*
Oami: Eihän nyt sentään minustakukaan pitäisi... *lempeä hymy*
Phoenix: Senhän sinä tahtoisit tietää, etkös;) No vastaukseni on myönteinen~
Kiirastuli: Ihastuminen on ajan sekä jaksamisen tuhlausta. Niin kun ei olisi parempaakin tekemistä kun istua päivät miettimässä jotain poikaa...

Paras iskulauseesi/vinkkisi? ;)
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lörri » 03 Syys 2013, 21:40

Paras iskulauseesi/vinkkisi?

Nau: "Elämä on seikkailu ;)"
Albinus: "Isä meidän, joka olet taivaissa, pyhitetty olkoon sinun nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi etc."
Jerremiah: " Oma napa paras napa."

Lempi kulkuneuvosi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 16 Syys 2013, 20:55

Jenna: Hevonen!
Andrew: Jalan, kai...
William: Uljas orini tietysti! Taikka vaikka kokonainen hevosvankkuri
Shann: Omat jalat ovat loppujen lopuksi ainoa jonka voi luottaa vievän varmasti määränpäähän.
Yurel: Kerran lumosin kunnianhimoisena muuan maton lentoon! Se oli kyllä huisia! Mutta laskeutumisessa olisi ollut parentamisen varaa, hohoo~
Lyron: Neihin neljään tassuun olen luottanut jokaisessa hädässä ja luotan tulevissakin
Oami: Rakkaalla vuohellanihan minä mieluiten<3
Phoenix: Haluatko kokeilla lentämistä? <3 Olen varma että pitäisit siitä, kunhan muistaisit pitää tiukasti kiinni ;)
Kiirastuli: Siskoni kanssa rakensimme kerran jokikanootin joka kulkee äänettömästi ja niin ketterästi, se on paras veneeni koskaan.

Jos sinun tulisi viettää iltapäivä yhden edellä listatuista hahmoista kanssa, kenen kanssa sen mieluiten viettäisit? Mitä todennäköisesti tekisitte?
Viimeksi muokannut Nipustin päivämäärä 16 Syys 2013, 20:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Nipustin

ViestiKirjoittaja Niehku » 17 Syys 2013, 13:34

Elwyn: Huoh... Onko pakko?
Lucanya: William <3 Mitäkö tehtäisiin? No tuota... *hihihi*
Nadale: No johan on kööri! Shann, harjoiteltas vaikka tappelua näin tyttöjen kesken.

Saat kutsun syyskekkereihin! Paljon ruokaa, juomaa, tanssia ja musiikkia tiedossa! Miten on, lähdetkö?
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut