Kirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2013, 11:02
Henry: Jos voisin, lähtisin patikoimaan....
Aran: Odotan, että he tekevät virheen. He varmasti tekevät virheen.
Darius: Lisää töitä, kiitos. Ei ole aikaa laiskotella tai tehdä muuta.
Alf: Ehkä menen pullon kanssa katolle istumaan kaunista päivää. Tuletko mukaan ottamaan aurinkoa? Voin auttaa riisuutumisessa!
Kali: Kai sitä voisi työt hetkeksi taka-alalle ja lähteä Samhainan kanssa vaeltelemaan. Kerta on lämmintä! Toivottavasti.
Samhaina: Samhaina vaeltaa, kuten joka kesä.
Pumpkin: En tiedä vielä! Aijon ottaa aurinkoa koko päivän, lämmitellä kiven päällä aroilla! Kyllä, sen ainakin teen! Ja kai sitä voisi viimein käydä pohjoisessakin päin...
Hecate: Hecate syö pikku-aurinkoja (aka tulikärpäsiä)
Edna: Mikäli opettajani ei päätä luikkia piiloon tai kadota, ajattelin opiskella.
Lily: En oikeastaan tiedä. Kai liikun opettajani tai Constantinen seurassa, he ovat lupailleet viedä minua kaupungin ulkopuolelle. Blackista en tiedä....
Black: Pysyn sisällä, pois auringosta. Mieluiten yksin.
Erudessa: Kesä on vuodenaika siinä missä muutkin. Ainoa huono puoli kesässä on se, että täytyy pukeutua kevyemmin, mikäli ei halua pakahtua helteessä.... Ja minähän en vaatekerroksiani vähennä!... Ellei kreivini käske.
Perian: Ah, rakastan kesää! Kesällä voi liikkua niin vähissä vaatteissa! Mieluiten tietenkin liikkuisin alasti, jokaisen pitäisi nähdä tämä upea kroppani... Mutta se, mitä tulen kesällä tekemään, riippuu täysin ihastuttavasta kuningattarestani.
Raella: Lähen tietenkin seikkailemaan! Kuka tulee seuraan? Mutta hyst, ei kerrota isälle!
Arathet: Toivonmukaan saan edes hieman vapaata, jotta voin lähteä viettämään aikaani veljieni kanssa...
Lounatuuli: Teen sitä, mitä laumakin... Todennäköisesti kuitenkin lötköttelen aurinkoisina päivinä kivillä.
Marduk: Teen kaikkea ja en mitään. Suunnitelmani ovat sekä avoimet että lukitut. Olen siellä, missä minua eniten ja vähiten kaivataan.
Shiloh: Olemme katulapsien kanssa suunnitelleet, jos aloittaisimme katuteatterin. Se olisi hyvä tapa tienata edes vähän rahaa porukalle, jottei tarvitse nähdä nälkää.
Constantine: Olen siellä, missä minua tarvitaan. Teen sitä, mitä käsketään... Joskin, merille lähteminen houkuttelisi näin monien vuosien jälkeen. Onko kukaan teistä nulikoista koskaan paininut hain kanssa?!
Nimue: Suunnitelmani ovat omani, en todellakaan kerro niitä sinulle.
Sethos: Istun kadunreunassa ja katson kuinka haltiat kävelevät ohitse. Mielenkiintoista, tiedän.
Maailmanloppu tulee, mutta voit pelastua! Saat myös pelastaa vain yhden henkilön mukanasi. Kenet pelastat ja miksi?