Pandanna kirjoitti:-- päätin cossata W.I.T.C.H.in Nerissaa koska eeppinen pahis on eeppinen ja ihana. Rakastan
SIIS OU EM ZII. Mä luin varmaan kaikki W.I.T.C.H.it pienenä! Ihan paras lehti! Olin niin hypeissä siitä ja olin aina ihan supersamaistunut Irmaan koska olen itsekin horoskoopiltani kalat ja horoskoopit sun muut tähtimerkit oli aina niin suuressa osassa niissä. Nerissa oli kyllä melkonen pahis, se oli yks parhaista saagoista koko lehdessä missä ne taisteli Nerissaa vastaan (plus muistan järkyttyneeni henkisesti 8v kun luin ne ruudut missä se kuoli koska se oli aika karu).
Itseasiassa mun oli pakko kaivaa teille kuva kyseisestä lehdestä (mulla on nää kaikki hirmu hyvässä järjestyksessä kaapissa edelleen - olin fani), tässä siis
Nerissan kuolema joka oli ehkä liian rajua matskua mulle kun olin niin pieni. :'D Teenköhän nyt tekijänoikeusrikoksen kun julkasen nää ruudut :d Ehkä en kun tuli niin huonolaatuisia.
Mutta ei hitsi. Nää oli kyllä parhaita. Pitää ehkä lukea kaikki alusta mut osa on mökillä. Meidän Peppi haki just kirjastosta niitä Aikakirjoja joihin on koottu kaikkiin jonku viiden (?) lehden sarjakuvat tai jotain vastaavaa ja lueskelee nyt niitä. Osa meillä oli itelläkin. En vaan tiiä mistä sais niitä uusimpia lehtiä kun en ikinä lukenu tätä sarjaa ihan loppuun sitten kun valitaan uudet vartijat D': TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ.
Nizza oli mahtava. Jos joskus mietitte rantalomakohdetta, menkää sinne. Paettiin kyllä just hyvin pahimpien jalkkiskahakoiden aikaan, vipana päivänä kun oltiin siellä niin ihmiset kyllä jo kovasti huppelissa aika väkivaltaisesti osoitti hellyyttä toisiaan kohtaan. Niin hirmuisesti oli hellyyttä jaossa että siihen piti puuttua jokunen ambulanssi ja poliisi.
Lisänoottina vielä se, että Orlandon tapaus on aivan hirveä. Mikä tätä maailmaa ajaa tämmöiseen kaaokseen? Jos et millään pysty hyväksyä toista, älä sitten hyväksy, mutta älä myöskään vahingoita vaan anna olla. Ihan kamalaa. Kirkkaampaa tulevaisuutta odotellessa.