Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Touko 2016, 16:44

PARTY HARDATAAN YHESSÄ MORI

Ite sain enkusta E:n u v u oon aika tyytyväinen. Ainut A oli se biologia mut ihan ymmärrettävää ku en lukenu öhöhöhö. Lisäks sain C:n historiasta, sen B:n (pitkästä) matikasta ja C:n tai B:n ruotsista, ehin jo unohtaa. Ainut mikä jäi harmittamaan oli se et äikkä lähti lautakuntaan L:n papereina ja tuli M:nä takasin :// oh well. Ehkä se läpi menny matikka tasapainottaa!

PARI VIIKKOA KOULUA JA SIT KESÄ IHANAA. Cossin rakennus kovaa kyytiä käynnissä, nytki istun ulkona hiomassa oksaa jonka tunti sitten metästin metästä et saan tehtyy luonnollisen näkösen puusauvan ö0ö ketä muita Desuun tänä vuonna?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 23 Touko 2016, 16:56

MINÄ MINÄ! Mut cossini lojuu kappaleina huoneeni lattialla. KÖh. Mulla ei oo tarpeeksi aikaa, että saisin sitä duunattua. Pitäs käydä kangaskaupassa ja biltemassa ostamassa jumpapatjaa sekä keksiä millä härdelillä saa mun maskini pysyy mun pääs. Cossauksessa on siis luvalla League Of Legends Kindred shadowfire skin. Mut mä hätäännyt ja panikoin, ku on työtä ja ylioppilaskirjotuksia XXDD

Hienot numerot kyllä repäsit. Oma Bilsani on yhden pisteen päässä M:stä ja mietin onko mun lievälukihäiriö korotusoikeuteni otettu huomioon. Haluaisin sen M:n :(( Muuten kyllä menen C:n papereilla :D Ja joo, mun äikkäni on B. Höhöhöö, en ole tarpeeksi aikuinen kirjoittamaan XD
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Touko 2016, 10:45

♥ RUTKASTI ONNEA UUSILLE YLIOPPILAILLE! ♥

Huh eilen oli kaoottinen päivä. Olin poikakaverilla yötä ja se alkoi aamuviideltä oksentaa sellasta vauhtia et olin varma että sieltä tulee kaikki suolet ja mahalaukku mukana. Jostain kumman syystä mun immuunipuolustus on niin teräksinen että en oo ite vieläkään oksentanu vaikka olin ihan varma että peli on jo menetetty - tai voihan olla et se sai vaan ruokamyrkytyksen meidän toissapäiväisistä grilliruuista. Grillattiin mm. herkkusieniä (joista epäilen tämän mahdollisesti alkaneen), jotka ei ehkä kaikki ollu enää elämänsä kunnossa ja tämä kyseinen puklaaja veti niitä aika monta. Toivon että selviän tästä pelkillä vatsanväänteillä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Kesä 2016, 10:32

Viimenen päivä koulua tälle keväälle, loma on todellaki tarpeessa. Kyllähän se nyt masentaa ihan sikana istua täällä ja kuunnella miten kaikki ala- ja yläasteen ja amiksenki aikaset kaverit ja tutut valmistuu ja tietää samalla et jos vaan oisin jaksanu ni oisin itekki tuolla nyt. Oon ainut meidän kaksoistutkintoryhmästäki joka ei saa papereita nyt u 3 u ihan oma vikahan se on kyllä mut silti

Mut sit on tosiaanki kesä ja Tampere kutsuu, en todellakaan jää kotiin kuuntelemaan sitä kaikkea kakkaa, äiti guilt trippaa mua ja kyselee koko ajan mun elämänsuunnitelmia ja sit suuttuu ku sanon et en tiiä ja hoitasin mielelläni ny eka tän helvetin amiksen pois alta.

Ja conikuume iskee iskee iskee ja lujaa. Sain ekan proppini tosiaan tehtyä ja oon melko ylpeä u w u jatkan lapsuudensarjalinjalla ja päätin cossata W.I.T.C.H.in Nerissaa koska eeppinen pahis on eeppinen ja ihana. Rakastan
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Kesä 2016, 21:25

ONNNNEA kaikille valmistuneille ja tsemppiä niille jotka ei vielä syystä tai toisesta valmistuneet. Muistakaa kuitenkin että omaa elämänetenemistään ei kannata toisten elämään verrata vaan mennään omalla vaihteella. Loppujen lopuksi mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa. Terveisin kokemus.

Hyi helteitä, tekee ihan tuskaa käydä lenkillä koiran kanssa koska oon yhä vannoutunutta hupparikansaa eikä ilman hupparia voi pihalle lähteä. Mutta onneks nyt vähän on viilenny. Kaiken lisäks hankin ittelleni korvatulehduksen ja kuumeen, joten helteillä ei todellakaan oo kiva käydä pihalla tässä kunnossa.
ps muistakaa juoda vettä.

Ja voi ei kun näin Crimin koiranpentuperkeleen ja se oli niin suloinen ja ihana ja pehmeä ja pieni ja ja ja ja nyt haluan koiranpennun.

Pandanna kirjoitti:Ja conikuume iskee iskee iskee ja lujaa. Sain ekan proppini tosiaan tehtyä ja oon melko ylpeä u w u jatkan lapsuudensarjalinjalla ja päätin cossata W.I.T.C.H.in Nerissaa koska eeppinen pahis on eeppinen ja ihana. Rakastan

Muistan etäsesti Nerissa nimen ja nyt kun googletin niin joo uh voih lapsuuden ihastukset. Cossien edistymisiä saa toki jakaa, haluun nähdä miten ihmiset niissä onnistuu! Koska ittehän en osaa enkä kehtaa cossaa sattuneista syistä, joten ofc pakko toisia ihailla ja palvoa ja kadehtia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 08 Kesä 2016, 19:43

COSSI EI OLE VIELÄKÄÄN VALMIS

Kaksi päivää enää coniin
Hiki valuu otsallani
Haluaisin vain jäädä kotiin
Piiloutua komerooni

Neula sormen auki viiltää
Veri roiskuu cossilleni
Elämää en jaksa enää
Pidättelen itkuani ;_;

Kuinkahan minä selviän?
Ahdistaa, vituttaa, pelottaa, kusettaa
Haisen varmaan ihan pahalle
Suihkussa käynti ei auta ;_;

Coniin kun saavun kuumotus kasvaa
Ihmisiä on aivan liikaa
Puhumalla saan varmasti turpaan
Kelikin on aivan ~PASKA~

Sisällä vieras tyyppi tuijottaa
Jokohan kaikki minua vihaa
Paniikki iskee, tarvitsen juomaa
Mut vesi on liian kylmää ;_;

Sanoitukset kuuluvat sen oikealle omistajalle U__U Ei mulla muuta
Mori

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Kesä 2016, 19:52

Rindou on legenda.

Cossi ei ole vieläkään valmis nimenomaan. Ihan vähästä kiinni enää onneks mutku ei haluu päärmätä hihansuita yhyyyyhyyhyy
Jakelen kuvia sit ku on lauantai ja oon tosi photogeeninen. Ja superpahis jolla on (onneks vaan atm) kelmuun kääritty keppi. Ettei maali kärsi jos kolahtaa .<
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 08 Kesä 2016, 22:08

Mun pitäs saada kasattua mun naamio ja saada se pysyy mun naamalla. Sit pitäs saada mun olkasuojuksey jotenki kiinni ja omella paita ja housut ja jajakajka. Yhyy. Niin paljon tekemistä. Liukastun niis kengissä ja itken ku sattuu D
Tuskaa~
Mori

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Kesä 2016, 20:13

Pandanna kirjoitti:-- päätin cossata W.I.T.C.H.in Nerissaa koska eeppinen pahis on eeppinen ja ihana. Rakastan

SIIS OU EM ZII. Mä luin varmaan kaikki W.I.T.C.H.it pienenä! Ihan paras lehti! Olin niin hypeissä siitä ja olin aina ihan supersamaistunut Irmaan koska olen itsekin horoskoopiltani kalat ja horoskoopit sun muut tähtimerkit oli aina niin suuressa osassa niissä. Nerissa oli kyllä melkonen pahis, se oli yks parhaista saagoista koko lehdessä missä ne taisteli Nerissaa vastaan (plus muistan järkyttyneeni henkisesti 8v kun luin ne ruudut missä se kuoli koska se oli aika karu).
Itseasiassa mun oli pakko kaivaa teille kuva kyseisestä lehdestä (mulla on nää kaikki hirmu hyvässä järjestyksessä kaapissa edelleen - olin fani), tässä siis Nerissan kuolema joka oli ehkä liian rajua matskua mulle kun olin niin pieni. :'D Teenköhän nyt tekijänoikeusrikoksen kun julkasen nää ruudut :d Ehkä en kun tuli niin huonolaatuisia.
Mutta ei hitsi. Nää oli kyllä parhaita. Pitää ehkä lukea kaikki alusta mut osa on mökillä. Meidän Peppi haki just kirjastosta niitä Aikakirjoja joihin on koottu kaikkiin jonku viiden (?) lehden sarjakuvat tai jotain vastaavaa ja lueskelee nyt niitä. Osa meillä oli itelläkin. En vaan tiiä mistä sais niitä uusimpia lehtiä kun en ikinä lukenu tätä sarjaa ihan loppuun sitten kun valitaan uudet vartijat D': TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ.

Nizza oli mahtava. Jos joskus mietitte rantalomakohdetta, menkää sinne. Paettiin kyllä just hyvin pahimpien jalkkiskahakoiden aikaan, vipana päivänä kun oltiin siellä niin ihmiset kyllä jo kovasti huppelissa aika väkivaltaisesti osoitti hellyyttä toisiaan kohtaan. Niin hirmuisesti oli hellyyttä jaossa että siihen piti puuttua jokunen ambulanssi ja poliisi.

Lisänoottina vielä se, että Orlandon tapaus on aivan hirveä. Mikä tätä maailmaa ajaa tämmöiseen kaaokseen? Jos et millään pysty hyväksyä toista, älä sitten hyväksy, mutta älä myöskään vahingoita vaan anna olla. Ihan kamalaa. Kirkkaampaa tulevaisuutta odotellessa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Wolga » 14 Kesä 2016, 01:03

Olen aina ihaillut ihmisten luovuutta, ihan sen kaikissa muodoissa. Mutta tämä cossaaminen on jotenkin ihan erityisen viehättävää (ehkä se johtuu tästä rope-harrastuksesta). On niin hienoa, että ihmiset jaksaa panostaa ihan tosissaan asuihin, maskeeraukseen, peruukkeihin,... Kaikkeen mitä siihen liittyy. Joten, laittamaan ihmeessä kuvia ihailtavaksi, jos haluatte siis niitä tänne jakaa. Voin sitten kateellisena ihailla käsistään taitavien työtä :) Minua ei ole paiskattu vähäiselläkään käden ja silmän yhteistyöllä, pakko myöntää etten sitä kauheasti ole harjoittanutkaan.

Nizza olisi ihan mieletön paikka päästä! Ja toisaalta myös olisi mahtavaa vaeltaa Englannin, Irlannin, Walesin ja Skotlannin maisemat ja pikku pubit, ja sit tietty Islanti ja USA:ssa erityisesti se klassikko - Route 66 (tietty jollain sikana päästöjä tuottavalla ameriikan raudalla). Ihan liikaa olisi nähtävää ja liian vähän rahaa, aikaa ja uskallusta. Mutta hyvä, että Agna seurueineen pääsi pois huligaanien jaloista. Rajurakkaus voi olla hauskaa, mutta kyllä se menee vähän hurjaksi, kun halaillaan niin lujaa että tarvitaan lanssia.

Mää olen sairastanut nyt tiistaista asti, olipa kiva olla tänään lyhyt pätkä töissä kun ääntä lähtee tasan kuiskauksen verran... Onneksi huomiselle sain junailtua vp:n! Vähän meinaa vain jännittää, että kuinka sen meidän vaelluksen käy kun on tämä kulkutauti ja ukolla kaikenlisäksi polvi vihoittelee - reissussa pitäisi olla jo ensi viikon ti :O No, ei auta kuin laittaa sormet ristiin.

Meidän vanhin turre on muuten itsetuhoinen, se hyppäsi aika korkealta kallion reunalta louhikkoon viikonloppuna. Voitteko kuvitella kuinka säikähdin!?! Olin ihan varma, että siltä vähintään katkesi jalka (ei kyllä huutanut laskeuduttuaan), onni onnettomuudessa kun selvisi pelkällä haavalla. Sekään ei vaatinut tikkausta, vaan hoitui kotikonstein. Vaan hitto, että säikäytti.
Wolga

ViestiKirjoittaja Mori » 16 Kesä 2016, 20:51

Juu hei! Jos joku tahtoo vilkaista mun cossiani niin se löytyy coni videosta nimeltä Desutv 2016 koostevideo :DDD Olen se punakultamustavalkea hörskäle tyyppi kultavalkosen maskin kera, joka heiluttelee tosi urpona sellasta kultasta jousta. Kindred shadowfire skin oli cossini, mutta olkaimet tippu ensimmäisen 5 minuutin aikana, enkä jaksanu pitää niitä yllä XD Pitäs niihin jotkut kivat viritelmät keksiä.

Ei mulla muuta, mainostan itseäni XD
Mori

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Kesä 2016, 13:41

Keh keh keh..

Olen kai tässä iän myötä tulossa vainoharhaiseksi. Puhelimeni piippasi merkiksi tekstiviestistä, ja katsoin lähettäjän. Siinä luki "POLIISI". Spontaani reaktioni oli "Mitä mä nyt muka tein?!". Ja tylsästi, en ollut tehnyt mitään. Se oli vain ilmoitus, että voin hakea uuden passini. Silti olisi ollut sangen herttaista, jos poliisi olisi laittanut viestin "Sinut on nähty häröilemässä juhannuksena. Ole hyvä ja kulje suoraan vankilaan, kulkematta lähtöruudun kautta."

Ja Jyväskylässä on muuten kanoottiseura (ainakin toivon, että se on kanoottiseura), jonka nimi on Melanheiluttajat Ry. Ihan tosi, ei ole vitsi. Tietääkseni. Että näin Jyväskylässä.
Forte

ViestiKirjoittaja Enkidu » 04 Heinä 2016, 23:23

Noniin. Kuulutetaanpa taas että hengissä ollaan, heh. Työt painavat edelleen päälle, tulessa on monta rautaa ja kaikenlaista putkahtelee jännästi eteen, mutta ainakin olen todennäköisesti yhä elossa. Opiskelupaikankin sain, joten seuraavat pari vuotta ovatkin sitten aika selkeitä suunnitelmiltaan. Saa nähdä, muutamaan vuoteen ei ole tullut opiskeltua, joten pitää katsoa miten nämä lähtevät käyntiin. Elintavatkin ovat kokeneet melkeinpä täysremontin ja muuttuneet huomattavasti terveemmiksi. Syynä vähemmän loisteliaasti se, että minulta diagnosoitiin diabetes tuossa jokin aika sitten. Kaikeksi onneksi tilanteeseen mukautuminen ei tunnu aiheuttaneen hankaluuksia.

Onko täältä muuten menossa väkeä Ropeconiin kuun lopussa? Itselläni on ollut vähän hajanaista tuo käyminen viime vuosina, kun asuin aikani melkoisen kaukana, mutta nyt PK-seudun kupeessa esteitä ei pitäisi olla. Kiinnostaa vähän nähdäkin, että miltä Messukeskus tuntuu conipaikkana. Itselleni se on aina ollut yhtä kuin dipoli, joten totuttelu vienee aikansa.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Heinä 2016, 01:53

Ropecon ollut harkinnassa köh köh netrunnerin suomenmestaruudet houkuttaa koska mauton kusetus josta kukaan ei tykkää ja joka ei edes missään määrin toimi jos joku erehtyy varautumaan siihen. Tosin lainakortit pitäisi saada koska oma kokoelma ei ole ajan tasalla ja muut järjestelyt.... Sitten tietenkin se pöytäropetus on aina tosi jees varsinkin jos wodia (mieluiten magea) tai tenraa ois. Tai no muutenkin kyllä, DnD vaan tuntuu hieman raskaalta, pelimekaanisesti rikottavalta ja henkilökohtaisesti koen että valmiit loitsulistat jättävät vähemmän vapautta tehdä siistejä juttuja. Okkei pitää lopettaa tuo päteminen, suurin osa on pihalla ja kuuluu hyvin nopeasti argumentoinnin kehdon puolelle jos tuosta aiheesta jatkaa...
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Enkidu » 06 Heinä 2016, 02:00

Yritän itsekin viikonlopun aikana katsastaa varmasti pöytäpelin tai pari, jos löytyy hiljaisempia välejä joissa ei ole jotain ehdottomasti katsomisen arvoista.. Itse tosin jopa mieluusti hakeutuisin juuri "uuden" (tai siis uusimman, onhan tuo jo monta vuotta pyörinyt) Dunkun tai muiden vastaavien ääreen, ihan siitä syystä etteivät kovin syvälliset pelit todennäköisesti pääse kamalan hyvin oikeuksiinsa parin tunnin oneshoteissa. Omissa pelikuvioissa tuleekin sitten useimmiten vedettyä jotain muuta. Toiminnallinen hirviömätkintä ilman sen suurempia ajatuksia on kiva kevennys, mutta ei kauhean täyttävä ateria. Toisaalta muitakin pelejä on varmasti kiva katsastaa läpi.

Täytynee katsoa mitä on tarjolla. Muita kiinnostuksenkohteita tulee ehdottomasti olemaan Praedorin suorastaan mahdottomalta tuntuva uusi lisäosa. Praedor on peleistä äijin, ja kun viime vuoden lopussa kuulin sille ilmestyvän oikeaa lisämatskua kaikkine höysteineen, sukat tutisivat. Heh, tässä onkin tullut odoteltua melkoisesti. Muuten tässä pitää kaiketi vain odotella ohjelman julkaisua. Useina vuosina on tullut tulosteltua se ja alleviivattua kiinnostavat ohjelmat - ja käytännössä sitten todettua että suurin osa jää väliin kun menoa on niin moneen suuntaan. Ehkä pitää yrittää jäntevöittää toimintaa nyt sitten.
Enkidu

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut