Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Amaia » 15 Heinä 2009, 22:05

Sen näkee sitten.

Paras asia TNF:ssa?
Amaia

ViestiKirjoittaja Juketsu » 15 Heinä 2009, 22:57

Vapaus realistissa määrin. (just tää, ettei haltijoita varmasti löydä ihmisten paikasta jne.. uusin update tuolla by akuma) onneksi itellä on niin sniikki hahmo :p

Miksi Amaia kyselee TNF:stä? :D
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Heinä 2009, 11:22

veikkaan että ihan vaan mielenkiinnosta tai sitten siihen saattaa liittyä se että hänellä on oma roolipeli, niin totta kai se on kiva kuulla käyttäjien mielipiteitä toisten roolipeleistä :D Osuinko oikeaan? en usko, voi olla että Amaia on vaan utelias =3=

Rakkain roolipeli hahmosi? Miksi se on rakkain?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Heinä 2009, 11:34

Kalmankoira <3333 Se muistuttaa minua itseään luonteeltaan valtavasti, joten sillä on helppo pelata ja rakastan sen lapsellista, sekä umpiniskaista luonnetta. Vanhin hahmoni, jolla on pitkä historia roolipelaamiseni kanssa josta tulee myös yksi rakkaus tähän otukseen.

Parhain roolipeli paikka, jossa olet pelannut/pelaat?
suskari

ViestiKirjoittaja Juketsu » 17 Heinä 2009, 15:00

Pakko sanoa ilman nuolemisia, että tämä. Koska toinen jossa olen (jossa ei tuu pelattua, mutta muuten pojotan offeissa), on sellasen statsi systeemi jne.. En jaksa selittää.. Paikka on kummiski NTA, joka on kyllä Suomen aktiivisin rope, jossa on rikottu aikoja sitten 100k viesti raja (vaikkaki 40% siitä on offia, mutta aktiivisuuttahan toi mittaa?). Mutta taasen täällä TNF:ssä oon päässy kunnolla pelaamaan ja maailma kaikkineen on hyvin luotu.

Oon pelannu myös tätä "kuuluisaa" ja suosittua myrkmeren linnaa, mutta siellä oli jotenki.. passiivista porukkaa, joten en päässy asioihin oikein käsiksi ja mukaan kunnolla. Sitten oon taas pelannu jotain ropeja, jotka kuoli, joten joko perustelin tarpeeksi, etten nuolemalla sanonu tän olevan paras? :D

Kysymys siis nyt:
Mikä on lempi elementtisi? Saa sanoa muunkin kuin yleisimmistä (vesi, ilma, tuli ja maa). Eli vaikkapa rauta jne.
Juketsu

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Heinä 2009, 15:08

Tuli, se on tuhoisi mutta silti kaunis

Monen aikaa heräsit tänään?
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Heinä 2009, 15:56

Puoli neljältä painajaiseen.

Oletko nähnyt New Moon trailerin?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 17 Heinä 2009, 16:50

Eeeen ole...

Kuka haluaisit olla omista roolipelihahmoistasi?
suskari

ViestiKirjoittaja Juketsu » 18 Heinä 2009, 00:46

Hmm.. Hankala sanoa, koska kaikissa ropehahmoissani on ripaus minua itseäni.. Eli en mm. haluais tapattaa niitä, koska se ois henkinen itsemurha ;( Ja eihän omia lapsia saisi asettaa paremmuusjärjestykseen :DDD Mutta ehkä tämä Skeith voisi silti olla sellainen, joka voisin olla oikeastikkin. Hmm.. Interesting. Sanotaan nyt se Skeith.

Millaista ropehahmoa et varmasti tule koskaan tekemään?
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2009, 01:26

sellaista tylsää, "tavis" hahmoa, jolla ei ole mtn erikoista.. pitää olla aina jotain kivaa. Tai sitten näitä mega voittamattomia hahmoja, joiden voittamiseen tarvitaan puoli valtakuntaa... niillä ei oo kiva pelata, menee vaan into (ja lisäks oon sen verran sadomasokisti et se on kiva pistää omat hahmot kärsimään >8DD )
Plus sitten en varmasti koskaan tuu enää tekemään koira rope hahmoa.. ne on jo niin loppuun koluttu etten jaksais ees nykysilläni pelata :/

Millainen on ärsyttävä ropehahmo sinun mielestä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Heinä 2009, 23:15

Voittamaton ja sellainen supermegatuhoaja, joka raivaa kaikki puolustukset tieltään. C'mon, peliin pitää saada jännitystä >__> tai sitten sellaiset "ah-olen-niin-ihana-että-sinun-täytyy-ihastua-minuun" hahmot ovat niin kliseitä että yököttää.

Millainen olisi unelmarope? Ja kokonaista pelipaikkaa tarkoitettiin, anteeksi epäselvyys.
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä 19 Heinä 2009, 09:25, muokattu yhteensä 1 kerran
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Amaia » 19 Heinä 2009, 00:19

Tarkoitetaanko tässä kokonaista pelipaikkaa vai yhtä tuollaista ropetuta?

Enigeis, yhdestä en osaa sanoa. Kivoja on niin paljon, mutta kokonaisena pelipaikkana 1800-luvun aikaa steampunkilla, alkemialla ja ripauksella fantasiaa. Namnam.

Tai sitten roolipeli, joka pelataan ihan kokonaan nagoilla / droweilla (:

... mutta sellaisia ei ole. Itku tässä tulee.

Onko sinulla kivat jalkapohjat?

Ai niin! Kysyin TNFstä koska olen utelias ja huono keksimään kysymyksiä x,D
Amaia

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Heinä 2009, 09:28

Ööh... No sinänsä, vaikkakin niissä on niin kuiva iho että se pakkaa halkeilemaan kesäisin, kun tuolla juostaan avojaloin.

Ja sitten joku tylsä. Hmm :D Miten jatkuu sanonta "oma apu"...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Heinä 2009, 12:24

paras apu.

Mikä oli pienenä paras lastenohjelma, mitä telkkarista tuli?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juketsu » 19 Heinä 2009, 17:39

No Digimon :o Mutta jos vielä aikasempi niin.. Hmm.. Siinä oli se joku pesukarhu bambukepillä :DD ei muista nimeä.

Onko Heroes hyvä sarja? Ainut jota jaksaa seura :p
Juketsu

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut