Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ros » 14 Heinä 2009, 17:45

Onnea Juketsu~!

Pfff, Suskari. Et sinä nyt niin vanhus ole. Tunnen itseni vanhaksi kun minua nuoremmat valittelevat tuollaista XD

Ja ajokoulussa oli tylsää >_> Etenkin kun minulla sattui olemaan ajokoulu kesälomalla -> ajo-opettajani oli mennyt lomalle ja kun hän tuli takaisin, minulla oli ollut kamalan pitkä tauko ajamisesta ja olin unohdellut asioita.
No, ainakin sain kortin.
Ros

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Heinä 2009, 21:34

Joo oli ihana reissu. Hieman harmittaa, kuin ei päässyt Evel timeen paikkaan minne piti mennä, mutta ei saatu isoa lössiä niin kolme henkilön kanssa ei kuule ole ihan mukavaa. Se olisi juuri tällainen keskiaikainen paikka.
Matkan takia nukkuïn neljään asti ihan reippaasti.
Minun pitäisi tehdä ajokurssi kakkonen osa, muuten en ehdi mitenkään tekemään.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 14 Heinä 2009, 21:44

Kyllä minä olen jo vanha muori ja kohta istutaan kiikkus tuolissa satuja kertomassa. *panic* O______________o:::: Uuu, Ros vanhempi? ->Menee katsomaan sen käyttäjä tietoja. *palaa* Ei siellä ollut, mutta jos kehtaan kysyä minkä ikäinen sinä olet?
suskari

ViestiKirjoittaja Ros » 15 Heinä 2009, 07:47

:'3 Eeeh.. olen sinua kaksi vuotta vanhempi, kahdenkympin puolella siis.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Heinä 2009, 11:28

oonko mä ainoo joka ei välitä iästä mut silti saa paniikki kohtauksia kun alkaa miettimään mitä sitä tulevaisuudessa aikuisten oikeesti alkais tekemään? Karua aina yöllä siihenkin todellisuuteen havahtua o.o

Jahas, uusin Potteri on leffoissa... Ollaan huomenna kaverin kans menos kattoon se, vaikka muo ei koskaan Potterit oo kauheesti kiinnostanu. Toki niitä kattoo mut en mä oo super mega Potter fani :') mut jos siel on Alan Rickman niin olen salamana paikalla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 17 Heinä 2009, 12:20

Ja meikäläinen on täällä taas!
Uus Potter on kyl nähtävä, en tiiä miks mut kai niihin jotenkin jää koukkuun et on pakko kattoo D: Tulipas huiman pitkä viesti, Juketsulle onnitteluni!
Morado

ViestiKirjoittaja Juketsu » 17 Heinä 2009, 14:54

Kyllä kait itekki pitäs kattoa potterit.. Kolme ekaa kirjaa, 2 ekaa leffaa ja 2 ekaa peliä oon lukenu, kattonu ja pelannu. Ei se HP minusta mitenkää älyttömän hyvä oo.. Enempää en aikaani tuhlaa lukemisella tai pelaamisella, mutta sen alle 2h voin käyttää leffan kattomiseen. Eli joo.. En tykkää oikein Potterista enään, koska sen taikamaailma on jotenki.. Kökkö ja idealtaan se alko maistuun puurolta kolmannen kirjan kohalla. Että sellasta..
Juketsu

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Heinä 2009, 15:52

MIä olisin halunnut nähdä mielummin nämä, kuin edellisen vuoden pari.
Tuleeko edes ensi vuonna vierailioita paremmaksi. Neville ja Luna veikkaisin tai pahat pojat. Minä ehkä menen katsomaan ihme, että sitä ei ole tullut tietokoneelle.
Uskoisin nämä voisi voittaa ekan ja kakkosen leffan, koska ne ovat olleet parhaat tähän mennessä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Heinä 2009, 01:30

yhdyn Juketsun mielipiteeseen. Potterit oli alussa ihan kivoja, mut nyt ne on kuluneita.. varsinkin kun suurimmassa osassa on se "potter tulee kouluun ja pelastaa päivän"- juonikaava..

hah, mulla on kaveri yökylässä ja mä vaan dataan täällä.. tosin toi nukkuu jo. Mentiin jo yhdentoista aikaan nukkumaan ja mä nukuin puoli yhteen asti ja si olin taas hereillä.. tuskin se suuttuu vaikka täällä hillunkin.
ja tässä tuli taas todistettua että mun unirytmi on päin persettä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Heinä 2009, 23:06

Juu onnea Juketsulle, en muista oonko onnitellu vai en 8D
Ja herranpieksut meinasin saada hertslaagin kun näin Suskarin avatarin (se oli niin iso ja musta ja pelottava ja...)

Ja kuka puhui Hans Zimmeristä? Huu, hyvä säveltäjä on kyl. Vois jopa väittää että koukutan. Eikä Aksu suinkaan ole ainoa jolla on unirytmit täydessä vireessä, meikä nukahtaa kahdeltatoista, herää neljältä, nukahtaa viideltä, herää seittemältä ja nukkuu aina jos matkustetaan autolla - vaikka sit ihan pari kilsaa.
Potterin aion huomenna mennä kattomaan, tosin moni on sanonu että se on huono... Joka tapauksessa se pitää ite käydä arvostelemassa, kuinkas muutenkaan. Ei kuulemma mitään toimintaa, vaikkei tosin tuota "Potter pelastaa päivän!" -kaavaakaan siinä ole näkynyt, toistaiseksi :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noviisi » 19 Heinä 2009, 21:02

Ohoi maakravut. Hyviä uutisia: Ollaan kotisatamassa. Huonot uutiset: Äiskä ei voi hyvin, joten tämä ilta ollaan vielä veneessä. Joka tapauksessa voin kohta olla koneella vapaasti taas.

Pottereista: Olen lukenut kaikki kirjat. Kaksi niistä enkuksi. Ja aksu on kaavan kanssa oikeassa paitsi viimeisessä. Siinä ei käydäkään koulussa kuin loppupuolella. Se on sinänsä surku, että parhaat tyypit kuolee viimeisessä. Hups toivottavasti en spoilannut.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Heinä 2009, 23:23

Mä uskoisin, että kaikki ovat lukeneet sen kirjan monta kertaa lävitse.
Minäkin menen huomenna kattoo serkun kanssa. No joo kaikissa on sellainen kaava tyyppi.
Muuten olenko sopinut, jonkun kanssa pelin reissuni jälkeen. Päätäni piina se, että olen luvannut, mutta en muista kenen.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Heinä 2009, 02:47

ethän sinä spoilannu Noviisi, kun sanoit että "parhaat tyypit" kuolee.. niistä parhaista tyypeistä voi olla monia eri mielipiteitä, eli toisin sanottuna kunhan nimiä ei sanota niin ei voi spoilatakkaan. Mä en oo viimesintä kirjaa lukenu, mutta tiedän jo melkein kaiken mitä siinä tapahtuu.. kiitos potter hullujen ystävien.

Mutta Ay:n kanssa oon erimieltä, en usko että ihan kaikki ois lukenu niitä/sitä kirjaa lävitse, saatika sitten montaa kertaa. Potteri on näitä ilmiöitä mistä toiset tykkää ja toiset ei tykkää, tosin siinä ei oo niin raaka se rajaus mitä esim. Twilightissä...
Mä en itte jaksa lukee Pottereita sen enempää ku tuon yhden kirjan ja senkin luin vaan koska häiritti kuka se puoliverinen prinssi oli :D Ku kuulin monia eri versioita siitä niin oli itte pakko tarkistaa si.
Ja oonko mä ainoo joka huomaa että potter leffoista on tullu kauheen synkkiä? toki siis sen ymmärtää kun aiheetkin menee vähän synkemmiks, mut siis iiiihan eka potter leffa oli kauheen värikäs ja pirtee, mut nää uudemmat on kauheen yksvärisiä ja synkkiä.. ei kiva :(
Ja mullakin on fiilis et oisin unohtanu jonkun pelin josta oisin sopinu.. mutta en si ilmeisesti mtn oo menny lupailemaan ko mitään viestejä jotka viittais siihen eikä kukaan oo tullu murisemaan :D

kappas, Agnakin on elossa 8DD
ja taas mä dataan tähän aikaan... häpeän.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Heinä 2009, 23:55

Oonko mä siten ollu kuollu? O.o jestas. Pitäis pitää ittestään parempaa huolta.

Ja laivalta palailtiin tänään, olihan se hieno reissu. Viking Linella lähettiin Turusta vaikka olisin mielummin menny Siljalla :/ Anyway, kameraa kulutin Ruottissa ahkerasti, ja Tobleronejakin uppos mahaan aikamoinen kasa. Nyt oon sitten päättäny että pidän karkkilakon syyskuun loppuun asti (alkaen elokuun 11.) ja alan lenkkeilemään. Lenkkeily alko eilen...

Pitää olla timmissä kunnossa ku lähetään Egyptiin syyslomalla :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Juketsu » 24 Heinä 2009, 19:11

Kiitos kaikille onnittelijoille :D (myöhänen kiitos Q.Q)

Näin BTW. Tekstit nykyään hirveen pieniä ku sain uuden koneen ja uuden näytön.. Näyttö on 19 tuumanen laajakuva, niin sen takia teksti on pientä. :D Ennen oli vaan vaivanen 17 tuumanen.

Piti päästä vaan jotain höpöttään ^^''
Juketsu

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut