Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noviisi » 08 Elo 2009, 11:26

Minä saan inspiksiä siellä ja täällä milloin missäkin. Koskaan ei tiedä mikä innoittaa ja mikä ei. Joskus se tulee ihan itsestään, joskus joku auttaa tietämättään. Jotkut kelvottomat ideat yksinkertaisesti hylkään ja tarpeeksi hyviä kehitän ja kehitän, kunnes en enää keksi, mitä lisäisi.
Noviisi

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Elo 2009, 11:26

Minulla taas on ihan liikaa inspiraatiota muutamaan peliin ja toisiin taas ei ollenkaan o.O Antakaa anteeksi kanssa pelaajat...
Ja olen saanut piirtointoni ihan kunnon ryöppynä takaisin, olisi ainakin sata ideaa pää kopassa... mutta niitä onkin yhtä aikaa vähän hankala toteuttaa xD Ja jos Aksu lisää pelejä haalii niin voisimme aloittaa Darius x Kalma pelin. Hmh?
suskari

ViestiKirjoittaja Crystal » 08 Elo 2009, 11:45

Mullakin on inspistä ihan älyttömästi. Just tein uuden hahmon ja mietiskelen tässä, jos huomenna alkais suunnittelemaan taas uutta :D
Crystal

ViestiKirjoittaja Noviisi » 08 Elo 2009, 11:46

Ja aksu jos välttämättä haluat kuulla yhden ideoistani, niin sen nimi on GRAND BETRAYAL. Valitettavasti siihen soveltuva hahmo ei vielä ole luettelossani. Sitäpaitsi tajusin, että joko ihmisten tai haltioiden kulmissa pyörii joitakin, jotka voisivat huomata ennen aikojaan. Suskarin sylikoira esimerkiksi.
Noviisi

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Elo 2009, 11:54

Kalma: o`_´o Miksi kaikki sanoo minua sylikoiraksi? Minä EN ole sylikoira... tulen repimään päänne irti
suskari

ViestiKirjoittaja Noviisi » 08 Elo 2009, 11:57

En minä sitä sylikoiraksi sano, mutta suunnitelemani hahmo sanoo.

Mystinen Hahmo Minusta sinä muistutat sylikoiraa. Halaisin sinua ellet olisi niin haiseva ruma kirppusäkki Muhahahahahahaha.

Alkuperäinen suunnitelmani oli: Yksi puolueeton, yksi haltioiden ja yksi ihmisten. Sen jälkeen mietin mitä seuraavaksi.
Noviisi

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Elo 2009, 12:04

Kalma: ...Itse olet ruma ja haiseva. :evil: Eikä minulla voi olla kirppuja koska olen kuollut, toope. 8-)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2009, 13:04

MEIDÄN PIKKU KALMA ON LUTUINEN SYLIKOIRA o3o *rugby glomp attack* Eikä Kalmassa oo kirppuja, korkeintaan loisia ja muita raatokärpäsiä.
Ja kai sen Kalma & Darius pelin voisi aloittaa jossain vaiheessa... Darius x Kalma... Toi X tossa nimien välissä on hemmetin härö, ko meidän piireissä X nimien välissä meinaa intiimiä paritusta :--------D Hei, loin mielikuvia.
njoo, voisin taas koittaa vastailla ropeihin tän päivän aikana.. eihän sitä ois ku yks peli mihin vastata..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Elo 2009, 14:04

Kalma: PUHUKAA PUKILLE!! ò_ó

*naur* Nojoo ehkä hieman härö merkki, mutta eihän sitä ikinä tiedä xD Ties vaikka Kalmasta paljastuisi sisäinen homo joku ihana päivä ...Ei ikinä, menee hyvä hahmo piloille.
Peli keskustelua en taida aloittaa tässä, joten pompittakaamme Aksua yskäreillä
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2009, 17:26

Mun muutamasta hahmosta saattaa paljastua pikku homo :-----) Mut joo, jotkut hahmot on kyl sellatteita että niistä EI voi millään ilmeelläkään kuvitella mtn tollatteita.. ja jos Kalma oliskin kaappihomo niin mä lopettaisin sen fanittamisen :(
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 08 Elo 2009, 17:47

Älä pelkää Aksu Kalmasta ei ikinä tule homoa... silloin minä tapattaisin sen. Ei sellainen sovi sille. Sen rakkauden kohteena saa pysyä tappaminen ja veri, sekä ihmisten lahtaaminen >:)
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Elo 2009, 12:34

Naur. Hihii (sori suskari)
Ai, että yhden matkan varrella näkee paljon erilaista asiaa. Kohta koulunkin alkaa. Kesäloma on mennyt kokonaan nopeasti ohitse mikä olisi tuntunut nekljältä viikolta.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Morado » 10 Elo 2009, 01:34

Nja, loma on tosiaan mennyt nopeasti. Liiankin nopeasti. Oon jotenkin ylienerginen tällä hetkellä, tais sitten oon vaan väsyny 8'D Ehkä sitä vois mennä koisimaan.
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2009, 07:55

Tänään sitten kouluun.. ja aamu alkaa lupaavasti paniikkikohtauksella 8D no, toivottavasti se tästä.
Nyt väsyttää ihan sikana.. vaikka - omasta mielestäni - menin ihan ajoissa nukkumaankin.. kahvi vois olla kova sana.. joo, kahvia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Elo 2009, 07:59

Muhahhaha!! Mulla alkaakin koulu vasta keskiviikkona ja mennään yhdeksäksi :D ...Ja silti en osannut enää nukkua aamulla -_-
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut