Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Noviisi » 03 Syys 2009, 20:15
Voi vitja mihin olen itseni sotkenut. Ehkä jos nukahdan uudelleen, huomaan tämän olleen vain painajaista. *painaa päänsä tyynyyn, käpertyy peittoon ja inisee, hiukan ennen nukahtamista*
-
Noviisi
-
Kirjoittaja Terxxi » 04 Syys 2009, 09:29
äitii...? onko tää taas niitä sun jotain työ kavereita vai kuka IHME tämä on???
-
Terxxi
-
Kirjoittaja Agna » 04 Syys 2009, 14:34
JA JAHAS, tääl on joku vieras taas! Kukas sää olet? O_____o
No okei juu, olen hiljaa... *sulkee suunsa jotta saa pitää paikkansa*
(Niin, notski meni sinne sit n___n)
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Akselmo » 04 Syys 2009, 18:13
Ömmömm... Whadafak?
-
Akselmo
-
Kirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 05 Syys 2009, 00:00
Paljonko Mountain Dewiä tuli taas otettua... 8DD
-
ZeZininenWalomiekka
-
Kirjoittaja Agna » 05 Syys 2009, 14:23
O_______________O *ajattelee uneksivansa ja jatkaa nukkumista*
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Terxxi » 10 Syys 2009, 17:52
*tyrkkää sängyltä alas ja jatkaa nukkumista*
-
Terxxi
-
Kirjoittaja Dogster » 11 Syys 2009, 13:45
*nostaa päätään* O.O Voi juma*****! Mitä mulle oikein syötettiin eilen!? *lähtee käppimään omaan kotiinsa*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.
-

Dogster
- Aatelinen
-
Kirjoittaja Akselmo » 11 Syys 2009, 14:46
*herää* Kukahan se on tällä kertaa? Jaa joku mffph ihasama... *nukahtaa uusiksi*
-
Akselmo
-
Kirjoittaja Agna » 17 Loka 2009, 18:26
AAAAGH! o.o *peitto kainaloon ja pakoon*
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Juketsu » 18 Loka 2009, 17:45
Eikö täällä vieläkää saa nukkua rauhassa? >:/
-
Juketsu
-
Kirjoittaja Eeli » 20 Maalis 2010, 10:46
*kattoo hetken hölmistyneenä tajuten samalla että peitto on varastettu*
ööh... kuka... mitä.. ... *sopertaa omituista sössötystä kääntyy ympäri ja nukkuu päivä peiton alla*
-
Eeli
-
Kirjoittaja Dogster » 22 Maalis 2010, 18:29
*tuhisee onnellisena peiton alla -> nykäisee vieruskaverin kainaloonsa* Mhhh... Hetkonen! *katsoo tarkemmin* MISSON MUN LAMMAS!!?? Ò_Ó *kurkkii sängyn alle*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.
-

Dogster
- Aatelinen
-
Kirjoittaja Daniella » 25 Maalis 2010, 16:32
*herää ja katsoo hetken hölmistybeenä* wtf, mistäs tää dogi on tullu o.O *kohauttaa olkiaan, ottaa dogin kainaloon ja jatkaa unia*
-
Daniella
-
Kirjoittaja Dogster » 25 Maalis 2010, 20:22
*heiluttaa unisena häntää* Muffmuffmuff.... Lämmin............ *herääminen* jaahas..... Heräsin siis taas jonkun tuntemattoman vierestä........ *työntää pään kainaloon* No nyt saat sitten sietää miu! *nukahtaa uusiksi*
Nelladel, Night Hunter
Ava (c) Minä.
-

Dogster
- Aatelinen
-
Paluu Keskustelut