Kirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 09 Loka 2009, 09:25
Ay, onko sellainen sarja tulossa? O.o
Miksi minä en koskaan tiedä mitään? x) Pitäisi kai käydä Wookieepediassa useammin..
Tosin, Clone Wars oli pohjanoteeraus -.- Siellä vilisi virheitä ja sen lisäksi Ashoka oli aikamoinen idiootti suurimman osan ajasta. Ainut hauska jakso oli, kun Ani ja Obi hillui kahdestaan muistaakseni Dookun perässä...
Oh, WoWdewiä 8D Saatan hyvinkin törmätä siihen - en minä WoWista niin välitä, mutta Dewistä senkin edestä x) En minä tiedä mikä siinä maistuu niin hyvältä, mutta maistuupa vain - ja sitä paitsi, siitä ei lähde hiilihapot niin pian kuin jaffasta -.-
Olen ollut BUlgariassa viime kesänä... Hyi kun ne kaikki venäläiset turistit polttivat siellä! Ja sitä paitsi, hotellin ruoka oli epämääräistä. Meillä oli tuo Akuman mainitsema kaikki sisältyy-tyylinen juttu siellä, mutta ei se paljoa auttanut, kun kaikki juomat olivat enemmän tai vähemmän lämpimiä ja ruoka oli kaikkialla muualla paitsi italialaisessa enimmäkseen ties mitä sontaa. Tai sitten olen liian nirso.
Ja tuo oli vielä jokin Bulgarian paras hotelli-äänestyksen voittaja - tahdonko nähdä sitä huonointa? O.o
Mutta Meksiko on ollut ehkä paras maa jossa olen tähän mennessä vieraillut - sielläkin oli tuo kaikki sisältyy-juttu, ja silloin siitä oli jotain iloakin, kun hotelli oli AIVAN ihana <3 8DD Nykyään lähtökohta on sitten, että kun katsastetaan lomakohteen hotellia perässä, arvellaan, kuinka paljon tai vähän se on Meksikon Riu Tequila-hotellia huonompi x)
Ollaan muuten luultavasti ensi kesänä menossa Meksikoon uudelleen, eri paikkaan vain. Viimeksi oltiin viikko Meridassa ja viikko Playa del Carmenissa, nyt ollaan luultavasti 12 päivää Cancunissa..
Ja jooh, minä perustankin mafian! x) Vapaaehtoisia suojelurahojen kerääjiä? Minä en välttämättä ehdi, pitäisi näyttää asialliselta mafiapomolta ja paijata kissaa. Lainaisikohan mummo omaansa? Se tosin ei ole valkoinen, mutta kissa mikä kissa.
Sitä paitsi, se on varsin väkivaltainen kissa. Jos käsi haisee kalalta syystä tai toisesta niin se on heti kimpussa..