Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Loka 2009, 07:54

Mä herään yleensä johonkin outoon lauseeseen.... Esim: "avaruusolennot tulee, missä on mun hammasharja!?", tämän tyylisiin.

Noviisi prkl, menit sitten kertoo sen mun unen! *murmur* Unohit nimittäin sanoo, et se talo näytti ihan Harry Potterin Hagridin talolta... Mwaha.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Loka 2009, 08:49

Koomisia mielikuvia... :-D Emmä koskaan oo kuvitellu Blackin taloa Hagridin talon näköseks o.O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 15 Loka 2009, 11:04

ZeZininenWalomiekka kirjoitti:Ay, jos SWhen liittyy, niin siitä on varmasti joskus ollut uutinen wookieepediassa. Nuo amerikkalaiset fanit on niin järkyttävän paljon aktiivisempia kuin suomalaiset 8D Harmi vain että siellä on artikkeleissa aika hankalia englanninkielisiä sanoja, etten edes minä jaksa tavata yleensä edes yhtä sivua yhdeltä istumalta. Ja enkusta on kymppi.

Varmaakin, mutta minä en ole katsonut wookieepeditasta, koska minusta se on hyvin sekainen paikka SW mailmasta sivusto. Se saattaa olla totta, että amerikkalaiset aktiivisempia, mutta minä löysin yhden SW sivujen kautta ihan wikiapediasta siitä, että siinä voisi olla pieni taru juttu olla.

Ei voi olla totta Suomi hävisi matsin. Niin hyvin Suomi pelasi saksaa vasten, että miten nyt he saattoivat mokata viimesellä minuutilla. Tärkeissä kohdissa viimeinen minuutti osaa olla pitkä aikainen. Se olisi niin upeaa, jos olisi voittanut Saksan.
Mää uskon, että täälä ei ole kukakaan oikein jalkapallon ystäviä?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Crystal » 15 Loka 2009, 17:23

Koomisia mielikuvia... Very Happy Emmä koskaan oo kuvitellu Blackin taloa Hagridin talon näköseks o.O

Mä oon aina kuvitellu, et se on aika lailla samanlainen mökkerö kuin Hagridilla :D

Unista tuli mieleen... Mun unet on yleensä painajaisia, niissä on kaikenlaisia Kauna-leffan akkoja, jotka tulee läpi peilistä.. Yks uni jonka näin joskus toooosii kauan sitten: Makasin sängyssä ja mun kaveri istu mun jalkopäässä, juteltiin kaikenlaista ja yhtäkkiä mun kaveri huusi, että varo! Mä katoin peiliin, joka oli mun sänkyä vastapäätä niin sieltä kömpi ulos se The ringin akka ja sit mä heräsin.. Mä olin ihan hiestä märkä ja mun piti peittää se peili pyyhkeellä jotta pystyin jatkaan unia.. :D

Tykkään kattoo kauhuleffoja, mut ne vaikuttaa muhun tosi paljon.. Eikä millään hyvällä tavalla.. Siltikään niitä ei voi olla kattomatta. Eilen illalla katoin sen Orpokoti-leffan.. Ei hirveen pelottava mut tosi jännä :)
Crystal

ViestiKirjoittaja Juketsu » 15 Loka 2009, 22:10

Ite en herää nykyään painajaisiin o.o Toivottavasti tää ei kerro musta mitään kieroa.

Ite en hirveänä tykkää kattoa kauhuleffoja, koska tahon enemmän actionia. Paitsi jos siinä kauhuleffassa on hyvä juoni/tarina takana niin sitten. Viimesimmät kauhu/action leffat ollu Silent hill (ihan jees) ja 28 weeks later, joka on 28 days later leffan jatko-osa. Toi 28 weeks later oli paljo sairaampi tässä blood and gore tyylissään, joten jos ei pystyny kattoon 28 days later, niin en todellakaan suosittele tota jatko-osaa. Kaks kaveria tuli kesken ton leffan ja oli silleen, että "hyi saatana". Itteäki jopa ällötti yhessä kohassa, jonka kertominen ois spoileri, jos aijotte kattoa.
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Loka 2009, 10:08

Mäkään en herää painajaisiin ollenkaan.. tosin mun painajaiset on aina niin koomisia tai outoja ettei niitä osaa ees pelätä. Viimesin painajainen mitä muistan, oli sellanen et siinä oli kans toi Kauna ämmä, Kayako, ja si se yritti tappaa mut. Si mä tein sen kans jonkun sopimuksen ja se siirty asumaan mun pöytälamppuun O__o' Si se lamppu piti aina välillä sitä örinää...

Mä taas tykkään kauhuleffoista, mut mä ny tykkään melkein mistä vaan leffoista.. Kauhu, action, fantasia ja piirretyt/animaatiot, kaikki menee, paitsi ne ihme teini suhde draama paskat tai tyyliin joki high school musical... emmä sellatteita jaksa kattoo, plus muutenkin nää koulu/tavalliseen elämään sijottuvat leffat on tylsiä. WE NEED BLOOD! or unicorns.
Tosta puheenollen, pitäis varmaan päivittää elokuva lista.. viimeks ko laskettiin niin löyty yli 200 leffaa hyllystä :D mut ei toi viel mtn, mun kaverilla on liki tuhat leffaa omasta takaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 17 Loka 2009, 02:23

Ay, itse taas tyksisin wookieepediasta muuten, muttakun siellä on niin hankalaa englantia artikkeleissa -.- En ole vielä kertaakaan päässyt google kääntäjän kanssa Chiss-artikkelin loppuun, aina on loppunut pinna sen kääntämisen kanssa.
Ja tuohon futis-juttuun, minä olen jos en kiinnostunut niin ainakin perillä siitä, miten Suomella menee, kun kaveri ravaa niissä peleissä... Menossa ensi lauantainakin katsomaan vissiin KooTeePeen peliä. Itekin vielä vuosi sitten futista pelasin, jäi sitten kun valmentajat vaihtuivat inhottavampaan suuntaan -.-

Voih, minä aina odotan että näkisin jännittäviä unia, mutta en koskaan näe. Mitäs minä olen nähnyt... Niin, sithit valtasivat yhdessä unessa meidän talomme. Se oli aika huvittava uni. Sitten oli se ihme seko uneni, jossa olin Mara Jade (jos ette tiedä, älkää kysykö - jos kysytte, saatte kuulla hahmon elämäntarinan. Sanottakoon, että tuo on Star Wars-hahmo..) ja minun piti nirhata Sidious kapinallisille. Sidious oli toimistossa, jonne mentiin minijääkaapin kautta. x) Kyllä vain, mielikuvitukseni on hivenen kahjo - liikaa Star Warsia?

Meikäläinen ei ole koskaan ollut hirveä leffafani, enemmän kirjojen perään. Jos kirjasta tehdään leffa, niin kirja oli 99% todennäköisyydellä parempi.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Loka 2009, 18:11

Iltaa, ängen tähän väliin kiitos ^^

Agna on ollut tavattoman epäaktiivinen viimeaikoina ja häpeää sitä, muttei voi mitään sille ettei rooliminen innosta juuri nyt *shame* Kuitenkin meikä on kaikkia viestejä suht ahkerasti täällä seuraillut, vaikka onkin ollut liian laiska kirjautumaan sisään ja vastailemaan... Anyway. Syysloma loppui juuri, ja kävipä silleen hienosti että sairastuin. Kurkku on tavattoman kipeä, ja päätäkin särkee >.< Pisteenä i:n päälle on märkärupi suupielessä, ja lukuisat näppylät pitkin ihoa. Jouduinpas sitten antibioottikuurillekin!

Niin ja pallonivelnuken juuri tilasin jostainpäin maailmaa, odottelen sen saapumista tässä seuraavat kolme viikkoa. Ja 12.11. lähden Egyptiin ottamaan aurinkoa, HAH! Saa olla kateellinen (ja toivoa etten sairastu sikainfluenssaan).

Tällaista tällä kertaa meillä :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Loka 2009, 14:50

I ish back!

No olipa taas viikonloppu.. hemmetin kivaa kyl oli :D Ivyn kans piirreltiin ja bassotettiin musaa yhden aikaan yöllä ja juteltiin TNF:stä, huomas kyl ettei se pahemmin oo lukenu noita keskusteluja <.< Mummulta tuli paras synttärilahja \o/ Mentiin käymään siellä lauantaina ni se tarjos heti paukut >8D

ja omg, Agna on elossa! Etkä varmana mene hankkimaan sikainfulenssaa sieltä Egyptistä >8[

Meikäläinen ei ole koskaan ollut hirveä leffafani, enemmän kirjojen perään. Jos kirjasta tehdään leffa, niin kirja oli 99% todennäköisyydellä parempi.

mä oon taas kauheen nirso kirjojen suhteen.. yleensä jos alku (pari-kolme ekaa lukua) ei kiinnosta ni en si lue eteenpäin.. muutenkin mun on hemmetin vaikee löytää mtn kivaa luettavaa.
Mut toi on totta että kirjasta tehty elokuva on todennäköisesti huonompi, mitä kirja. Näin tulee käymään Darren Shanin kirjojen kohdalla T.T Mä vihaan sitä leffaa jo pelkän trailerin perusteella, mut ehken ala avautumaan tässä sen enempää.
Plus mä en yhtään tajua sitä että elokuvasta tehdään sitten kirja.. mikä idea siinä on?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Yan » 18 Loka 2009, 15:12

akumaTD kirjoitti:
Näin tulee käymään Darren Shanin kirjojen kohdalla T.T Mä vihaan sitä leffaa jo pelkän trailerin perusteella, mut ehken ala avautumaan tässä sen enempää.
Plus mä en yhtään tajua sitä että elokuvasta tehdään sitten kirja.. mikä idea siinä on?

Tähän väliin on pakko sanoa, että ihan samaa mieltä ollaan täälläkin suunnalla. Darren Shanin sarja on ylivoimaisesti paras jota olen koskaan lukenut, ja kun kuulin, että siitä tehdään leffa, olin hypätä katolta pää edellä jorpakkoon. Erinomaiset kirjat pilataan täysin perseelleen menneellä elokuvalla, jonka näyttelijäkaartikin voisi painua suoraan jokeen. On se niin kiva kun hyvien kirjojen maine mennään pilaamaan fiaskoleffalla.

Toisaalta asiassa on kuitenkin hyvätkin puolensa, kun ajattelee kuinka surkea leffa on. Jos siitä tulisi hyvä, kaikki Edward Cullen-pure-mun-pyllyä-teinityttöfanit olisi samantien kirkumassa ja kuolaamassa Darrenin perään. Mutta tästäkin asiasta voi olla montaa eri mieltä, mutta minun mielipiteeni on tämä.
Yan

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Loka 2009, 15:21

Yan, Niimpä! Jumalauta mä hakkasin päätä seinään vartin ku luin ne näyttelijä valinnat ja olin lähellä räjäyttää amerikan ko näin sen trailerin. Se on niin päin persettä ko olla ja voi.
Eniten muo ärsyttää se et Darren on liian vanha heti siinä alussa, ihan vaan että teini tytöt tykkäis enemmän.. mut toivotaan et ne pysyy vaan Eetwartin perässä ettei Darrenistaki tuu yhtä suurta tepujen unelmaprinssiä.... ja se Lartenin näyttelijä T.T Plus mulla on sellanen fiilis et jotkut alkaa dissaamaan sitä koska se ois muka wnb twilight leffa... oon jo kuullu muutaman puhuvan siihen malliin. Paha vaan et Darren kirjotti kirjansa eka, joten siitä sitten vaan kättä vääntämään kuka muka matkii ja ketä >_> Plus mä en nää Darrenin tarinas ja Twilightissä mtn yhteistä... Toinen on hyvä, toinen on huono.
Mutta sehän on vain mielipideasia, eikä niistä voi kiistellä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Submarine » 18 Loka 2009, 15:50

Jaa, tervepä terve vain kaikille. Tässä porhaltaa foorumin uusin tulokas. Että tervehdys vain teille ja toivottavasti saadaan monta peliä aikaan.
Submarine

ViestiKirjoittaja suskari » 18 Loka 2009, 15:53

Tervetuloa vain Submarine ^^
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Loka 2009, 17:29

Kyllähän minä elossa oon, ainakin toistaiseksi...
Veikkaan että sikainfluenssa ei kyllä paljoa menisi pahentamaan nykyistä vointia -.-' SUUPIELEEN SATTUU, tuokaa kokista ja jäitä kiitos.

Ahm, minunkin puolestani tervetuloa uusille käyttäjille! Niitä on tässä tullut paljon sitten viimenäkemän... Tai no paljon ja paljon. Jopa ruhtinaalliset 2 >____>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna