Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ros » 18 Loka 2009, 17:41

Lueskelin noita ylempiä viestejä, olitte keskustelleet Darrenista. En itse tajua, mikä niissä kirjoissa viehättää. Koko kirjasarjassa on vain muutama kiinnostava hahmo ja hekin ovat sivuhahmoja. Muutenkin...
En kuitenkaan jaksa valittaa asiasta enempää, koska.. hei, minun mielipiteeni ei ole aina se ainoa ja oikea.

Agna: Onko sinulla sika? En tajua, miten olen itse välttynyt siltä, kun olen apteekissa töissä. Toivottavasti selviät tuosta~

Ja tervetuloa uudelle(vai uusille? En nyt ole kamalan mukana) käyttäjille minunkin puolestani.
Ros

ViestiKirjoittaja Juketsu » 18 Loka 2009, 17:51

Tervetuloa vaan, Submarine.

Itekki oon sairaana, mutta tää mitään sikaflunssaa oo. Vaikka eilen kävi mielessä. ku kuumekki nous äkisti.
Aika hauska juttu noi sikaflunssarokotteet, kun niitä ei ole testattu kunnolla, ja nyt niitä hädissään aletaan tökkimään ihmisiin. Monet on miettiny ottaisko sitä, itelläki käyny mielessä. Sikainfluenssa ei tapa, jos tajuat mennä hoitoon. Media pelottelee liikaa. Eli immeiset.. Elkää uskoko edes kaikkea mitä suuri ja mahtava media meille tyrkyttää.

Mediakriittisyys FTW o/
Juketsu

ViestiKirjoittaja Ros » 18 Loka 2009, 18:22

Kuulin, että ne rokotteet piti palauttaa apteekeista, koska niihin oli laitettu väärät etiketin tms.
Hyvää työtä siis~
Ros

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Loka 2009, 19:48

Ros, Ei ole sikainfluenssaa, mutta joku kummallinen ihottuma kyllä. Kurkkukin on kipeä, lienenkö sitten liian vähissä vaatteissa ollut ulkona, vai onko tarttunut jostain. Yritän parantua kuitenkin ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Zaubares » 19 Loka 2009, 22:04

Ihottuma on ärsyttävää. Minulla on ollut jo pienestä asti atooppista ihottumaa, harvemmin menee talvi ilman että ranteisiin tai nilkkoihin tulee mitään. Tänä vuonna ihottuma on kuitenkin ilmeisesti siirtynyt suupieliin. Onneksi tähän on lääkkeet.

Onko kukaan lukenut muuten mitään hyviä kirjoja viime aikoina? Itse lueskelin läpi jo ties kuinka monetta kertaa Scott Lynchin Locke Lamoran valheet. Loistava kirja, täytyy myöntää. Siitäkin ollaan kuulemma tekemässä elokuvaa.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Loka 2009, 09:48

Mejh, mulla ei pahemmin ihottumaa koskaan oo ollu, mut mul taas tarkkaillaan luomia, ettei vaan tuu ihosyöpää~

Onko kukaan lukenut muuten mitään hyviä kirjoja viime aikoina? Itse lueskelin läpi jo ties kuinka monetta kertaa Scott Lynchin Locke Lamoran valheet. Loistava kirja, täytyy myöntää. Siitäkin ollaan kuulemma tekemässä elokuvaa.

Stephen Kingin Lohikäärmeen silmät! Lue~
Tosin Suskarille ko sitä metsästettiin niin huomattiin et se on aika harvinainen näky.. et kirjastosta varmaan löytää si parahaiten, jos sieltäkään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 20 Loka 2009, 14:36

Kuka ihme kehtas väittää, et roolipelaaminen on laiskoille!? Muuten vaan joudun kävelemään puolkilsaa yhteen suuntaan, et pääsen tunniks koneelle... Muuten matka ois satametrii lyhyempi, mut en tykkää mennä pääkatua pitkin. Liikaa ihmisiä...

Niin ja tervetuloa meikänkin puolesta uudelle pelaajalle, toivottavasti viihdyt.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Morado » 23 Loka 2009, 15:36

Myöhäiset tervetulotoivotukset täältäkin.
Myönnän olleeni erittäin laiskalla tuulella lähiaikoina (osasyynä myös muutama koe) eikä mua täällä ole näkynyt, mutta koitan reipastua. Jos en onnistu tuossa niin tulkaa potkimaan takapuoleen.
Morado

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 25 Loka 2009, 18:21

Terveisiä Sisiliasta. Niin ja Rooman lentokentältä - seisottiin siellä jonossa varmaan 5 tuntia kun lento peruttiin lakon vuoksi ja jonotettiin KMLn valitustiskille..

akumaTD kirjoitti:Plus mä en yhtään tajua sitä että elokuvasta tehdään sitten kirja.. mikä idea siinä on?

En minäkään tajunnut tuossa järkeä, ennen kuin luin Matthew Stoverin Sithin koston... Se oli vain yksinkertaisesti upea opus. Stoverilla oli Anakin Skywalkerin ajatusmaailma niin täydellisesti hallinnassa.

Ja hei, älkää nyt lytätkö sitä twilightiä ihan lyttyyn - tai leffalle saatte tehdä mitä tahdotte, mutta ei Meyer ihan surkea kirjailija ole. (Eikä kyse ole siitä, että oikealla puolellani on parasta aikaa Aamunkoi - tämä on itse asiassa hivenen tylsänoloinen opus. Tai no, kaksi sataa sivua jäljellä, mutta eiköhän Houkutus ollut sarjan paras osa...)
Ne, jotka potevat Meyer-inhoa twilight-ihkutuksen vuoksi, ottakaapa Vieras kauniiseen käteen ja lukekaa... Siitä jää lukemisen jälkeen käteen enemmän kuin näistä twilighteista.

Jaa hyviä kirjoja... Nah, en nyt tuota Aamunkoita menisi suosittelemaan. Luin R. A. Salvatoren Kotimaan uudelleen, en muistanutkaan että se oli noin hyvä. Ja myöskin Maanpaossa ja Noitakuninkaan lupaus tuli luettua uudelleen samalta kirjailijalta - huomasin Noitakuninkaan lupauksen lopun köyhemmäksi kuin muistinkaan, Maanpaossa sen sijaan on aina ollut ajatuksissani vain keskitasokirja, ja sellaisena pysyi.
Niin ja tuli luettua myös Stephen Kingin Kolme korttia pakasta. Empä tiedä, pitäisikö sitä sanoa hyväksi vai ei, montakin seikkaa jäi ärsyttämään, mutta oli siinä paljon hyvääkin.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Loka 2009, 18:37

a hei, älkää nyt lytätkö sitä twilightiä ihan lyttyyn - tai leffalle saatte tehdä mitä tahdotte, mutta ei Meyer ihan surkea kirjailija ole.

Leffaa mä dissaankin, Meyersiä en. Tosin mä en tykkää siitä vampyyri kulttuurista minkä se on kehittäny, mutta johtunee siitä että mä oon vannoutunu Darrenin seuraaja. Anygays, mun päähän ei vaan mahdu vege glitter vampyyrit...

Ja jes, sain uuden piirtopöydän \o/ vanha otti lopputilin tossa viikolla, mut onneks sain jo nyt si uuden.. kiitos isukin =3=
Ja tiistaina työhaastatteluun 8D Josko nyt jo jtn töitä sais...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 25 Loka 2009, 20:36

^
Pakko sanoa että Minuakin ärsyttää ylenmääräinen twilight sagan dissaus. Jos et tykkäät, et tykkää, mutta ei sitä tarvitse kaikille kuuluttaa (ja vielä moneen otteeseen).
En minäkään pidä Darreneista mutta en minä nyt niitä lähde kamalasti haukkumaan.

Minäkin haluaisin piirtopöydän~
Ros

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Loka 2009, 20:37

Nyt sitä Mayeria saa lukea lehdistä, että on saanut vanhemmat naiset kiinni kirjaansa. Ainoastaan Nyt-lehden jutussa oli hyvä lukea, kun tammikuussa alkaa True Blood vampyyri sarja. Kiva löysin siitä oman foorumin siitä tehty.
Minulla olisi huomenna työhastettelu aamu seitsemällä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 25 Loka 2009, 21:07

Jaa hyviä kirjoja... Nah, en nyt tuota Aamunkoita menisi suosittelemaan. Luin R. A. Salvatoren Kotimaan uudelleen, en muistanutkaan että se oli noin hyvä. Ja myöskin Maanpaossa ja Noitakuninkaan lupaus tuli luettua uudelleen samalta kirjailijalta - huomasin Noitakuninkaan lupauksen lopun köyhemmäksi kuin muistinkaan, Maanpaossa sen sijaan on aina ollut ajatuksissani vain keskitasokirja, ja sellaisena pysyi.
Niin ja tuli luettua myös Stephen Kingin Kolme korttia pakasta. Empä tiedä, pitäisikö sitä sanoa hyväksi vai ei, montakin seikkaa jäi ärsyttämään, mutta oli siinä paljon hyvääkin.

Salvatoren Kotimaa on tosi hyvä kirja, kansikuva on vain surkea. Oletkos muuten lukenut Noitakuninkaan lupauksen jatkoa, siis Patriarkan tietä? Sinä käsitellään aika paljon (vähän turhankin paljon) Artemis Entrerin menneisyyttä. Salvatore on loistava kirjailija minun mielestäni. Ajattelin lukea Drowin perinto sarjan uudestaan piakkoin.
Ja minäkin luin Kolme korttia pakasta tuossa koulujen alun tienoilla. Kannattaa lukea koko sarja, mutta viimeisen kirjan viimeisen luvun suhteen kannattaa noudattaa kirjailijan neuvoa ja jättää se lukematta. Kivempi niin, ainakin minun mielestäni.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Submarine » 25 Loka 2009, 21:27

Jaa notta hyvää kirjallisuutta? Jos ei hyvä maku asetu tielle, ovat Juoppohullun Päiväkirjat, kuten kaikki muukin Vuorisen kama, ehdottoman suositeltavaa. Kuten eräs tuttuni kerran virkkoi: "On tää kauheeta paskaa, mutta hyvää paskaa."

Mutta mitäpä muuta sitä on viime aikoina tullut luettua... jaa, paljon Praedor-fiktiota. Koston Merkki, Kuolleen Jumalan Palvelija ja Vanha Koira tuli katsastettua tuossa. Kaksi ensimmäistä on, myönnän, sarjakuvaa, mutta eipä Praedoria voisi ilman sarjakuvia ollakaan.
Praedor on siis tosiaan Petri Hiltusen fantasiamaailmaan sijoittuvaa fiktiota. Ihmiset ovat ihmisiä, lika on likaista, kipu sattuu ja se epiikat jätetään ihan muille miehille. Ihminen voi olla kova ja asiansa osaava, mutta loppujen lopuksi tämäkin on kuitenkin tehty kovin pehmeistä osasista.
Submarine

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 25 Loka 2009, 22:30

Zaubares kirjoitti:

Salvatoren Kotimaa on tosi hyvä kirja, kansikuva on vain surkea. Oletkos muuten lukenut Noitakuninkaan lupauksen jatkoa, siis Patriarkan tietä? Sinä käsitellään aika paljon (vähän turhankin paljon) Artemis Entrerin menneisyyttä. Salvatore on loistava kirjailija minun mielestäni. Ajattelin lukea Drowin perinto sarjan uudestaan piakkoin.
Ja minäkin luin Kolme korttia pakasta tuossa koulujen alun tienoilla. Kannattaa lukea koko sarja, mutta viimeisen kirjan viimeisen luvun suhteen kannattaa noudattaa kirjailijan neuvoa ja jättää se lukematta. Kivempi niin, ainakin minun mielestäni.

Kotimaan kansikuva on aikas hirveä, totta. x) [url="http://www.toddlockwood.com]Todd Lockwood piirtää parhaat realmssikuvat.[/url]
Tosin Drizztistä on pirusti kuvia, joissa se näyttää mielipuolelta. O.o
Jaa, että olenko sattunut lukemaan Patriakan tien?
Minä olen lukenut kaikki R. A. Salvatoren suomennetut realmssit jotka tiedän, Kotimaasta Merirosvokuninkaaseen ja takaisin, mukaan lukien pappiskvintetit ja niin edelleen. Ja Salvatore on mahtava kirjailija. Kirjoittaa parhaat fantasiakirjat. Salvatoren kirjoissa ainoat asiat, jotka minua ärsyttävät, ovat se, että kirjojen välillä on hirveitä aikahyppyjä joiden aikana on kuitenkin tapahtunut jotakin, johon viitataan sitten kirjoissa epämääräisesti (tulee sellainen tunne, että jotain on jäänyt välistä lukematta), ja sitten ne viiden sivun mittaiset taistelukohtaukset. HYppään ne toisella luku kerralla yleensä yli...
Hmm, Patriakan tie. Ihan mukava kirja, itse asiassa - Entreri kuuluu lempihahmokaartiini Jarlaxlen ja Drizztin kanssa, joten totta kai olen kiinnostunut Entrerin menneisyydestä. Mutta se loppu - nyyh. Entreri ja Jarlaxle olivat vain niin äärettömän hauska parivaljakko. Sen lisäksi, jos Salvatore jättää Entrerin tarun tuohon, niin minä kyllä... (Kirjoitan ficin aiheesta? 8DD)
Kyllä vain, olen yleensä onnellisten loppujen kannattaja, ja onnellisella lopulla tarkoitan, että lempparihahmoilleni käy hyvin...

Ja minä luultavasti luen sen luvun kuitenkin, kun olen näin pirun utelias. Ynh. Mutta kiitos varoituksesta - mutta menen kuitenkin vasta kakkososassa, joten viimeiseen kirjaan on vielä matkaa 8D
ZeZininenWalomiekka

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut