Onko kukaan lukenut muuten mitään hyviä kirjoja viime aikoina? Itse lueskelin läpi jo ties kuinka monetta kertaa Scott Lynchin Locke Lamoran valheet. Loistava kirja, täytyy myöntää. Siitäkin ollaan kuulemma tekemässä elokuvaa.

akumaTD kirjoitti:Plus mä en yhtään tajua sitä että elokuvasta tehdään sitten kirja.. mikä idea siinä on?
a hei, älkää nyt lytätkö sitä twilightiä ihan lyttyyn - tai leffalle saatte tehdä mitä tahdotte, mutta ei Meyer ihan surkea kirjailija ole.

Jaa hyviä kirjoja... Nah, en nyt tuota Aamunkoita menisi suosittelemaan. Luin R. A. Salvatoren Kotimaan uudelleen, en muistanutkaan että se oli noin hyvä. Ja myöskin Maanpaossa ja Noitakuninkaan lupaus tuli luettua uudelleen samalta kirjailijalta - huomasin Noitakuninkaan lupauksen lopun köyhemmäksi kuin muistinkaan, Maanpaossa sen sijaan on aina ollut ajatuksissani vain keskitasokirja, ja sellaisena pysyi.
Niin ja tuli luettua myös Stephen Kingin Kolme korttia pakasta. Empä tiedä, pitäisikö sitä sanoa hyväksi vai ei, montakin seikkaa jäi ärsyttämään, mutta oli siinä paljon hyvääkin.
Zaubares kirjoitti:Jaa hyviä kirjoja... Nah, en nyt tuota Aamunkoita menisi suosittelemaan. Luin R. A. Salvatoren Kotimaan uudelleen, en muistanutkaan että se oli noin hyvä. Ja myöskin Maanpaossa ja Noitakuninkaan lupaus tuli luettua uudelleen samalta kirjailijalta - huomasin Noitakuninkaan lupauksen lopun köyhemmäksi kuin muistinkaan, Maanpaossa sen sijaan on aina ollut ajatuksissani vain keskitasokirja, ja sellaisena pysyi.
Niin ja tuli luettua myös Stephen Kingin Kolme korttia pakasta. Empä tiedä, pitäisikö sitä sanoa hyväksi vai ei, montakin seikkaa jäi ärsyttämään, mutta oli siinä paljon hyvääkin.
Salvatoren Kotimaa on tosi hyvä kirja, kansikuva on vain surkea. Oletkos muuten lukenut Noitakuninkaan lupauksen jatkoa, siis Patriarkan tietä? Sinä käsitellään aika paljon (vähän turhankin paljon) Artemis Entrerin menneisyyttä. Salvatore on loistava kirjailija minun mielestäni. Ajattelin lukea Drowin perinto sarjan uudestaan piakkoin.
Ja minäkin luin Kolme korttia pakasta tuossa koulujen alun tienoilla. Kannattaa lukea koko sarja, mutta viimeisen kirjan viimeisen luvun suhteen kannattaa noudattaa kirjailijan neuvoa ja jättää se lukematta. Kivempi niin, ainakin minun mielestäni.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa