Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2009, 15:39

Huuu, no kiva että vihdoin sait sen oman koneen Animedog, älä ny si sitä hajota tai tuhoa. Vois nakertaa astetta enemmän jos sen tekisit.

Mä vihaan hammaslääkäreitä >: Multa on aikoinaan revittu muutamakin hammas pois, eikä se ollu kivaa.. mut Akselmo koita ny selvitä siitä >: Paras tapa on mennä päikkäreille, niin mä ainakin tein.

Enkelit ja demonit on multa vielä näkemättä.. tosin haluaisin kyl nähä sen, ehkä vuokrataan se si tänä viikonloppuna ko isälle mennään. Sen näkee sitten.
Mä oon koko tän viikon ollu flunssassa >__> Äiti jo epäili et mul oli possunuha, mut tuskimpa nyt vielä. Viime viikonloppuna kun oli se miitti niin yks kaveri tuli sinne flunssasena, niin sieltä todennäkösesti sain tartunnan. Ja perhana ku mulla on ollu kieli ihan sika kipee ku poltan sen aina vähän väliä finrexsiä juodessa :< Mut onneks tää tauti alkaa ny meneen ohi.
Ja omg tääl tulee lunta ihan sikana! Uskallan jopa veikata et tuolla on jo viis senttiä lunta maassa 8D Timi ihan tohkeissaan siitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Marras 2009, 16:11

En kai mä mun rakasta Appea hajottaisi!? (<- nimesi koneen Appeksi)

Ei saa puhuu hammaslääkäreist... meikä menee nimittäin paikattavaks... hammas lohkes... Ja mä VIHAAN hammaslääkäreitä, rupeen joka kerta itkee kun ne jotain suuhun työntää.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Morado » 06 Marras 2009, 16:22

Hammaslääkärit ei kyllä ole kivoja, on tässä tultu muutama hammas revittyä irti ja en kyllä suosittele sitä kenellekään. Verta tulee paljon, poski on puuduksissa koko loppupäivän ja sitten kun se loppuu niin armoton kipu hyppää kuvioihin.

Ja lunta tulee täälläkin. Itse asiassa on tullut melkein koko viikon ajan, välillä kyllä tuli vettäkin mutta pääasiassa lunta. Nyt ei taida tulla mustaa joulua, ellei lumet sitten ehdi sulaa ennen sitä, mitä kyllä en epäile sitten yhtään.
Morado

ViestiKirjoittaja Amaris » 06 Marras 2009, 19:33

Lunta tulee täälläkin. Sitä on jo n. 7-10cm kuulemani mukaan itse en ole menny mittailemaan.

Onko kukaan huomannu, että kun hammaslääkäri paikkaa reiän hampaasta, nii se hammas on kipeempi sen paikkauksen jälkeen kuin ennen paikkausta. Mulle on on pari kertaa käyny niin.
Amaris

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 06 Marras 2009, 20:01

Täällä on ehkä paikoitellen kaksi senttiä lunta, paikoitellen ei sitten sitäkään -.- Etelässä ja meren vieressä, joten minkäs sille mahtaa. Pakkasen puolella ollaan oltu kuitenkin jo jonkin aikaa.

Itellä on paikattu tasan yksi hammas, ja en kyllä huomannut siinä missään kohtaa minkäänlaista kipua, ennen kuin sitten paikkauksessa ja se päivä paikkauksen jälkeen... -.- Pelkään hammaslääkäreitä. Se paikkaus sattui, ei kaikkien pelkäämä poraaminen mutta kun ne puhalsivat jotain kylmää ilmaa puhdistaakseen sitä reikää, vihloi aivan sairaasti.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2009, 20:59

Mulla on kans aina hammas kipeenä paikkauksen jälkeen.. viimeimmän ne paikkas liian paksuks -> piti mennä uudestaan et ne sai sen paikan hiottua matalammaks. Oli ihan kauheeta ko tuntu et toisella puolella hampaat oli pidempiä mitä toiset. Mut pahimmat kivut tuli ko aikanaan oikojalla ravasin ja ne kiristi sitten "telaketju" mallisia hammasrautoja mitä mulla oli.. mulle nousi siitä 40 asteen kuume ja oli ihan pöperöinen olo, eikä asiaa helpottanu se et kaks vee serkut oli kylässä ja huusi ja riehu.
Muö ärsyttää noi paikalliset hammaslääkärit ku ne tunkee ensin kaikki letkut ja porat suuhun ja sitten kysyy "NO KUINKAS SÄÄ VOIT? 8DD" si ku yrität jtn vastata ni ne ärähtää "Älä vaan helvetissä puhu >8["
... että semmosta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Marras 2009, 21:07

Kiva, juuri tuon takia mä haluankin nukutukseen... Mut ei, sosku ei maksa sitä, jos otan nukutuksella, joetn pitänee vaan purra tota halkinaista hammasta ja mennä hamppilääkärille pelkällä puudutuksella... Kiva kun pelkään neulojakin... Pitänee ottaa rauhottavia ennenkun meen sinne ,=_=, vaihetaanko pliiiiiis puheenaihetta, tai mä en uskalla mennä sinne kohta *myääh*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Amaris » 06 Marras 2009, 21:17

Toinen neulakammoinen ilmoittautuu. En pysty edes katsomaan jos joku piikittää itseään telkkarissa. On pakko katsoa pois.

Hammaslääkärissä käynti on inhottavaa, koska aina tuntuu löytyvän jotain vikaa, vaikka hampaita kuin puunaisi. Hampaiden repiminen on vielä kammottavampaa. Enkä odota kovin innolla sitä, kun tulee minun aikani poistattaa viisaudenhampaat. Sillä luvattu on, että joudun poistattamaan ne, kun ne ilmestyvät.
Amaris

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Marras 2009, 21:29

Luojan_kiitos_ meidän suvussa ei ole ollut viisaidenhampaita about neljään sukupolveen. Toiselt puolelt kahteen... Eli hyvät mahikset, ettei mullekkaan tule. *syvä helpotuksen huokaus* Ja tosi stoori! olen kysellyt kaikki tädit läpi, eikä kellään kuulema oo tullut viisaudenhampaita vieläkään (mutsikin kohta nelikymppinen..)

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 06 Marras 2009, 22:36

Bah. Hampaat paikataan ilman puudutusta. (Toisin sanoen, nukutusta ei saa ja minähän en sitä puudutuspiikkiä huoli. Kaverillakin oli kuulemma joskus tuikattu se ikenen sijasta kieleen O.o IIP!)
Neuloja pelkään, jossain määrin - minä kyllä katson TVstä sairaalasarjoja ilman mitään pahoinvointia, mutta meinasin jähmettyä kauhusta, kun kuulin, että hemoglobiiniarvo otettaisiin terveystarkastuksessa ja että se otetaan sormenpäästä (siellähän on hermoja!)

Itellä on kaikki ollut OK ennen viime vuotta, jolloin sitten piti paikata yksi reikä. Ehkä vielä enemmän mä stressaan sitten tavallisia lääkäreitä - kun ne ei tiedä mistä mun ylipaino johtuu ja rupeaa epäilemään diabetestä. Neulakammoinen + tauti, jossa pitää piikittää itseään = täyspaniikki. Vaikka verikokeet sanoivatkin sitten selvästi, että minulla EI ole diabetestä.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2009, 23:11

Mä ainakin haluan puudutuksen ko hampaita porataan O__o'
Ja mäkin pelkään neuloja jossain määrin.. rokotukset ja sormenpäästä otettavat verikokeet ei tunnu missään, mut ne verikokeet mitä otetaan tosta käsitaipeesta.. herran jestas mä meinaan aina kuolla itku nauru shokkiin siinä vaiheessa Q.Q Muutenki mul on melko korkee kipukynnys, mut si käsivarret on kauheen arat paikat..
Mut hei, ei noi rokotus neulat vielä mitään, hankkikaapa kunnon poskiontelon tulehdus niin että joudutaan punkteeraamaan.. ai että se on kamalaa, eka ne tunkee puudutuksen sun nenään ja si nenästä rusauttaa ruston läpi semmotteen paksun, onton "neulan" ja si sen neulan avulla tungetaan suolavetta sinne poskionteloon -> nenästä ja suusta tulee räkää, verta ja vettä.
Joten muistakaa ihmiset niistää ettei se räkä mee sinne onteloihin.. k? :3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 06 Marras 2009, 23:33

Se hammaslääkäri joka multa kisko tuon hampaan irti oli ihan hauska.
Itse en neuloja pelkää, mutta tuntu ihan helvetin ikävältä kun se työns sen jättimäisen puudutusneulan mun ikeneen.. :S

Kiva ku kattoo peilistä naamaansa, näyttäs niinku ois tennispallo poskessa. Onneks toi on laskenu jo vähäsen..
Sitte ei voi oikeen syödä mitään kun pureskeleminen sattuu...

Jos sitä tämän yön istuis koneella. :D
Akselmo

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Marras 2009, 00:11

Minulla on kahde kerran puudutettu hammasta ottaessa ja poratessa. Minun vanhemmillani on ollut viisauden hampaat. Minulle ei ole vielä tullut, vaikka monesti hammas lääkäri on sanonnut, että sinulle voisi kohta nousta sellainen sieltä.
Se oli hirveetä, että neula pistettiin suuhuni. Hirveetä oli ennen kaikkea se, että hampaani revittiin puollikkaana ilman puudutusta ja toisen puolikkaan puudutettiin. Ei kannatta syödä tippaleipää, kun voi saada hampaat puolittumaan.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Yan » 07 Marras 2009, 13:22

Kröh, vähintäänkin kolmas neulakammoinen ihminen siirtyy joukkoonne. Mulla on aivan hirveät traumat kaikista neuloista ja vihaan nuppineulojakin aivan käsittämättömästi. Ittelleni tuli neulakammo kun hammaslääkäri ei saanut puudutusta osumaan oikeaan kohtaan vaan iski sen neulan 6 kertaa väärään kohtaan ja puudutti siten koko suun. Sen jälkeen oli 3 päivää suu aivan tunnoton ja turvonnut. En mä kuitenkaan pelkää hammaslääkäreitä mitenkään, pikemminkin rakastan siellä käyntiä (Tyhmä vai hullu?!) Johtunee siitä et mulla oli kiinteät hammasraudat 4 vuotta suussa + yöraudat ja nyt irrotettavat raudat. Hammaslääkärissä tulee siis käytyä aika tiheään.

Toinen asia mistä on tullut neulakammo on allergiakokeet ;__;
Käsivarteen pistettiin eka 12 isoa neulaa ja se sattu aivan v*tusti. Tokal kerral pistettii kumpaakin käteen neuloja joit oli yhteensä 43.

Mä en oo koskaan oikein tarttennu itseasias puudutusta ku on porattu tai revitty hampaita u__u Multa on yhteensä 12 hammasta revitty ja hampaita paikattu 5 kertaa ja kaikki ilman puudutusta. Vampyyrikulmahampaat oli aika kivuliaat joskus kun alta tuli toiset hampaat ja ne vampyyrihampaat repi ylähuulen riekaleeks. Q__Q Mut muuten ei oo koskaa ollu mitää ongelmaa hammaslääkäreiden kaa tai sillee...
Yan

ViestiKirjoittaja Dogster » 07 Marras 2009, 16:01

Kiva, meikä on kaks kertaa ollut porattavana ilman puudutusta: Täydellistä kidutusta. Joten nyt on pakko ottaa se puudutus, en halua koskaan enää kokea sitä... Mun kipukynnys on oikeasti aivan älyttömän matallal.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut