Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2009, 16:48

Totta.. päivät menee kauheen nopeeta.. ei sitä ees huomaa T.T

Ja hyvä että tykkäät, mä sain tapella sen kanssa pari päivää ennen ko hokasin miten se toimii... fucker.
Yhyy, Dudeboy, pisimpään mukana ollut pelaaja poistui T.T Tänään meses kysyin meinaako se jatkaa ja ilmotti että pistää nyt lopullisesti poikki.. mutta sano että saattaapi tulla takasin.
oh well, nyt Ivy sitten kanttaa "pisimpään mukana ollut pelaaja" - titteliä.

ah, maanantaina pitäis mennä sinne työhaastatteluun.. saa nähä oonko taas liian aikasin paikalla, kuten tapana on ollu <.<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 21 Marras 2009, 18:01

Muahahahaa. Sain kerrankin jouluostokset tehtyä ajoissa. Nimittäin tänään. 8DD

Mitäs porukat tahtovat jouluna?
Oma toivelistani on varsin kirjavoittoinen... ^^'
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 21 Marras 2009, 18:21

Jaa, mitä toivotaan... Nooh... $w$ Rahaa! ja paljon... et saa netti- ja sähkölaskun maksettuu, plus vuokra. Opiskelija budjetilla kun vieläkin elän. Mut sukulaiset tuntien.... Villasukat tulee, mistä vetoa >.<

Ööh, mä yritän tehä noit jouluostoksii, ainakin tärkeimmät läpi. Mut raha tilanne kun on mitä on (onnkes osaan ite tehä joitain lahjoi, esim. pipareita pienessä korissa...)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Marras 2009, 19:27

Mä haluaisin jolulahjaks uuden koneen.. semmotteen mikä pyörittää pelejä kunnolla, alkaa jo käymään nykysen koneen tehoille wowi ja simssit.. plus si nää "hyöty" ohjelmat, photoshop sun muut flash makerit.
Mä vihaan joulua.. kaikki hössöttää sillon ja kauhee stressi joka asiasta <.<'

Jahas, se on sitten kaks vuotta täynnä TNF:llä. Kiitokset kaikille mukana olijoille, niin vanhoille kuin uusille!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 21 Marras 2009, 19:36

Mitä, onks tänään ne synttärit! Waah, apua! Ööh... paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onneaaa TNF, paljon onnea vaan!

Joulus on yks hauska juttu: Tulee kauheen lämmin olo jostain syyst, kun se on ohi, pääsee istuu sohvalle, nauttii kupin teetä, ja lukee uutta kirjaa... Ja sit kesken kaiken muistaa, et kohtahan on uus vuos.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Akselmo » 21 Marras 2009, 19:36

Itsellä joululahjatoiveena ipod touchi. ^^ Mitä luultavimmin vielä saan sen. Mutta pitäs synttärit viettää eka! :D 16v. kilahtaa täyteen ensviikon perjantaina.

Edit: Onnea TNF:lle :D
Akselmo

ViestiKirjoittaja Submarine » 21 Marras 2009, 23:50

Heh, synttärit lähellä joulua ovat tavallaan ihan jees (jumalaton lahjakeskittymä), mutta toisaalta ei niin hirveän. Itse kun olen syntynyt toinen päivä tammikuuta, niin siinä ei ehdi olla kuin piskuinen viikko väliä. Ja sen jälkeen koko vuosi ilman minkäänlaista lahjomista. Mutta ei liene sopivaa valittaa kuitenkaan, lahjojahan ne silti ovat.
Submarine

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Marras 2009, 11:46

Hmm, meikällä on synttärit alkukesästä (kesäkuun kuudes, haha...), joten siinä ehtii aikamoinen väli olla. Siin on se hyöty, et kaikil sit on paremmin varaa joulu ja synttärilahjoihin (tai siis oli, nykyään maksetaan meikälle vaikka sähkölasku...), ettei tartte olla mieli pahana, kun joululahjat on parempii kuin synttärilahjat. Eikä tuu sitä armototonta stressiä niin nopeesti, saa vain rentoutua sen puolvuotta...

Mut mitäs kaikille, näin ihanan märän talviaamun loisteessa (oikeesti tuo sää ei ole mikään joulukorttimaisema, mutta ulkona on silti kiva olla, pienestä sairastelusta huolimatta....)?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Marras 2009, 13:18

Mjeeh, yks mun kaveri on syntyny 24.12.. eli se viettää joulua ja synttäreitä samaan aikaan.

Ei kyl oo yhtään talvinen keli täällä päin. Lunta ei näy missään ja näyttää ihan kylmältä kevät päivältä.. maassa on vettä ja kuraa <.< Aamulla oli hieno ko aurinko paisto puiden takaa, mut nyt on taas pilvisen harmaata. Yay..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Marras 2009, 13:24

Setä synty 23.12.... Sitä harmittaa.

Katsoin just pihalle, ja löysin kokonaisen lapiollisen verran lunta tuolta varjoisasta nurkasta, joka sekin sulaa kohta pois... Mustia kokköreit siin oli kyl... Eli ei oo joulutunnelmat parhaimmillaan.

Mut ei voi mitään, ulkona on silti kaunista ^^ Positiivisellä päällä elän juuri nyt, johtuiskohan siitä, että sain vihdoin tehtyä jotain itse? Seuraavaks vois siivota...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Marras 2009, 20:04

Minäkin halusin tänne lunta. On niin ankeeta olla. Eilen ulkona oli hyvin lämmin, että aloin paistua puoli talvitakilla.
Ihana pitkä loma tulossa. Nam! Nam! Kohta vaihtuu myös vuosikin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Kittyh » 23 Marras 2009, 17:37

Helou kaikille:'D
Ilmaannun tänne teidän sekaanne.

Mitäs täällä keskustellaan? Synttäreistä siis. MInulla on synttärit 20.3. Viimeinen mahdollinen päiv, "joilloin voi olla Kkalat." Tai siis jos olisin syntynyt 21.3 olisinkin ollut oinas(:

Täällä sateli lunta muutama päivä sitten, mutta kaikki on jo ehtinyt sulaa pois :< Kun koulusta tulee, pimeällä hirveän vaikeaa löytää oikea avain oveen.. Toivottavasti tulee ainakin jouluksi lunta, sillä "jollei jouluna ole lunta, voiko joulupukki tullakaan?"
Kittyh

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Marras 2009, 17:42

Teretulemast Kittyh! Toivottavasti viihdyt.

njeeh, täältä löytyy satunnaisia lumikasoja sieltä täältä.. ja jostain syystä koiran on ihan pakko tehä kakkos hätänsä aina lumikasan viereen <.<'
Kävin tänään si työhaastattelussa ja alotan työt päiväkodissa ens kuun alusta 8D Saa nähä miten menee.. mut siitä saa tosiaan sitä palkkaa, joten eiköhän senkin kestä =3=
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 23 Marras 2009, 17:53

Terve vaan Kittyh!

Täälläkin saa etsimällä etsiä lunta eikä silloinkaan löydä. Sääli sinänsä kun meikä pitää lumesta. Pitänee muuttaa pohjoisemmaksi...

Synttärit meikällä heinäkuun 19. päivä, mikä on mielestäni paras paikka. Ehtii lahjavaihtoehdot muuttua joulusta.
Zaubares

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 23 Marras 2009, 18:59

*Katsoo ulos*
Ei näy lunta, ei...
Yhdessä kohtaa oli parin viikon ajan kunnon lumet, mutta nyt nekin sulivat pois, kun plussan puolelle mentiin. Ainakaan ei ole kylmä.

Ja synttärit... Meikäläisellä olisi 24.4. ja nimpparit on 24. juuri nyt nimeämätöntä kuuta >8DD (Etunimi on sen verran harvinainen etten levittele sitä avoimesti netissä.)
Syntynyt 24. päivä, nimpparit 24. päivä, ja luku on vielä takaperin 42, joka on Linnunradan käsikirja liftareille -opuksen mukaan maailman tarkoitus. Salaliittoteoreetikot, tässä olisi hommia. x)
ZeZininenWalomiekka

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut