Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Marras 2009, 19:20

Haa, kaksi väärin ilman lunttia ^^ kannattaa lukea noita Cryptin taruja pahimpaan tylsyyteen ^^ Mutta se ilakoinnistani / leveilystä, mitä tänne oikein kuuluu? Meikä hiljentyi kummallisesti täältä osin o_O
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sooda » 26 Marras 2009, 20:44

Piirtäminen on hauskaa sillo ku osaa piirtää. Ittelläni oli piirto-into ihan pohjassa vaikka kuin kauan aikaa. Sitten kaveri anto tässä pari päivää sitten jonkun "Piirrä keijuja"-nimisen kirjan, jossa on tosi näppäriä vinkkejä. Nyt en sitten päivät pitkät piirtelekään muuta kuin keijuja. Alkaa jokaisessa vihkossakin niitä olemaan. n_n' Oon suunnitellu jo keijun, jonka tänne voisin pelattavaksi tuoda, mutten nyt ihan vielä sitä kuitenkaan tuo, ootan nyt sen aikaa että pääsen edes Sleipillä kiinni pelistä. : ))

Juu, tuo listaus kuulostaa ihan hyvältä näin uudellekin.
Sooda

ViestiKirjoittaja Akselmo » 27 Marras 2009, 01:05

Noniin, 16 vuotta.. Äkkiä tää aika menee.. :o
Akselmo

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Marras 2009, 13:04

Onneksi olkoon Akselmo ^^ Toivottavasti tulee paljon lahjoja!
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Akselmo » 27 Marras 2009, 18:56

Hienoja lahjoja tullu, yks kaveri anto vanhalle xboxille Doom 3 pelin ja toinen kaveri anto xboxille Alien Hominidin ja Counter Striken. :D
Sitten on tullu rahaa ja karkkia.
Akselmo

ViestiKirjoittaja Zaubares » 27 Marras 2009, 21:36

Onnea vaan Akselmo!
Zaubares

ViestiKirjoittaja Daniella » 27 Marras 2009, 22:08

Niin, onnea Akselmo!
Tunnen oloni aika pieneks ku oon vasta 15 xD

Ja ei herrajumala, meijän kouluun oli tullu uusi opettaja.
Katoin vähän ku tutulta näytti.. se näyttää ihan tismalleen samanlaiselta kuin Zero Grudgen hahmo Belial!! Uskomatonta, pelottavaa.. siistii!
Sairasta o.O
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Marras 2009, 00:51

..... Mä en välttis haluu ees nähdä sitä opettajaa, en pystyis kattoon sitä pokkana jos se kerta Bellybuttonilta näyttää :--D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 28 Marras 2009, 18:12

Kiitos kaikille onnittelijoille! :3 (viel kerran ellen jo kiittäny :o )
Akselmo

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Marras 2009, 22:18

Myöhästyneet onnittelut minultakin...

Ja Daniella, älä vaan tunne itseäsi pieneksi. Nimimerkillä joomoi olen neljätoista. 8DD

Ja tänään tuli sitten oltua töissä Rossossa - huh, selvisin hengissä, mutta en taida kävellä enää koskaan. 5h käytännössä pelkkää ympäri ravintolaa kävelyä ja astioiden keräilyä. Sormissa on käytännössä joka ikistä mönjää, jota siinä ravintolassa tehdään. Niin ja joka ikinen yritti saada minulta laskua, pari yritti tilata ja yksi selitti jotain nopealla venäjällä ja minä tajusin vain sanat "tee", "bussi", "soppa" ja kellon osoittamisen, ja tajusin jopa että ne tahtovat teensä ja soppansa pian kun bussi lähtee. x)
Joo, venäjää opiskelen ja kymppi totarissa, ja kokonaiset kolme sanaa tajusin...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Marras 2009, 23:05

Dodiih, haha vähä suurempi olo jo 8D

No se ei varmasti oo mitään kivaa ku on jalat turtana. Kokenut itse saman tetissä marimekossa.. 6 tuntisia päiviä koko viikon.
Mutta toi on jo aika hyvin.. minä ainakaan mitään venäjästä tajua, vaikka pari kaveriakin venäjältä kotosin. :D

Ps. pahoittelen muuten todella paljon tätä mun niin fantastista ropettamista. -.-'
En oo vuottakaan viellä pelaillut niin olen kyllä ihan sukka tässä.
Daniella

ViestiKirjoittaja Sooda » 30 Marras 2009, 18:24

ZZW, varmistuin juuri siitä että en lähde mihinkään isompaan kaupaan tai muuhunkaan isoon paikkaan tettiin. >D

Nooh, tuntekaa vaan ittenne pieneks. Itte täytän maaliskuussa vasta 13, että saisitte kyllä tuntee ittenne enemminki mummoiks, jos multa kysytään. : D Vähän orpo olo, kun kaikki on jo suunnilleen käyny ylä-asteenki jne.. ; )
Sooda

ViestiKirjoittaja suskari » 30 Marras 2009, 18:30

*naur* vai että mummola :`D En minä itseäni sentään niin vanhaksi laske- nainen parhaassa isässään >) Vaikka toisinaan käyttäydyn vielläkin kuin 15-16 vuotias xD
Mutta omat synttärini ovat kesällä heinäkuun 4 päivä..
suskari

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Marras 2009, 18:39

Mitäh, minulta vietiin ropen juniorin paikka! ^^'

Mutta hei, kun nuorena jonkin aloittaa (vaikka sitten ropetuksen), vanhempana sen taitaa myös... Itsekin taisin aloittaa siitä 11-12 iässä.
Niin ja olen edelleen syntynyt 24.4. Miksikö minulla on pakonomainen tarve kertoa se joka neljännessä viestissä? Jaa-a. x)
ZeZininenWalomiekka

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut