Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Joulu 2009, 19:10

Nukkeja? Hrrh, mulla on jonkin asteen trauma nukeist... faijan käsityst vitsist, pisti mun pienenä niin rakkaan nuken "liikkumaan". Piiloutui huoneeseeni, ja otti siit nuken seläst kii... ja rupes ravistelee sitä, kun menin nukkumaan, ja örisi sillain pelottavasti. Enpä enää nukeista perustanut sen jälkeen, oli minkälaisia tahansa...

Olen muutes viel elos, jos joku mietti ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Joulu 2009, 00:20

Ala-Asteella jouduttiin tekemään yhden kurssin aikana savi nuken. Siis pää, kädet ja jalat olivat savesta tehty ja muut olivat kankaasta. Nukke ei saanut olla alasti eli tehtin myös vaatetus. Minun nukelle tuli koko mekko 1800-luvun pikkulapsen puvustus. Väriltään kelta, oranssi ja jonkin muun. Hiukset mustat ja silmät ruskeat maalattiin. Kun piti testata silmän tekoa niin maalattiin aluksi nuken takaraivoon (sieltä löytyy kolmas silmä). Onneksi takaraivon asetettiin hiukset ja pitkäiset sellaiset. Ihan hienon näköinen nukke tuli. Siitä tuli juuri sellainen mitä meidän opettaja oli sanonnut; " Nukesta tulee luojansa näköinen. "
Se oli mahtavaa ja me oltiin toiseksi viimeiset luokkalaiset, jotka tekivät. Meidän jälkeen tuli yhdet vuosikertalaiset, jotka saivat tehdä, mutta sen jälkeen ei.
Onko kukaan muu tehnyt jonkinlaista nukkea?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Joulu 2009, 08:07

Mä muistan kun ala-asteella piti virkata joku stnan peikko nukke äitienpäivä lahjaks.. arvakkaa kaks kertaa ketä opettaja "EI OSANNUT" opettaa virkkaamaan, koska oppilas oli vasenkätinen? Mä vihasin ja yhä vihaan mun ala-asteen opettajia, paitis tietenkin Tommi ja Kaje oli kivoja 8D Mut yks vanhahko naisopettaja ihan selvästi vihas muo -> Se ei opettanu mulle kaunoa, virkkaamista tai kutomista vaan koska olin vasenkätinen. Si se vihas kai meitin äitiä ni se si kosti mulle sen kamalan vääryyden mitä meidän äiti oli sille tehny puollustaessaan muo ): Olin kuulemma niin vammanen oppilaskin et se pisti muo tukiryhmiin.

Aaah, uusvuos. Ei sekään jaksa enää kiehtoa niin paljon mitä penskana. Millenium oli tietenkin paras. Joten hyvät uudetvuodet kaikille!

Ja Rakki, mä tein kerran vähän samalla tavalla siskolleni, mitä isäs teki sulle.. se oli saada sydärin >:

Mr. Super Clear.... ei voi revetä näin pahasti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 02:52

Hyvää uuttavuotta kaikille minunkin puolestani... 8DD

Mountain dew on vaarallista tavaraa. Paljonkos sokeria tässä oli...?
Ei niin, että olisin juossut hameessa, hupparissa ja ratsastuskengissä puolen metrin lumikinoksessa... *Viatonta viheltelyä*
Hei, pikkusisko heitti lunta päälleni, pitihän se kostaa? >8DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 03:00

Hahaa, uudet vuodet!

ZZW, Mountain Pru (Mountain Dew, lempinimi kavereiden kesken) ei ole niin vaarallista kuin energia juoma (johon on läntätty tuplamäärä kofeiinia) kofeiiniherkälle henkilölle. Join yhden tunti sitten, ja vieläkin kädet tärisee xDD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 03:08

Animedog, kannatti ottaa?

Ja nyt toinen pullo menossa - ja olo on sellainen, että voisi kokeilla tanssia tätä Metallican Master of Puppetsia. Joo, tosi tanssittava kappale. x)
Yli-energinen minäni...

Muahahaa, tosin, hyvähän tänä on - tarkoitus olisi rikkoa viime juhannuksen valvomisennätys, joka oli puoli kahdeksaan aamulla.

Niin ja asiasta kukkaruukkuun - oli ratsastustunnilla ERITTÄIN hauskaa, kun ei osattu aloittaa sitä rakettien ampumista oikeaan aikaan, vaan 16reikäreikä-17reikäreikä jo paukkui. Ja minä menen hevosella, joka jo valmiiksi pelkää maneesin toista päätyä. Montakohan kertaa meinasin tulla hyvinkin vauhdikkaasti alas...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 03:15

Saa sanoa Rakiks, jos ei jaksa kirjottaa tota Animedogia ^^ Animedog91 on virallinen merkki (ollut pitkän aikaa, en osaa enää luopua siitä <.<), mut kaveri keksi sitten lyhentää sen Rakiks.

No tottakai mä otan jos tarjotaan! (paitsi alkoholia, sitä mä en halua nähä... menen sekasin jos sokerista...)

Mä en mahu tanssii tänne... Vois piirtää taas... Kuudes kuva menos... *huok* Värikynät ovat kohta niiiin tyngät, ettei voi enää piirtää <.<

Hee, ratsastatko? (No du'h, sehän käy selväks tost tekstist...) kauanko oot ratsastanut? ite piti alottaa 11w, mut sit ku kävi kattoo niit polleja, niin ne käyttäty hieman... arveluttavasti...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 03:24

No sanompas sitten vaikka Rakiksi. x)

Ja mä kyllä mahtuisin tanssimaan, mutta musa tulee kaiuttimen tökätystä kuulokkeesta, ja se lähtisi hyvin pian vetämään, jos yrittäisin liikkua yhtään minnekään.

Ja joo-o, ratsastan - viikkotunneilla olen käynyt nyt pari vuotta, kai, sitä ennen tuli käytyä lähinnä irtotunneilla ja ratsileireillä. Leireillä varsinkin on kivaa 8DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 03:29

^^' Mä vaan istun... Sormet tärisee, tää ei oo kivaa >_< Onneks serkku on tos vieres, saa jotain puuhaa (tökin häntä välillä... kofeiini saa mut tekee vaikka mitä outoa <.<)

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 03:34

No sinullahan on alan huvit... 8D
Minulla olisi pikkusisko... Mutta se on talon toisella puolella. Toisella koneella. >8D Emme ole telkkariperhe, olemme tietokoneperhe. 8'D

Bah, Guitar Hero Metallica aiheuttaa nähtävästi riippuvuutta ja sen lisäksi vakavan metallicankuuntelumanian. Ja tämä jatkuu jo viidettä päivää, vähintään.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 03:37

Moon vähän samanlainen: Tietokone on tärkeempi kuin telkka. On ollut aina, ja aina tulee olemaan.

GH aiheuttaa riipuvutta täälläkin... tosin mä oon enempi hulluna niihin rumpuihin, vaikken hallitte peliä lainkaan...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 03:43

Muah, meillä ei ole rumpuja vielä. :/ Mutta tavoitteena olisi hankkia. 8D Ja toinen kitara, niin voisi vetää pikkusiskon kanssa kitaralla ja bassolla yhtäaikaa... (Ja pikkusisko on basisti.)

Ja, kuten ylemmästä lausumasta saattaa selvitä, meikäläinen on kitaristi. 8D Olen niin ylpeä kun alan päästä jo niitä kappaleita mediumilla läpi, vaikka viime jouluna vasta saatiin...
Niin ja suuni oli lautasen kokoinen kuin Sad but truen Solo Streakerista (tai mikä lienee, kuitenkin siinä kohtaa, kun saa rahaa) §90. Mietin, tekikö peli kenties pilkkuvirheen. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 03:53

^^' Oikeesti munkin pitäis kitaristi olla... Mut bassoa tällä hetkellä taidan enemmän arvostaa (huomattavasti helpompi, tälläiselle nakkisormelle). Mut akustinen kitara venaa kotona huoneen nurkassa... pitäisi varmaan viritellä se taas kuntoon.

Ehkä? Mut sitä samaa me naureskeltiin serkun kaa, et miten sitä rahaa tuli niin vähän. Mut sit alettiin kattella niit laskuja, niin se selitti hieman... kasvihuoneen tuhoaminen, 200$... auton tuhoaminen...

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 04:00

Muahhahaa. Ite olen jonkinnäköisen basistin siskontytär, ja silti tuota kitaraa rämpytän...
Me joskus musassa soitettiin akustusta kitaraa, oli sinänsä ihan kivaa hommaa, mutta sormenpäät kipeytyi. -.- Taidan pitäytyä tässä Guitar Heron kitarassa :'D

Epäreilua, mä en ole saanut mitään rikki tässä Guitar Hero Metallicassa! (Onko se edes mahdollista? O.o)
Nah. Tekis mieli mennä soittamaan, kun tätä All nightmare longia kuuntelee...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 04:05

xDDD Se lukee niis palkkajutuis. Juomat, hotellihuoneen irtaimista, kasvihuone, auto, arvotaulu. Siin on yleisimmät (ja joka kerta nauretaan, ku siel on kasvihuone...)

Kiva, koira heräs -.-

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut