Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Akselmo » 30 Tammi 2010, 20:52

Zero Grudge kirjoitti:
Anyki kirjoitti:Ei taida olla yödataajia hirveästi tässä porukassa, vai onko? :)

o/

\o/
Akselmo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Tammi 2010, 21:19

Akselmo kirjoitti:
Zero Grudge kirjoitti:
Anyki kirjoitti:Ei taida olla yödataajia hirveästi tässä porukassa, vai onko? :)

o/

\o/

o//
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Tammi 2010, 21:38

Oh, minähän dataisin yöt läpeensä, jos vanhemmat ei heittäisi siinä puoli yhdeltätoista pois koneelta. Koneella olen öisin vain, jos olen yksin/pikkusiskon kanssa kahdestaan kotona.
Niin kuin vaikka tänään, porukat on jossain mitä omituisimmissa valmistujaisjuhlissa ja pikkusisko yökylässä. >8D
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja cardea » 31 Tammi 2010, 16:33

Hei vain kaikille ja täällä on vielä yksi kamala yödatis o/

Olen aika innoissani tästä paikasta, kun tämmöistä olen etsinyt hetken jo. <3 Kiva olla täällä.
cardea

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Tammi 2010, 16:45

Yödataajia? Tässä yks, jos annatte energiajuoman, ja on viikonloppu ^^' Tosin en suosittele, olen aikas... omituinen jos niin tapahtuu (ei enään koskaan!)

Hmm, kerkesin olee päivän ja vähän päälle poissa, ja kaikenlaista ehti tapahtumaan? No tervetuloa siis uusille pelaajille (jos en ole sitä vielä sanonut).

Ja uutta työpaikkaa kaivelenkin, vaikka näyttäkin aika huonolta... millään viittisi herätä neljältä töihin pariks tunniks, mennä kouluun, ja sit taas pariks tunniks töihin...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja cardea » 31 Tammi 2010, 16:55

Munkin pitäisi alkaa kaivelemaan itselleni töitä koulun ohelle. Niitä on vaan vaikeeta saada tältä paikkakunnalta, kun kaikki on niin epäluulosia kouluni väkeä kohtaan. Kesätöitä on onneksi kuitenkin luvassa.

Ja uskon viihtyväni. :)
cardea

ViestiKirjoittaja Anyki » 31 Tammi 2010, 22:36

Mukava että niitä yödataajiakin löyty enemmän! ;D

Kesätyöt olisi mahtava asia, vaikkakin alaikäisenä niiden saaminen voi olla vähän haastavaa. ;p mutta ainakin yritetään.

cardea, miksi porukat ovat niin epäluuloisia kouluanne kohtaan? Niin ja tervetuloa tälläi virallisemminkin. :D

Mites sujui päivä? Meillä alkaa koeviikko huomenna espanjan kokeella ja sitä on tässä päntätty. Kymmene kertaa vaikeampi saksa on sitten totaalisesti unohdettu vaikka sekin on tässä tiistaina :s mitenköhän sekin sujuu. Vielä kun vaihdoin pitkästä lyhyeen, niin kyllähän tämä nyt pitäisi osata...
Anyki

ViestiKirjoittaja cardea » 01 Helmi 2010, 00:40

Asun asuntolassa ja tämä porukka on hyvinhyvin värikästä ja parivuotta sitten paikalliset skinit saattoivat tehdä hieman selvää siitä, ettemme me kuuluneet tänne. Siitä johtuvat epäluulot.

Minun päiväni oli kamala heti aamusta. Officeni ilmoitti itsensä irti ja porukkani, että rahat on tiukkaakin tiukemmalla ja isälläni on kunnolla terveysongelmia kaupan päälle. Tälläisiä päiviä on onneksi vähän vuodessa.
cardea

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 04 Helmi 2010, 18:07

Bah, minä lähinnä yritän vältellä kaikkia koulun ulkopuolisia töitä. Kesätöihin en tahdo. Kun ei ole elämää, ei tarvitse rahaa. x)

Ja niin, tuon tännekin terveiset Depeche Moden keikalta. 8D Lähdettiin sinne, kun äiti kuuntelee sitä. Minä en tiennyt, että se olisi noin hyvä.
Bassorumpu ainakin oli aika mahtava. :'D
Ja hirveä meteli nousi, kun porukka tajusi, että ne soitti Enjoy the Silencen (=hittibiisi, teille jotka ette ole perehtyneet Depeche Modeen tai edes Singtar Legendoihin >8D) alkusoittoa. Huvittavaa, Enjoy the Silence alkaa ja meteli nousee. Siinä ei paljoa hiljaisuudesta nautittu. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Noviisi » 05 Helmi 2010, 19:08

Depeche Mode? En ole kuullutkaan, mutta toisaalta minulla on monta aukkoa "yleissivistyksessä".
Noviisi

ViestiKirjoittaja Anyki » 05 Helmi 2010, 20:26

Siitä vaan youtubeen. : D En minäkään pystyisi kappaleita nimeämään, mutta tiedän bändin olemassaolon. Mahtava perjantai-ilta edessä kun pikkusisko pitää 15-vuotis juhlat ja olen talonvahtina! jes : D
Anyki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 06 Helmi 2010, 18:31

Pikakurssi Depeche Modeen:
Kappale yksi
Kappale kaksi
Ja muita minäkään en sitten tiedä. :'D Ainakaan nimeltä.

Ja Anyki, sinulla oli takuulla ratkiriemukasta. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Helmi 2010, 20:49

Hoo, meikä potkitaan kohta ulos koko foorumilta jos näin epäaktiivinen lojuminen jatkuu .__. Oikein hävettää, ettei ole tullut kunnolla roolittua varmaan vuoteen. Nöyrin anteeksipyyntö.

Itse en varmaan tällä iällä mitään kesätöitä saisikaan, ellen sitten Lappajärven Sadeharjulle lähtisi mansikoita poimimaan :D Vaan ei kiitos, ei sellaiset hommat kiinnosta.
Depeche Mode? Mullakin ilmeisesti aukkoja yleissivistyksessä kuten Noviisilla, kun ole koskaan kuullutkaan... I should watch those videos, then... Pitäisi kai muutenkin taas valistaa omaa yleistietoaan vaihteen vuoksi.

Mutta jätän teidät toistaiseksi rauhaan ja painelen katsomaan Yes Manin vielä niin kauan kun on virtaa tallella. Kuittaan ~ \o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna