Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Heinä 2010, 23:37

Minunkin puolesta uusille pelaajille tervtuloa!
Voi, että väsyttää taitaa mennä nukkumaan, kun kirjaimet lentävät kirjoitus virheitä erisanaksi. aaaaaaa.....
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Laura » 24 Heinä 2010, 09:50

outz, olen unohtanut koko roolipelinkin kun ei ol yhtään peliä käynnissä---
ZZW, Ay ja Zero Grudgekin moiks vaan!

EDIT//27.07 klo 16.13
Käytiin Norjan Vestertanassa. Eilen lähdettiin, ongittiin merellä kala ei syönyt, lokit lentelivät siihenmalliin että päivänkalat oli syöty. Yövyttiin tuntureillä. Ja tulkiin äskösen takaisisn Suomeen.
Laura

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Heinä 2010, 13:41

Zero Grudge kirjoitti:IE ei tue facebookin selainta koska tietää että facebook on turha.

Joku puhuu asiaa! *nostaa lipun*

Mutta kylläkyllä. Nytpä vihdoin jaksoin alkaa taas pelaamaan ja Pappiksen kanssa on tuolla jossakin metsikössä peli pystyssä Loryenilla ja Lucasilla. Ha! Taputtakaa.

Ja uusille: Meikä on Agna, TNF:n varhaisimpia pelaajia... No enkä ole. Oon vain roikkunut täällä kaksinkäsin jo parisen vuotta, sieltä -08 kesästä asti, ja iältäni olen nuorimmasta päästä. 14-vuotias pipana.
Niin että tervetuloa munkin puolesta.

Ja kiitos, hyvää kuuluu. Kirjastossa istun, kun mökillä ei muualla toimi netti. Kotona kova remontti, haiskahtaa maalille.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Heinä 2010, 17:48

On se khyllä varsin turha paikka. Siellä ei ole mitään tekemistä, eikä siellä tapahdu mitään. Pah. -.-

Täällä on ihanan kuuma. Toisin sanoen, minä varmaan höyrystyn kohta ilmaan. Äiti väitti x tuntia sitten, että olisi ollu 32 astetta. O.o
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Heinä 2010, 12:25

Agna, sä oot heti mun ja Ivyn jälkeen pisimpään täällä ollu käyttäjä. Liityit 06 Kes 2008 ja siitä asti ollu. Sun perässä si roikkuu Zaubares ja Ay. Si tuleekin jo tätä uudempaa pelaajakaartia.

ja täälläkin on aivan luvattoman kuuma. Mut onneks on tuuletin <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Heinä 2010, 00:21

Toi alkaa kuulostaa hauskalta (ja huolestumista) vai jutulta, että "roikkua" vielä pelissä. (väsynyt)

Anga milloin täytät lupauksesi, että vastaat Abec ja Suanin peliin???Kun olet alkanut vastata muihin ja pelaaa.

Minulla ei ole laisinkaan tuuletinta vaan koko ajan ikkuna auki jokaisessa ikunnassa mitkä voi avata, ettei hyttyset tulisi sisään. Oho kohta kesä on loppunutkin ja ehkä karkki hinnat nousevat.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Laura » 30 Heinä 2010, 10:32

Ja pöh, kehtaatteki valittaa lämpimästä rantakelistä... Lapissa jossa asun on vissiin miikka 6278958962907 celssiusta! Olkaa onnellisia siellä jossain jossa on kuuma!
Laura

ViestiKirjoittaja Pippuri » 30 Heinä 2010, 13:07

Laura kirjoitti:Ja pöh, kehtaatteki valittaa lämpimästä rantakelistä... Lapissa jossa asun on vissiin miikka 6278958962907 celssiusta! Olkaa onnellisia siellä jossain jossa on kuuma!

Ha, ei tämäkään mitään herkkua ole kun joutuu pitämään siestaa koko päivän sisällä. :D
Pippuri

ViestiKirjoittaja Eeli » 30 Heinä 2010, 16:39

Todellakaan ei ole. Kateellinen kirjoittaa Lauralle. Me voitais vaihtaa paikkoja. En enään millään jaksa tätä Helsingin kuumuutta. Tänään onneks ollaan maala ja satokin pikkusen. Huh...

Päätin vihdoinkin aktiivistua. Peleihin en ole vastannut kahteen kuukauteen, joten toivottavasti kanssa pelaajat antavat anteeksi.. :)
Eeli

ViestiKirjoittaja Laura » 31 Heinä 2010, 11:35

Jee vihdoinkin lämmin päivä täällä ivalossa!
Ulkona on + kakskytjotain ja pintavesi ivalonjoessa +9!
Eeli, olen kyllä kateellinen koska helsinkiin oli luvattu helteitä, njaah.
Kyllä teki haikailisitte l'ämpimistä ilmoista jos asuisitte täällä.. >.<
Laura

ViestiKirjoittaja Ros » 31 Heinä 2010, 16:46

Äh, minusta helteet saisivat jo loppua. En ole koskaan ollut kesäihmisiä, onhan se kiva että on lämmintä mutta tämä on jo liikaa. On kiva käydä uimassa, kun ranta on vain neljän kilsan päässä mutta.. ei, mieluummin saisi tuulla. Voisin käyttää välillä mustia vaatteita jos ei olisi näin kamalan kuuma.
Joten ei se hellekään ole herkkua. Tosin kyllä minä mieluummin asun Helsingissä kuin Lapissa.
Ros

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Heinä 2010, 20:40

Te siellä valitatte että on inhottavat helteet ja muuta, MUTTA teillä on sentäs uimarantoja tai muita, minä satun asumaan Suomen kuivimmassa kaupungissa, jossa paras uimapaikka on maauimala, jossa on pienet lapset ruikkineet veden täyteen... Ei kiitos sanon minä... Tosin minä pidän tästä kelistä >w< Pahinta oli pari päivää sitten, kun joutui nukkumaan parvekkeen ovet auki. Siinä sitten kiva odotella, että milloinkas sieltä tulee joku ja varastaa kaikki mun tavarat.... vainottaa xD

Mo toinen ilonaihe, mutsi joutuu lainaa MULTA rahaa. Miksi tämä on hauskaa? Koska nyt mä pääsen nauraa sille, että mitäs on tuhlannut kaikki rahansa kaikkeen turhaan, esim. uusiin kenkiin vaikka on kaappi täynnä edellisiä, videoihin, yms yms, vaik ois tärkeempääkin, esim. ruoka. Mo eipä siitä enempää...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Elo 2010, 13:16

Kesähelteet pois, nyt. Syksy plz. Halloween. joo. Ikuinen Halloween. SAMHAIN!

Ivy yhä täällä. Kohta pitäis sitä lähtee saataan, ellei sitten ZG lähe meitä heittään. Eilen käyntiin sen kans ajelemassa hemmetinmoisella porvariautolla tampereen keskustassa ja ettittiin kadulle sammuneita. Ihan vaan koska oli tylsää. Tänään ajattelin si ropeihin vastata. Mikäli vaan tää inspis pysyy yllä.
Kauhee hinku päästä pelaamaan tiettyjen henkilöiden kans (ros, ZG plox) ja tietyillä hahmoilla.. kun ny vaan sais pelejä pois alta tai edes kunnolla käyntiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 01 Elo 2010, 20:19

Nnhh, kattelin tossa vähän aikaa telkkaria - yllätys ^.^' - ja sin tuli Tamperelaisille ilmotus, että Pirkkala Toivion alueella olisi karhu vapaalla jalalla. Tuli sitten mieleen ilmoitella tänne jostakin syystä, joten tampereelaiset be careful.
Karhuun en haluaisi oikeen tömätä kun se on vapaalla jalalla juoksentelemassa. Kyllä sitä ollaan hirveen sun muihin otuksiin törmätty monesti, mutta emmätiiä..

Niin sitten säästä: Turkussa on hyvät ilmat olleet, lämmintä sekä tuulista. Kyllä täälläkin saa ikkunoita ja ovia pitää auki ettei läkähdy, mutta hyvät on ilmat kumminkin. Talvesta tai kylmästä en halua kuullakkaan, se on jotenkin masentavaa. Olen itse enemmän kesäihmisiä, mutta talvessa on ihan hyviä puolia myös. Kuten lumisota :D

Ja sitten aktiivisuudesta sen verran, että innostuin piirrustelemaan eläviä malleja ja sun muuta sellaisia "aitoja" juttuja. Mangat/anime jutut ei oikein pure muhun. Ja samalla yrittää jotenkin näitä kotisivuja rakentaa minkä jaksaa. Nyt vaan ajattelin ilmoittaa olevani hengissä ja yritän etsiä inspistä vielä kaikkialta. <.< - >.>
Daniella

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Elo 2010, 01:52

Jos törmää niin pitää vain leikkiä kuollutta. Eikö niin sanota, kun kohtaat karhun. Se vaara on ohi ainakin tv:ssä sanottiin.
oi miten kauniisti puoli kuu loistaa taivaalla niin kirkkaana.
//Haukotus//
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut