Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 18 Syys 2010, 22:20

Voiei hang in there buddy koit parantuu, kyllä sitä ehtii tässä viellä ryyppäämäänkin mennä.. khrm, jos muistaa varoa busseja selvinpäinkin. JA kännissä ei mielellään pompita kallioilla tai trampoliinilla (vaikka se kivaa onkin) khrm köh köh.. semmosta vaan.
Itte oon onneks jo kunnossa, en olisikaan enää jaksanut olla pedinomana.
Ja jep turkussa on satanut kokoajan - ja sataakin vissiin tälläkin hetkellä *kipaisee kattomaan parvekkeelta ja palaa takasin* jep it's still raining - ja kylmäkin on. Ugh.. >.<
Tuntuu hassulta että kohta taas lauleskellaan joululauluja ja syödään joulukinkkua ja ja ja odotellaan joulupukkia. Kesä tuntuu niiiiin kaukaiselta, huoh :/

- ja joo moi vaan kaikille mulla on tylsähköä tässä nyt iskällä ollessa xD-
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2010, 05:42

Yyyy syysflunssat on perseestä, varsinkin jos ne pilaa viikonloppu ryyppäykset. Itte onneks olin terve joten perjantai ilta päätty siihen että löysin itteni aamulla paikat kipeenä, kaula mustelmilla ZG:n kainalosta. sum good time.
Isä päätti si lähtee kuukaudeks ruotsiin töihin eikä ajatellu tuoda tuliaisia, vaik synttäritkin tulossa >8U. Tosin empä itte haluais sinne lähteä...

ja Sands, kyllä se kesä sieltä tulee kun tarpeeks odottelee. Mennään talviunille ni tulee si nopeempaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Syys 2010, 09:25

akumaTD kirjoitti:Yyyy syysflunssat on perseestä

Syksy on muutenkin perseestä. Ihan saakelin ärsyttävää lähtee aamulla pysäkille, ku vettä tihuttaa tai tulee kaatamalla ja päivisinkin on niin ankeen näköstä, ku luonto pikku hiljaa kuolee talven tieltä. Inhottaa ku kaikki on vaan niin harmaata >: (
Pappis

ViestiKirjoittaja Melia » 21 Syys 2010, 09:54

Voi kyllä se vesisade pysäkillä ollessa oli vielä ärsytys skaalalla aika alhaallla silloin kun itsellä bussi oli suunnilleen ainoa keino päästä kouluun. ^^ Kyllä minusta ärsyttävämpää on odottaa pysäkillä maantien varressa silloin kun on 30 asteen pakkanen, lumituisku ja vaikkei olisi tuisku niin muutama ohi ajava rekka kyllä ajaa senkin asian ja pysäkki on jäänyt auraamatta + kaikista hilpeintä oli jos bussi tulee muttei pysähdy tai jättää tulematta kokonaan. Nimimerkillä kokemusta on riittämiin. Kaikista koomisin näky miun bussilla kouluun kulkemisajoilta varmaan oli se kerta kun tuli nähtyä kolme linja-autoa ojassa runsaan kilsan sisällä joskus yläasteen aikana.
Melia

ViestiKirjoittaja Sands » 21 Syys 2010, 14:02

Nyyh tahtoo talviunille. :<

Itsellä aina kahdeksalta bussi ihan täpötäynnä, se on mukavaa hommaa se. Sillipurkissa kuin olisi. Ja tietenkin se on aina myöhässä, jes.

Bussit on ihan tyhmiä. :<
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2010, 14:40

Kaikki on ihan tyhmää :<

syksy on cool, talvi on perseestä. Nimenomaan ne pakkaset ja lumituiskut ja loskat ja jumalattomat kinokset ja jäät joihin aina liukastuu ja si on häntäluu kipeenä. Talviunet plox.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pippuri » 21 Syys 2010, 18:10

Syksy on mukava vuodenaika, mutta talvella on liian kylmä. 8<<
Pippuri

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Syys 2010, 12:53

Talvi on paras ja kannattaa sitä. Syksy on ihan jees. Kesä on surkein ja samoin kevät, kun lumet sulaa ja on niin kuraista. Kesä kun paahtaa liikaa.
Jus vähä aikaa sitten tajusin, että olen ollut pelaamassa kaksi vuotta.
Vau!!
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dark » 23 Syys 2010, 11:36

Nääh, meikä tykkää syksystä. Saa pomppia lehtikasoissa, käyttää kaulahuiveja ja lapasia, kulkea ihananvärisen sateenvarjon kanssa vesisateessa ja kuunnella kuinka pisarat ropisee, juoda kaakaota sohvannurkassa vilttiin kääriytyneenä... Talvella on liian kylmä, kesällä on joskus liian kuuma ja ötököitä, kevät on vaan ankeaa aikaa, kun kaikki koiranjätökset, ilotulitteiden raadot yms muu moska paljastuu lumen alta. Ja on aurinkoista, mutta liian kylmää olla ilman takkia.
Dark

ViestiKirjoittaja Pippuri » 25 Syys 2010, 10:44

Darkin kanssa samaa mieltä. -w-
Pippuri

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Loka 2010, 19:59

Mäkin oon Darkin kanssa samaa mieltä. Syksy on kaunista aikaa, värikästä ja muutenkin raikasta nimenomaan sateiden takia, KUNNES sitten tulee se Pappiksen vihaama loskakausi jolloin kaikki on harmaata, joka paikka on sumussa ja nenästä vuotaa räkää kun pakkasraja alkaa uhkaamaan.
Mutta muuten syksy on kiva. Kaikki jännä tapahtuu aina silloin, tiedä sitten miksi.

Ja mulle kuuluu hyvää, kiitos kysymästä. Koulu painaa päälle mut oon silti roolipelannut, taputtakaa. *kovin ylpeä itsestään*
Mäkin tajusin kesällä että oon pelannut kaksi vuotta täällä. Mikä saavutus.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Loka 2010, 21:08

Mitäs mitäs, sillä välin kun minä olen taukoillut, tänne on tullut lisää porukkaa! Terveeks mieheen jokaiselle \o

Niin ja syyttäkäämme lievää sokerihumalaa joka aiheutui meidän osaston ykkösten tekemistä bailuista, jossa minäkin sain pyöriä kahden henkilön avekkina >w< Rakin touhuamiset: Osallistuu baarikärpäs kisaan (ja laulaa tunteella Teräsbetonia, PuuhaPeteä, Pikkuveljeä, sekä Raptorien kumitissejä saaden uskomattomat pistemäärät omalle tiimilleen \o), ja menin sitten pöydän alle (lempipaikkani) istumaan ja säikyttelemään ihmisiä tarttumalla nilkasta kiinni x'D

Jooh, ja teräsbetoni soi taas (älkää tuomitko vielä sielunveljeni ja -siskoni!), ja alkoi yllättäen kirjotuttamaan, ehkäpä saan pariin muuhunkin peliin vastattua! \o/ And party goes on...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Rame » 12 Loka 2010, 10:08

Lunta :o
Rame

ViestiKirjoittaja Rame » 12 Loka 2010, 10:28

Täällä on! Heti kerralla useempi sentti, joskin taitaa sulaa vielä tän päivän aikana mut silti! :o
Tekee mieli laulaa joululauluja 8)
Rame

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut