Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 27 Joulu 2010, 00:56

Minä vain täällä lurkkailen, Mayhemfiliakin katosi jonnekin, nyyh. :<

Minecraft on addiktoiva peli.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Joulu 2010, 18:57

Voi, kun kaikille loistaa hyvin. Itsellä ei luista hyvin. Oma kone internetti ei toimi ja inter Expowler ei toimi ja Foxi kiusaa minua ja olen kipeä ja en voita yhden pelin pahista millään lailla.
Minun hahmoistaa pirtää, jso tahtoo. Itselläkin olisi on halu piirtää, mutta aika ei riitä, vaikka olisi sairas.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Joulu 2010, 02:09

Nuutnuut, tottahan minullekin olisi fanaatikkotaide kelvannut, mikäli vielä jakselet piirtää/ellei innostuksesi mennyt jo ohi. :D

ZG, siinä olikin vasta hieno suunnitelma - tämä "kaverini" vain sattuu asumaan Tampereella joten mitenkäs vedät lättyyn. Henkisesti, kenties.

Ps. Mineki sain piirtopöydän joululahjaksi mutten voi asentaa sitä, koska CD-asema on paskana. Sellasta sitten, ootellaan että kone menee korjaukseen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Joulu 2010, 23:04

akuma: JOOOO! Käynpäs heti kurkkimassa ^.^ tsihihiiii
Tuotatuota.. tämä Arathet ja Alf kiinnostaisi, mutta siitä tuolla toisella puolella sitten enemmän :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Joulu 2010, 16:24

Hyvää uutta vuotta!!
Samalla hyviä viimeisiä 2010 vuoden tunneista.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 01 Tammi 2011, 01:19

Ensimmäinen tämän vuoden viesti tässä topsussa?

Yoink.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Tammi 2011, 14:59

Yoink Sands, you did it.

yyy pihalla on kylmä. Tulkaa joku käyttään mun koira >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Tammi 2011, 01:52

Halvat on huvit, jos saa nauruja irti Google-kääntäjästä. Mwaha x'D

Ei mulla tän kummempaa asiaa ollut, veikataan silmätulehdusta kun silmää kirvelee koko ajan, ja pitäisi opetella nukkumaan ajoissa. Ei tuu mittään.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 10:36

Mäkin oon menny loman aikana almost every day nukkumaan vasta keskiyön jälkeen ja heränny vähän ennen puoltapäivää. Sit koulu jatkuu on heräämiset taas hmmmm.... Kuuden aikaan aamulla! Jihuu!
Sitä odotellessa...... -_-
Pappis

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 10:45

Ihan sama juttu täällä, loma kun on niin se aika menee iltasin koneella ja ellei porukat tulis häätää pois nii istuisin koneen ääressä varmaan vielä viideltä aamulla... Ei toi koulu hirveesti houkuttele, kun pitäis olla ensviikon keskiviikkoon mennessä tehty kolmesta ussan kappaleesta törkee määrä tehtäviä @____@ ei tuu mitää..
Yan

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Tammi 2011, 10:52

Ah, koulu... empä käy enää moista, vaikka tarkotus on ens syksynä alottaa uus opiskelu. Anyways. Unirytmi täälläkin on aika kuutamolla, mutta onneks osaan kääntää sen nopeeta taas normaaliks.
btw, teretulemasta takasin Yan.

Kaikki nukkuu. ei oo ropeja mihin vastata. Miks mulle käy aina näin? Ensin itte oon niin perkeleen laiska kakka että vastapelaajat ei ees jaksa odottaa vastausta ja si ku muo inspaa ni ne olettaa et en oo vastannu kumminkaan. oh well, itteeni tästä saan syyttää.

Josko sitä koiran menis käyttään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 11:04

Tanks, mukava olla taas täälläki. Olin jo ihan kusi sukassa ku pelkäsin etten pääse enää takasin :----D Rakki se onneks osaa lohduttaa, hyvinhän tää comebackki näytti sujuneen (ainaki tähän mennessä)
Minäkin pieni hiiri vasta lukion ekaa käymässä, siis ihana rankka tulevaisuus koulun parissa vielä monen vuoden ajan. Ja lukiosta sitten yliopistoon opiskelemaan psykologiks 8D mulla vähän sellanen tunne ettei tästä tuu yhtää mitää.

Pitäis varmaan ruveta ettimään Ealle seuraa että saa taas ekan pelin pitkästä aikaa käyntiin..
Yan

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Tammi 2011, 11:07

Njaaah, yleensä mä otan kaikki halukkaat takasin ilman mitään "MIKS SI LÄHIT EDES >8U" huutoja. Jokanen saa mennä ja tulla miten itte haluaa, ei se mun asia oo. Päiväähän se vaan piristää ku näkee tutun nickin tulevan pokettelemaan liittymisviekkua.

PSSSST mul on pelipaikkoja vapaana o3o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 11:48

PSSST Mullakin on Felipalla vapaata 0v0
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut