Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 07 Tammi 2011, 23:12

Hitto mä hajosin, ku näin kirjastossa Twilightin "manga" version. Se glitterikohtaus!!! Ei jumalauta!! Iha ku Ediboy ois uiskennellu erikeepperissä ja hypänny sitte glitterihile sammioon!
Ediboyn eduksi mainittakoon, että sarjakuvaversiossa hän on edes hivenen komea. Toisin kuin leffoissa.

EDIT//
Huomasin juuri ihanan pelitilanteeni täällä. Feli ei inspaa ja Lucasille ei oikein voi ottaa uutta peliä, koska tämä yksi on aivan hiton tärkeä! Ja herra, kun sattuu inspaamaan nyt aivan stanasti! Shiiiiiiiit....!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Tammi 2011, 23:37

Ei herranjestas :D Löytyisiköhän täältäki kirjastosta sellanen... Mä en edes ymmärrä, että mistä on tullu päähänpisto tohon "vampyyrit kimmeltää auringossa" -juttuun. Sehän on selkeääkin selkeämpää, että ne palaa siellä, eikä kiillä. :c
No elä muuta sano. Mistähän tää Edward-ihQutus on oikeen saanut alkunsa, kun mies ei kovinkaan edustava ole Twilighteissa. Potterissa näytti paljon paremmalta, mutta kukaan ei tykännyt hehkuttaa miestä silloin. Kyllä on maailma kummallinen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 07 Tammi 2011, 23:46

Ei maailma vaan Twili-fanitytöt. Sissus soikoon, niitä likkoja1 Joku sekopää mammakin(about 30 vee) oli tatuoinu Edwardin silmät niskaansa ja Twilightin logon. Se, jos mikä, on sairasta!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 00:14

Kusen pian housuun ku repeen tuolle :D Edwardin silmät niskaansa... Sen mä vielä ymmärtäisin jos joku tatuois Michael Jacksonin silmät tai jonkun muun vastaavan muoti-ikonin, mutta että oikeen Pattinsonista tatuointi loppuelämäks selkään?
Noh, tehköön ihmiset mitä lystäävät.

Hohooo, pitkästä aikaa tää peli-inspis tullu raivoisasti takasin ja tapahtunu tää ihmeellinen ilmiö, että vastaan samaan roolipeliin useamman kuin yhden kerran saman päivän aikana. *kirmaa pitkin pihaa*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Tammi 2011, 00:23

Muakin inspaa harvinaisen hyvin!

Hopihopi vastaamaan siitä! *Hushus*

Mutta huomenna (semi)aikainen herätys. Lastenvahti hommia 9 aamulla. Jipii?
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 00:37

Lucasloryenpelistä kehkeytyi niin kiehtova. :3

I answered! o.o *täpinää täpinää*

Hah! Otan osaa. Mäkin sain vahtia siskoa tänään siitä asti kun se heräsi eli yhdestätoista... Ja vahtihomma loppui kun äiti tuli töistä, eli siinä joskus viiden aikaan. Oli kivaa leikkiä LittlestPetShopeilla. :)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Tammi 2011, 00:40

Minä saan sentään siitä palkkaa >: D

Oon muute viimeaikoina hajonnu suomalaisille stanp up koomikoille.
-> http://www.youtube.com/watch?v=vWWNp9wHodw
Sami Hedberg on legenda! Laittakaa hakuun Sami hedberg the Brandon Show ja hajotkaa!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 00:47

Minä en! D: Sais kyllä mullekin joku tästä maksaa.
Tosin eipä maksa kukaan äidillekään siitä että se tekee meille ruokaa ja siivoaa joten se siitä...

Mun kaveri suositteliki tuota, pitää ilmeisesti tsiigata!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Tammi 2011, 00:49

Mä meenkin vahtii naapurin muksuja 8D Ei oo sukua mulle, joten mikäs siinä!

Kandee muuten kattoo myös Niko Kivelää, Riku Suokasta! Hitto niiden läpät :''DD

Kandeiskohan jo pikku hiljaa painuu nukkumaan...?

näh.
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 01:08

No niin noh, se saattaakin sitten olla vähän eri asia se. :D Rahaa rahaa...

Pitänee sit huomenna kun kaikki väki ei nuku... Nyt jos äitee pölähtää yläkertaan niin se on menoa se. En saa kuulemma tulla huomenna koneelle ♥ Mutta kyllä mä vaan ryysin ropettamaan, sori.

Naah, sit joskus.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Tammi 2011, 01:11

Vähän myöhemmin eli nyt : D Mun pitäis herätä kasilt töihin, mutta aattelin herätä vähän aikasemmin (Aamudatis!!)

Öitä vuan
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Tammi 2011, 15:41

Ei oleeee. :>

Sänky on niin ihanan lämmin...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2011, 16:02

Sänky on kyl ihanan lämmin... Herää kysymys miks nousin edes ylös.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 16:28

Sängystä ei ikinä kannattais nousta ylös sillon ku se on lämmin T^T Aina ku käy suihkussa aamulla ja tulee takasin sänkyyn siinä toivossa että siellä olis vielä lämmin, niin se on ehtiny kylmetä.

Taitaa tulla taas perusdatispäivä tästäkin ellei kukaan kaveri ilmoittaudu vapaaehtoseksi tulla tänne homehtumaan mun kans...

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna